לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

יותר מדי Soulja Boy || דנונה || 1 באפריל || טבעת חדשה || כמה ציטוטים ||


 

אז היום לשם שינוי נתחיל בציטוט של מי אם לא, המורה למתמטיקה:

"הכל טוב ויפה אבל תצטלם לדנונה" ומוסיף עוד- "וכולנו נצביע לך!" XD

לכו תבינו. Oם

[הוא ניסה סוג של להסביר למישהו שהוא לא מתאים בצורה מאוד מוזרה. טוב נו, תמיד יש לו דוגמאות מוזרות]

 

ד"א אגב בקשר לפרסות של דנונה, אם לא שמעתם, שולחים תמונה שלך לדנונה ואולי תופיע על אחד מהמעדנים שלהם.

ליאור הציעה לשלוח תמונה של "הבהמה". אני פיתחתי את זה ל"הבהמה ישנה עם פרצוף מעוות". וכן, יש לנו כזאת תמונה, צילמנו באוטובוס בטיול השנתי.

תתארו לכם את זה על מעדן של דנונה... OMG זה נוראי!

 

ולנושא אחר-

אני די בטוחה שאין מישהו שלא מכיר את השיר החרוש של Soulja Boy [או שזה השם של השיר? או שגם וגם?].

בקיצור, הסתובבתי קצת ב- youtube ומה מצאתי? [כן, חוץ מהשיר עצמו, חקיינים והגרסה ללמוד הצעדים.]

יותר - מדי - גרסאות - לפאקינג - שיר - הזה - @#$% - ! 

 

מה לא ראיתי?!

בובספוג? יש

דורה? יש.

הארי פוטר? יש, והרבה.

הסימפסונס? יש.

מריו? יש.

עוד כמה לא מוכרים? יש, לא מעט.

ועוד כמה שאני לא זוכרת במיוחד וסתם לא כדאי להאריך את הרשימה...

 

טוב, נראה לי שהמסר הובהר וכדאי להוכיח לכם וסתם כדי שתהנו קצת הבאתי קישורים לכמה מהם.

מפליא אותי התיאום של הסצנות, שעבדו עליהם שעות [נראה לי] בשביל רק שיר.

יש כמה שממש התלהבתי מהם וכמה שפחות. הנה הם לפניכם:

[מצטערת שאני לא מרחיבה, אין לי מה.]

המלצה: לפני שאתם מתחילים לראות את הסירטונים, תבדקו קודם כל איזה אתם הכי רוצים לראות, כי זה ממש הולך להימאס עליכם שזה בא ברצף כ"כ הרבה פעמים, לפחות ככה זה אצלי.

 

בובספוג- אני לא הכי מתה עליו, אבל עדיין יצא ממש חמוד ומתואם. קישור.

 

מריו- בתור דמות, הוא נחמד ולא יותר. בסירטון יצא טוב מאוד. קישור.

 

הסימפסונס- אני ממש אוהבת את הסדרה והסרטון יצא ברובו מעולה, חוץ מכמה קטעים שפחות אהבתי. קישור.

 

במבי- במבי החמוד... זה נראה לי הסרטון שראיתי ממנו הכי פחות, כנראה בגלל שנמאס לי מהשיר. לפי מה שראיתי סרטון נחמד אבל לא יותר מדי מתואם. קישור.

 

הארי פוטר- הארי פוטר זה אחד הספרים האהובים עליי אם לא הכי. בסרטון מאוד אהבתי את הסצנות שבחרו (וגם היו הרבה) למרות שהתיאום לא משהו. קישור.

 

הארי פוטר 2- בהשוואה לסרטון הקודם, את הסצנות פחות אהבתי, אבל התיאום היה ממש טוב! קישור.

 

הארי פוטר 3- אחד הסרטונים הטובים של הארי פוטר עם השיר הזה ממה שראיתי. הסצנות טובות, לא חוזרות על עצמן. פחות יש תיאום עם הדיבור, אבל איפה שרואים זה מותאם בצורה טובה. קישור.

 

Alvin and the Chipmunks- לא יודעת מי אלו, אבל זה ממש חמוד. אין קליפ, אבל שינו את השיר ועיוותו את הקול ויצא חמוד. קישור.

 

תסתפקו בזה.

אם לא, אתם מוזמנים לחפש בעצמכם. D:

 

 

לפני יומיים היה 1 באפריל, לא ממש יצא לי לעבוד על אנשים.

רק היה את הקטע שלמדתי מחברה ש"היי למה יש לך רק עגיל אחד?!" ואז היא בודקת ואתם אומרים "1 באפריל". זה עבד על כל מי שניסיתי את זה.

אני עדיין חושבת שזה יום מוזר.

 

 

אתמול היו התרמות ל"אילן" ואני התרמתי יחד עם ליאור ושנהב.

היה כיף ומצחיק ואספנו 155 שקלים!

*אנחנו באות לעלות לאוטובוס*

*ליאור ממלמלת לי משהו שלא הבנתי*

אחרי כמה דקות כשאנחנו כבר יושבות באוטובוס:

ליאור: "אולי נתרים פה אנשים?"

אני: "בואי נתרים את הנהג".

ליאור: "כרמל, אמרתי לך לא להתחיל על הנהג!" XD

 

הכל הלך טוב, חוץ מזה שכמה ילדות לא נחמדות במיוחד מהשכבה שלנו לקחו לנו בניינים. חלק לא בכוונה וחלק בכוונה ודי התעצבנתי.

לא נורא, לפחות השנה היו לי בניינים יותר נורמאליים להתרים בהם מאשר אלו שהיו לי בפעמים הקודמות.

למשל כמו בפעם ההיא כשהתרמתי בבניין שלי יחד עם בת-חן ואורלי:

*אנחנו דופקות בדלת*

השכנה: "מי זה?"

אנחנו: "מתרימים".

השכנה: "אני לא יכולה אני ערומה, אני במקלחת!"

זה כל כך פאדיחות כשזה השכנה שלך. XD

 

 

 

פתחתי טבעת חדשה בשם:

פאנטה אקזוטיק \ מנגו

אתם מוזמנים להיכנס ולצטרף.

הצטרפות חינם! XD

 

 

 

יאללה ביייייייייייייייייייייייי

[בשביל בת-חן XD]

 

 

 

נכתב על ידי , 3/4/2008 22:23   בקטגוריות התרמות, פאנטה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)