לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והשיגעון שבי D:


אין תיאור, מי שרוצה להיכנס שיכנס, :]

כינוי:  זה רק אני והשטויות.

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

שנה חדשה!! יא מאן =]


טוב אז שנה חדשה בפתח , ואני רוצה לאחל לכל מי שקורא כאן,

לחברים והחברות, ולשאר הגולשים, שבאמת תהייה לנו שנה טובה,

ושכל המלחמה הזאת עם עזה והחמאס תיגמר כמה שיותר מהר, ושלא נצא עם

נזקים חמורים, ועם זאת נאחל לכל הטרוריסטים להיחנק ולמות מכאב וצער , אמןD=

 

נושא אחר, עברתי מבחן חצי של מד"א (מזמן) לא יצא לי לעדכן כ"כ אז עכשיו אני כותבת.

עכשיו לומדים עוד, ויאללה שיהיה כבר את המבחן הסופי ושאני אעבור כבר בעזרת ה'

ואז סוף סוף אעלה על אמבולנס, אני כל כך מחכה לרגע הזה.. =]

 

היום היה לי מבחן בתנ"ך .. הלך מאוד נחמד, המבחן היה הוגן :)

ועכשיו באים באופק שישה מבחנים, אנסין באנגלית מחר, מבחן בביולוגיה+בוחן באנגלית על דקדוק יום ראשון,

מבחן בספרות ובערבית יום שני (כן כן באותו יום) וביום חמישי מבחן בהיסטוריה, וביום שני מבחן בפיסיקה.

גאאאאאאד , מלחיץ ביותר, רק רוצה לעבור את זה כבר :O

 

אז שיהיה לי בעזרת ה' הרבה הצלחה במד"א ובלימודים :]]

אוהבת אותכם מלא 3>

אדווש ^^

(בחייאת תגיבו, עד שאני כותבת פוסט.. P: )

תמונה מהיומולדת 16 שלי >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


 

 

נכתב על ידי זה רק אני והשטויות. , 1/1/2009 13:08  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוייע3> ב-5/1/2009 21:18



15,570
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה רק אני והשטויות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה רק אני והשטויות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)