לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

השתדרגתי


כן, כן- פלאפון חדש!

סוף-סוף, הגיע הזמן. D:

 

הפלא הקודם החזיק לא מעט זמן אבל בלי מצלמה, אמפי וכו' בקיצור לא מתקדם במיוחד. מהכחולים האלה.

והחדש- דור 3.5. יוהווווווו!

 

הישן (מימין) והחדש (משמאל).

 

הישן צולם מזמן אז בתמונה הוא עוד איכשהוא במצב טוב.

כל הפאנל שלו לא היה מחובר והמסך שבור כמו שרואים בתמונה והמסך נעשה סגול כמעט כולו ככה שאי אפשר לראות כלום במסך אז החליפו לי אותו.

בקיצור, החדש מגניב בטירוף!

מצלמה, אמפי, אינטרנט (100 שקל חינם החודש להורדות וגלישה)... אפילו אפשר לעצב תמונות!

 

 


 


אז מה קרה בינתיים?

בערך שבוע אחרי הצפונבורי החליפו לי את הפלא אחרי זה גם אביגיל חזרה מים המלח והצפנו אחד את השנייה בחוויות.

יש המון בגדים חדשים. סוף עונה עכשיו, אז למה לא. P:

ביום רביעי חזרתי מיומיים בכפ"ס, היה כיף ברמות! D:

בכלל, כפר-סבא נראית לי עיר כזאת שאני יוכל לאהוב. שקל לאהוב ופשוט לפרוס את הידיים לחיבוק.

לעיר שלי כבר התרגלתי. אמנם היא קצת (הרבה) שונה ממנה ולפעמים לא בדיוק יודעים איך לבלוע אבל בסה"כ מוצקין היא אחלה. זאת אומרת, שלומדים להכיר.

יש עדיין כאלה שמכנים אותה "חור". כנראה בשבילם המקום היחיד בארץ שהוא לא חור זה תל-אביב.

בסדר, אז לא שומעים עליה כל הזמן ולא כולם מכירים אותה. היא לא כזאת גדולה!

אבל מפה ועד חור ההבדל גדול מאוד...

זאת לא עיירת פיתוח!

כן שומעים עליה מדי פעם... והיא מפותחת.

יש פה את הפארק והמון גנים קטנים, מרכזי קניות, בביאליק יש את הקריון שזה רבע שעה הליכה מפה מינוס פלוס.

וכן, יש פה אוטובוסים ומוניות ואפילו רכבת! זה לא שאנחנו תקועים פה או משהו.

(לעוד דברים שיש פה תכנסו לפוסט של מילון מוצקין).

והלאה.

בהמשך החופש כנראה שאני אסע לכמה ימים לירושלים.

חוץ מזה אני גם רוצה להספיק להיות בת"א.

אולי ב'אחלה-קרח' אם ייצא.

והשאר נראה.

נשארו רק 3 שבועות שצריך לנצל כמה שיותר! 

החופש עבר לי כ"כ מהר... אבל יש לי הרגשה די טובה. שבסופו של החופש אני אהיה מרוצה על מה שהספקתי לעשות ושמחה על כל החוויות, אפילו אם אני לא אספיק הכל.

 

ד"א גיליתי תוכנית בערוץ 2 שנקראת "צילצול הכסף" שהיא יותר מדי דומה ל"מצלצלים" של ערוץ 10.

אם תפתחו את הטלוויזיה על הערוץ בימים רביעי עד שבת בסביבות 1 בלילה תוכלו לצפות (תבדקו! אני לא בטוחה מתי זה...).

הם מושכים את הזמן כמו גבינה צהובה אחרי ששמתם אותה דקה במיקרו אבל אם אתם משועממים אולי יהיה לכם נחמד לראות את המנחה מדברת שטויות.

אה, וגם השאלות ממש קלות, אז תרגישו חכמים 8]. 

נו, שיהיה.

 

עד הפוסט הבא,

כרמל.

תגיבו י'קמצנים.


 

 

נכתב על ידי , 9/8/2008 18:49  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)