לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

התחנה: ירושלים.


אז הנה מעללי בעיר הבירה לפניכם:

 

יום ראשון:

בשעת אחר-צהריים עליתי על אוטובוס ישיר מחיפה לירושלים.

בדרך שמעתי שירים מהפלא וכשהגענו לעיר קרובי המשפחה באו לאסוף אותי מהתחנה ומשם נסענו ל'יריד חוצות היוצר'.

יריד ממש מגניב ומיוחד. בחלק אחד יש דוכנים מכל מיני ארצות בעולם כמו סין, פולין, ברזיל, פרו, תאילנד, הונגריה, סרביה ועוד (הרבה).

בן הדוכנים האלה ישב אדם שניגן על שלוש כלים בו זמנית! מפוחית, גיטרה ועל הרגליים שלו היו כאלה דברים שהרעישו.

בחלק אחר היו דוכנים של כל מיני אומנים בארץ שבאיזור הזה היו גם מלא דוכנים של אוכל. מה שלא תרצו- המבורגר, פיצה, סושי, פלאפל, שניצל, ופל בלגי, מזרק שוקולד, מלוואח, בייגלה... ואני יפסיק פה.

כמובן היה גם את האמפי איפה שמתקיימות ההופעות. אני לזמלי הרב, באתי ביום שיש את ההופעה הכי שווה (לדעתי) אביב גפן!

עד ההופעה היו לנו בערך שעתיים להסתובב שבהן כמעט התפתיתי לקנות כל מיני דברים, אבל בסוף לא קניתי כלום. אכן תדהמה.

ההופעה של אביב גפן הייתה פשוט מדהימה!

קודם עלתה מופע החימום שלו, אלכס, ששרה 2-3 שירים ולאחר מכן אביב עלה ונתן הופעה פשוט פיצוץ!

טוב, עם הניסיון שלו זה לא מפתיע, אבל עדיין.

למי שמתעניין הוא שר את 'מיליארד טועים', '4 עונות', 'גשם כבד עומד ליפול', 'אור הירח', 'אהבנו', 'השיר שלנו', 'יומן מסע', 'סוף העולם', השיר על גלעד שליט ועוד כמה שירים שלו.

בן לבין הוא סיפר שמיטלמן בא להופיע ב'בריכת הסולטאן' (המקום) ובמקום זה ויתר על הופעה 'כוכב נולד' וארגן לו מחליף, שהבן שלו דילן הצביע על הירח (לפני שאביב שר את 'אור הירח' בהופעה) וסיפר קצת על אבא שלו לפני השיר '4 עונות' מה שהיה ציטוט פשוט קורע:

אביב גפן: "אבא שלי היה אומן... לכן הוא היה מעדיף להשקיע את הכסף באיזה... חשיש טוב."

*צחוק בקהל* ואז הוסיף "וואי יש פה משטרה...".

בשיר האחרון בהופעה, שהיה 'סוף העולם', אביב קצת התחרפן והוריד חולצה ונשכב על הרצפה וסוג של קצת דפק את הראש בבמה אבל כל הקהל היה פשוט על הרגליים באטרף ושר ביחד.

קצת תמונות, תעבירו את העכבר על התמונה להסבר: 

מצטערת שהתמונות לא באיכות כל כך טובה, הן מהפלאפון כי שכחתי את המצלמה בתיק באוטו.

נוף של ירושלים בגשר בדרך ליריד בין הדוכנים ביריד האיש ושלושת הכלים שלו. דוכן מגניב של אומן מהארץ 

המדינות שיש להן דוכן ביריד מי שאמור להופיע. בהופעה של אביב, מאוד מטושטש בסוף ההופעה, בדרך החוצה.

 

יום שני:

בבריכה. "המציל והפטמה". שלא תדעו.

היה ממש נחמד.

הבריכה נסגרה ב-6 וחצי כי אחרי זה נשים או גברים בנפרד והפעם היה גברים אז כשיצאנו ראנו מלא דוסים בחוץ. XD

בכלל בירושלים נראה לי שראיתי הכי הרבה דתיים בכל החיים שלי שלא בתוך שכונה דתית.

 

יום שלישי:

קניון איזורי ואחרי צהריים - ערב נסענו ל-'מיני ישראל' בלטרון!

לא יצא לי לפני זה להיות במיני ישראל אז זאת הייתה פעם ראשונה מגניבה ונחמדה.

צילמתי במצלמה שלי בין 200 ל-300 תמונות רק ב-3 שעות שהסתובבנו שם!

היו מלא אתרים בארץ החרמון, הכותל המערבי, מרכז הקונגרסים, כל מיני כנסיות, הגנים הבאהיים, ים המלח, ים התיכון, יד ושם, היכל הספר ועוד הרבה.

אה, והיו גם כאלה שזזו תוך כדי!

למשל, מסדר צבאי, מתפללים וכו'.

אני פשוט אתן לתמונות לדבר.

לחצו להגדלה אם בא לכם. דווקא כדאי.

 

שלט מגניב מרכז הקונגרסים הגנים הבאהיים בחיפה. 

 

איפשהוא נו החרמון עם הגולשים הים התיכון 

 

נוף מטוסים שדה התעופה נוסעים לאנשהוא 

 

מאהל בדואי מוסלמים מתפללים נוף שקיעה

 

במדבר אחד ממגרשי הכדורגל עוד איצטדיון, נראה לי שזה יד אליהו. 

 

איפשהוא במרכז מבנה כלשהוא כמובן שהכותל המערבי.

 

יום רביעי: לא יותר מקצת מחשב.

חזרתי הביתה!

אה, והייתה להם ילדה בגילי ממש נחמדה ודיברנו כל לילה ככה שלא הייתה חסרה לי חברה.

 

היה ממש טוב! D:

בקיצור, נהניתי.

 

עד הפעם הבאה,

כרמל.

 

עריכה:

2:00

שכחתי לציין את האוויר המדהים שהיה שם!

במיוחד בהופעה של אביב גפן בבריכת הסולטאן שהיה אפשר לקפוא שם.

 

ועוד ציטוט שנזכרתי בו:

מישהו: "דווקא לשלומי שבת יש שיר יפים..."

אני ממלמלת: "שלומי שבת? ליום שבת...".

קצת דפוק אבל שיהיה.

נכתב על ידי , 25/8/2008 01:43  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)