לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"...לאף אחד לא אכפת עד כמה אתה יודע, עד שהוא יודע עד כמה אכפת לך..."


הייי אני יובל, זה הבלוג שלי, וכאן אני אציג את החיים שלייייי תקראו, תיהנו ו.... תנו תגובות ( והרבה...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

!!!!


אני ע-צ-ב-נ-י-ת!!!!!!(הנה הסיבות): מישהו פרץ לי לאי סי , חברה שלי כועסת עלי ואין לי מושג למה, ידיד שלי שונאא אותי, יש לי 2 מבחנים ו2 עבודות לשבועיים הקרובים שאפילו לא התחלתי לעבוד עלייהם, העלתי חצי קילו בחודשיים(אחרי שהורדתי שלוש קילו) וכל העולם שמח סביבי כי ט"ו בשבט!!!! מה קורה איתכם אנשים?!?!?!?!?! אתם לא קולטים שהתקרה קורסת עלי???? (ואם זה לא מספיק: המגפיים המהממים שקניתי לפני 3 חודשים התפרקו!!!!)...
הספיק לכם???? כי לי הספיק לגמרי! למה הגיל הזה כזה קשה???????
נכתב על ידי , 22/1/2008 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיאטה...


אני לא סובלת את המילה הזאת!!!!!! כי ישר לאחר הדיאטה שוב עולים את כל הקילוגרמים ואז אומרים שחייבים לעשות עוד פעם דיאטה אחרי שמרזים שוב עולים את כל הקילוגרמים וככה זה נמשך שוב ושוב! נעבור לנושא של היום: השגתי את האיסי של דור!!!!! עכשיו אני יכולה לדבר איתו ולנסות להתחבר אליו!
יש לי ידיד בעיר אחרת שלא מדבר איתי כי בת דוד שלי אמרה לו שקראתי לו בשמות גנאי (שאני לא רוצה לציין) ושאני לא רוצה לדבר איתו בכלל.... בסוף מסתבר שמישהי אחרת אמרה לבת דוד שלי את זה עליו אבל הוא לא מוכן להקשיב לי!!!!! עוד מעט עומד להיות לי טיול שנתי (עוד 4 ימים) וחברה שלי לא יכולה לבוא ... אז אני וחברות שלי אמרנו לה שנצלם ונראה לה ושנתקשר אליה אבל אז היא התחילה לצעוק עלינו שאנחנו סתם אומרות לה את זה ושברגע שנגיע לשם לא נחשוב עלייה וניהיה רק עם החבר'ה ( אני ,חברות שלי ועוד כמה בנים...) ושכל מה שאנחנו מבטיחות לה זה בולשיט אז אמרתי לה שאין לי מושג מה עובר עליה ואיזה שד נכנס בה ושתפסיק להיות פרנואידית כי כל מה שהיא חושבת לא נכון... ואז צרחתי עליה ואמרתי לה ביי... עכשיו אני מפחדת שקצת הגזמתי עם איך שדיברתי איתה... מה אתם אומרים?...
נכתב על ידי , 12/1/2008 18:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




60
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+$!$ sweet girl $!$+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+$!$ sweet girl $!$+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)