לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


היי..ממצב?? אוקיי בבלוג הזה אני פשוט השתף אתכם בחיים שלי....והם דיי משעממים..(עד להודעה חדשהXD) אז..תגיבוו..ואני אגיב לכם.. אוהבת..בה ביי.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

:)))))))))


היי..ממצב??

אמ...אצלי הכל טוב...

 

היום יום שבת...אפרופו שבת:  שבת שלום

אז אני קצת אספר לכם אל שישי שבת שלי ...

 

אז ככה...בדרך כלל אני וחברה שלי אלינור בימי שישי מזה מבלות אבל מזה מבלותת....

בדרך כלל בשעה 6 היא פוגשת אותי ואנחנו אולכת לטייל עם חברים....

אבל השבוע היה כל כך שישי משעמם ושונה...

אמא שלי ואמא של אלינור הם חברות...ולאמא של אלינור יש יומולדת בשישי...(מזל טוב לה)

וההורים שלנו נסעו לבלות לילה בתל אביב ואני האיתי צריכה להשאר לישון אצל אלינור ...

אז כרגיל בשעה 6 אלינור פגשה אותי ואלכנו לפארק התקשרנו לכל מיני אנשים שאיתם אנחו נפגשים

בדרך כלל בשישי ואף אחד לא היה יכול.....אז התקשרנו לאיזה שתי ידידים שלנו..רוסלן ועדי..

הם אמרו שהם התקשרו אלינו בסביבות 7...חיכינו חיכינו ובנתיים סתם ישבנו דיברנו אל הכל..

הגיע כבר השעה 8 ועדיין אין צלצול..נגמרה לנו הסבלנות אז התקשרנו כבר אליהם..

הם עדי ענה אמר רק היי ואז נתן לרוסלן. רוסלן אומר לנו:אנחנו עכשיו נמצאים עם בת דודה שלי..

אני ואלינור אמרנו:אה..סבבה...רק איפה אתם תבואו לפארק..

רוסלן:כחו תפלאפון דברו עם מישהי מזה יפה.......אני ואלינור כזה אבנו שזאת בת דודה שלו והכל ..

היא ענתה ואני ואלינור סתם כזה חשבנו שהיא נחמדה קצת נצחק איתה וזהו ואז היא אומרת הבת דודה:

מי אתן?אנחנו:יוליה ואלינור אמ את יכולה להביא לנו את רוסלן?הבת דודה:איזה רוסלן??

אנחנו:הבן דוד שלך...הבת דודה:לא..תקשיבו כפרות שלא תעזו יותר להתקשר למספר הזה...

ואנחנו ישר ניתקנו!!!!!!!והיא עוד דברה כזה בקול של פאאקצה ברמות!!!!קול כזה ממש ממש אבל ממש

של מישהי שסנובית ממש....ובעיקר פאקצה!!!!!ואז אחריי דקה מתקשר רוסלן ואומר לנו :לא אנחנו לא

יכולים לצאת....אנחנו טקועים באיזה מקום ואין לנו כח לזוז....ואז אני ואלינור:מיזאת הזונה שדיברה איתנו??

רוסלן:אפ אפ אפ אל דברו ככה אל בת דודה שלי...אלינור:מה היא חשה מולינו כמו לא יודעת מה???

חשה ת'צמה כמו איזה מלכה פה!!!רוסלן?:טוב יאללה ביי...אלינור:ביי...

ועכשיו אני ואלינור חושבת מה לעשות???!!!איך עכשיו להתייחס לרוסלן??

כי הוא ידיד יחסית קרוב.......אז....אתם יכולים בקשה לעזור לי??

מה לעשות???איך להגיב??

 

נכתב על ידי hard rok lady , 19/1/2008 14:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממצב???


היי..ממצב אנשים??

אוקיי...

אז אני אספר קצת...

 

היה לי בלוג ליפני הרבה זמן(אמ..שנתיים ככה..)...

אבל אז כזה קצת נמאס לי...

לא היו המון תגובות..

רוב התגובות מהחברים שלי...אז החלטתי פשוט לפרוששש.......

אבל אחרי שנתיים פשוט התגעגתי לישראבלוג...אחרי שניסיתי כבר כל מיני בלוגים

הבנתי שרק ישראבלוג זה ההההבלוג...............

קיצר עכשיו אני רוצה להתחיל מחדש.....

רק שאני מאוד מקווה שתגיבו לי..XD

עם תגיבו לי מבטיחה שגם אני אגיב לכם...מבטיחה...

רציתי להדגיש תדף הזה יותר שאני אספר קצת אליי אבל חשבתי..פאק מה אני כבר אספר אליי???

אמ..כלום!!!!!!!!הכל כל כך משעמם בחיים שליי שפשוט אני רוצה לשתף אתכם בשעמום הזה.....

חיחי.....

אז אני בכל זאת אספר מה שיש לספר:

יוליה מפתח תקווה(עיר הכלום!!!!)אוהבת לטייל...(מאוד אוהבת לטייל).....

וזהו.........

נכון קצר??.

דפקה בגלל זה לא רציתי להדגיש תדף הזה אל לספר אל אצמי....

אזז מקווה שיהייה לכם כיף ...ולי..XD

אז רק שמה הבעייה???שאתם לא מגיבים...!!!!!

אז פליזזזז להגיב....פליז פליז פליז..להגיב...עם תגיבו לי אז אני אגיב לכם...

 

ועוד משהו קטן:יש אצלי לפעמים שגיעות כתיב(לא שאני דיסלקטית!!!)אני יודעת לכתוב הכל אבל אני כותבת מאוד מהר אז אנשים סוריי...עם משהו תבינו אותי...נכון???חיחי...

אז יאללה ..בה ביי.....

נכתב על ידי hard rok lady , 13/1/2008 13:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  hard rok lady

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhard rok lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hard rok lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)