לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

יום קורע + ציטוטים מצחיקים + תשובות לשאלון השבועי + נוספים.


אז שוב שלום :)

 

אני אתחיל ביום חמישי, שהיה אחד הימים הכי קורעים מצחוק והכי כיפיים. D:

בת-חן, אביגיל, ליאור ואני קבענו אצל בת-חן בשביל לבחור נושא לעבודה וגם סתם בשביל להיפגש קצת.

העבודה היא בנושא "60 שנה למדינה" וצריך לבחור מקצוע ונושא בתוכו. אנחנו בחרנו בספרות שירי ילדים.

הקטע הוא שאני וליאור נזכרו בשיר של הגיימבויז "אשמור את ליבי" ואני רוצה להבהיר לכולם שאנחנו לא אוהבות אותם ולא מעריצות אותם!.

בקיצור, חיפשתי את הקליפ של זה, בשביל לראות כמה הם יצאו כוסיות שם והתחלנו לצחוק עליהם חופשי עד שאביגיל וליאור אמרו שהם הולכות להתאמן על משהו כמה דקות ואני ובת-חן נשארנו בחדר (בזמן שאני מנסה ללמוד את הריקוד האידיוטי שלהם XD).

אביגיל וליאור חזרו, ואיתן ריקוד שהוא מן פארודיה שהן הכינו על הקליפ.

זה פשוט קורע!

יש לזה תנועות כ"כ סתומות וזה מצחיק בטירוף. XD

אפילו צילמנו את זה ואם בת-חן תעלה את הקליפ אני אוסיף.

חבל שאני לא יכולה לתאר פה את הטמטום והצחוקים שעשינו עם זה.

 

אחרי זה אביגיל, ליאור ואני המשכנו להסתובב ונכנסו לחי פארק והיה ממש נחמד אפילו היה קטע קורע שאביגיל החליטה שהיא נכנסת למן נדנדה כזאת של ילדים קטנים, כמו של תינוקות, שיש כזה הפרדה בין 2 הרגליים אז היא נכנסה ופשוט נתקעה שם ולא יכלה לצאת XD

ואז כשבאנו לעזור לה היא נלחצה עוד יותר... אבל בסוף היא איכשהוא הפכה את עצמה ויצאה. XD ואחרי זה ראיתי שכתוב על המתקן הזה "עד גיל 4" והגיל שלה זה פי 3 וחצי מזה. מזל שלא קרה כלום יותר מזה :]

 

 

כמה ציטוטים מהזמן האחרון:

מומלץ, זה מצחיק ברמות. XD

 

נתחיל בכמה של המורה למתמטיקה:

- המורה: "אין מי שלמד טוב ולא הצליח, אלא אם הוא עובד בקזינו...

ואחרי זה הוא יסיים כמו אתי אלון... וגם זה כי היא לא ידעה מספיק טוב חזקות!" XDDDD

-

יש טעות בדף התשובות שבספר

המורה: "ספרים מדפיסים ערבים בלילה בבתי דפוס". XD

-

ועכשיו כמה בדיחות של זיווה\איתי שירד על אביגיל בעניין הגובה:

"איתך צריך לדבר בגובה העיניים *מתכופף אליה*" XD

ו"אופס, הבדיחה עברה לך מעל הראש" XDD

-

 

 

כמה תמונות מיום הצופה [ראו פוסט קודם]:

קרדיט- זכויות לבת-חן.

תעבירו את העכבר על התמונה בשביל לראות הסבר.

 

 

הכתובת אש שלנו D: נכון מדהימה?! התורן של השכב"ג "היה נכון" עם הסימן מאבנים תורן + אבנים בשבט (גם אני בתמונה!)

 

תשובות לשאלון השבועי: (שהתחלף היום, אבל לא משנה!)

היה שאלון ממש מגניב!

אם היית מוצאת את המפתחות לביתך, והיית הולכת הביתה, אך מגלה שהוא לא היה שם. מה היית עושה?

חושבת "היי! לאן הגעתי?!" ואז נזכרת שזה בכלל לא הבית שלי ומתחילה לרוץ ללחפש כמו חתול בכלוב למרות שאני לא יודעת לאן ללכת בכלל XD

 

אם היית מוצאת את עצמך ניצבת על עמוד חשמל, כשבכיס הימני של המכנסיים יש לך מצית, בכיס השמאלי סרט ורוד זוהר ודוקים ביד. מה היית עושה עם הדברים האלו?

