לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

שנת 2009 הבאה עלינו לטובה...


בתקווה גדולה.

שנת 2008 הייתה סבירה... כמה וכמה שינויים.

יהיה טוב - "יהיה טוב, כההההה *קליקים בידיים*. זה מה שחבורת הסתובות ואני עושות כשמישהו אומר את צמד המילים הנ"ל. בספונטני לגמרי, כי אנחו סתובות (ולא מצוננות).

 

אני מקווה שהשנה הזאת תהיה טובה מקודמתה (כי תמיד רוצים יותר)...

סתם, באמת, למה שלא יהיה?!

אני מצפה לכמה וכמה דברים ומקווה שאני יעשה את ההחלטות הנכונות.

לקבל החלטות זה לא נחמד, זה מפחיד אותי.

 

בזמן האחרון אני בכלל מוזרה... אני יושבת וחושבת, אפילו סתם בשיעור ופתאם אני מתחילה להלחץ ותוך כדי אני שוכחת על מה נלחצתי ואז זה עוד יותר מלחיץ. XD

 

ובלי קשר- היום היה מבחן במתמטיקה מה שמביא אותי לכוננות לחץ פי 5 כבר שבועיים לפני המבחן (מה שאין לי בשום מקצוע אחר).

ולא רק זה- יש לזה השפעה בתחומי חיים נוספים ותופעות לוואי.

כן, כן, קראתם נכון- תופעות לוואי! מה אתם רוצים? מצב של כוננות, לחץ אטומי וישיבה במשך 3 שיעורים רצופים על המבחן המזדיין הזה לא מספיק?! (ועוד בשעות 5-7! @#$%)

אני אתן לכם דוגמא- למשל היום הלכתי לי הביתה עם הפנים לכיוון מטה (אני מתאבלת על עצמי. כשאני אקבל את המבחן אני כבר לא אוכל לעשות את זה.) ובדרך היו על המדרכה שני "עיגולים" של ביוב כאלה ממש קרובים אחד לשני ואז פתאם תקפו אותי מחשבות של "הם בטח מעגלים משיקים מבחוץ... טוב, עכשיו איך אני מגיעה לזה כדי לקבל...?" תוך עצירה ובהייה בהם.

ואז נזכרתי שבכלל לא ביקשו ממני להוכיח משהו....

 

 

ונסיים ב- "יהיה טוב".

"יהיה טוב, כההההה".

 

לילה-טוב.

 

 

נ.ב.- ממש רציתי לעדכן ב-1.1.2009 אז מזל שנזכרתי 2 דקות לפני שזה כבר עבר.

נכתב על ידי , 1/1/2009 23:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)