אוקיי זה הולך להיות סיפור קצר ונחמד... הייתי מדביקה על עצמי את הסרט הורוד זוהר בשביל שישימו לב אליי ואז שואלת את האנשים אם הם רוצים לשחק דוקים ואז כשמישהו יסכים אז בסוף המשחק אני אשרוף עם המצית כמה מהם ואגיד ש"היי! יש לי את השחורים!" ואז ניצחתי אותם. סוף! איך היה?

 

אילו היית משתתפת בתחרות בנייה של מטוסים מנייר, אולם לקחו לך את כל דפי הנייר חוץ מאחד. האם תחלקי אותו לשניים ותנסי לבנות שני מטוסים שונים או מטוס אחד גדול? אם יש לך רעיון נוסף אנא, שתפי אותנו.

אנסה לעשות משהו יותר מיוחד. אנסה לעשות הרב קטנים או שאני אעשה מן אבולוציה- כמה בגדלים שונים שאני אסדר אותם מהקטן לגדול.

 

אם הייתה לך כוס שקופה מזכוכית ביד אחת וקלח תירס בשניה, כיצד היית משתמשת בהם נגד אנשים מעצבנים ובאיזו דרך?

חח זה תלוי ברמת העצבים שלי, בכמה שהם מעצבנים ומה באלי לעשות להם. יש כמה אפשרויות: * לשבור את הכוס עליהם (במצב מאוד עצבני!). * לדחוף להם חתיכות תירס מהקלח לאף. * אם הם רעבים, לגרות אותם עם התירס ולא לתת להם. -חשוב לי להבהיר שאני לא עושה כאלה דברים! הכל בהומור.-

 

אם היו נותנים לך חידה ושלוש אפשרויות לפיתרון, והיית מגלה שכל התשובות שגויות, האם היית אוכלת טונה מקופסה? מדוע?

 WTF?! לא קשור. וד"א אני בכלל לא אוהבת טונה. גם לא מקופסה.

 

במידה וירשת שטח אדמה אי שם בתימן, אולם ממשלת תימה מודיעה לך שאם לא תבני שם משהו, הם יקחו ממך את השטח ללא פיצויים. מה תבני שם?

בטח איזה משהו שאני ירוויח ממנו... אני לא פראיירית! @#$% אבל אני גם לא אגור שם! XD

 

אילו היית יכולה להמציא צבע, מה היה שמו ומה יצבעו איתו?

אין לי מושג, נראה לי שכל הצבעים שאני חושבת עליהם כבר קיימים.

 

אם היית מגלה שקוקוס היא חיה בסכנת הכחדה, משום שחברות האופנה משתמשות בפרוותה, מה הייתה עמדתך כלפי פרוות קוקוס?

קוקוס?! זה לא פרי בכלל?! שיהיה. הייתי נגד זה.

 

במידה ומישהו מחנטרש לך בשכל, תחנטרשי בחזרה? מה יהיה משפט המפתח?

תלוי. אולי אני אדפוק לו איזה תירוץ מטומטם. או שסתם אנפנף אותו בעצבים. אין משפט מפתח, למה למחזר את עצמך?!

 

ולסיום, אילו היתה לך שאלה הזויה שמתאימה לשאלון. מה היתה השאלה ומה היית עונה עליה?

כרגע לא. זה בא ביציאות... חוץ מזה אין פה זכויות יוצרים! @#$% תתביישו לכם, רציתם לגנוב לי ת'משפטים. אה?! אה?! אה?! אה?!

 

 

ועוד כמה פרטים קטנים:

 

-יום רביעי היה לי מבחן במתמטיקה, אני מקווה שהצלחתי, תחזיקו לי אצבעות!

-יום רביעי יהיה לנו יום הורים + תעודות, תאחלו לי בהצלחה!

-יום שישי הייתה לנו אחלה פעולה בצופים עם שתי מדריכות משבט ים והיה כ"כ כיף, אפילו אביגיל הצטרפה!

-קיבלתי דרגה חדשה מהצופים (שלא נתנו לנו אותה ביום הצופה אז נתנו לנו אותה ביום שישי). היא כוסית!! טוב, הגזמתי. אבל אני עדיין מרוצה ממנה. :]

-למדתי היום רק שעתיים! ננה בננה! [סתם בשביל להתלהב, אני יודעת שזה בטח לא מעניין אתכם]

 

אין לי כרגע עוד משהו לרשום, אבל אם אני אזכר אני אוסיף. =]

אז תבדקו! @#$%

ותגיבו! @#$%

כרמל.

זאת אני בתמונה, אני אוסרת עליכם לגנוב אותה!

 

נכתב על ידי , 27/1/2008 16:41   בקטגוריות ציטוטים, יום צופה, צופים, שאלון שבועי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)