לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

בייגינג' 2008- נקודות ציון שלי + השבוע האחרון


סיכומון קצרצר שלי בצורת כמה נקודות על בייגינג' 2008:

טקס פתיחה- מודה, שכחתי ממנו. ראיתי קצת מהשדיור החוזר וזה קצת שיעמם מרוב שהיה ארוך.

אבל מה שראיתי היה די מרשים. כל הכוח אדם הזה ושבטח לקח מלא זמן להתאמן על כל זה...

ראיתי את הקטע עם התופים שהיה די מגניב ואת הקטע עם הילדה ששרה פחות אהבתי.

הכי הכי- תחום בנבחרת שלנו- שחייה. אולי את חלק זה יפתיע, אבל זה מה שאני חושבת. הייתה לנו נציגות מאוד מכובדת בתחום.

אולי לא הגענו לגמר, אבל כמה חצי גמר זה גם כבוד! ושיאיים ישראליים חדשים!

אניה גוסטמלסקי, גל נבו, תום בארי, אלון מנדל, נמרוד שפירא בר-אור וכל השאר... עלו והצליחו!

וזה יילך וישתפר לקראת לונדון 2012...

 

 

הכי הכי- כבוד ישראלי- שחר צוברי! לא ברור? מדליית ארד יחידה באולימפיאדה הזו...

יצא לי לקרוא ראיון איתו לפני וכשנשאל בכמה מדליות תזכה ישראל הוא אמר 2-3- אודי וגידי (שייט), אריק זאבי (ג'ודו) ואחת נודדת.

לפחות המדליה בשיייט נשארה...

אני התרשמתי לטובה. אז עוד נראה אותו בלונדון 2012?

ומי שלא שם לב, השיער שלו בתחרות היה מגולח מצד אחד בצורת מגן דוד והציפורניים שלו היו בצבע לבן ועליהן גם מגן דוד.

 

הכי הכי- ספורטאי עולמי- אני יודעת שיש כאלה שאומרים שאוסיין פאול ומייקל פלפס הם ביחד המלכים של האולימפיאדה הזאת אבל אני נותנת את הכתר למייקל פלפס בלבד.

הבחור הפנומן הזה רק בן 23 וזאת כבר האולימפיאדה השלישית שלו!

זאת אומרת שהאולימפיאדה הראשונה שלנו הייתי סידני 2000 כשהוא רק בן 15 שד"א, הוא אפילו הגיע לגמר באחד מין הסגנונות. בגיל הזה הוא גם שבר לראשונה שיא עולם, כבוד.

באתונה 2004 פלפס הביא 6 מדליות זהב ו-2 ערד.

ובבייגינג' 2008, השנה, הוא הציב לעצמו יעד- 8 מדליות זהב, והצליח ובגדול!

באולימפיאדה הזו ב"קוביית המים" הוא הפך להיות בעל מספר מדליות הזהב הרב ביותר באולימפיאדה אחת- 8 מדליות זהב (תוך שבירת שבעה שיאי עולם ושיא אולימפי אחד) ובעל מספר הרב ביותר של מדליות זהב בכלל- 14 מדליות זהב.

תופעת הטבע הזאת הייתה ילד היפראקטיבי עם בעיות של קשב וריכוז עד ש"זרקו אותו לבריכה" וצחקו עליו הרבה בגלל האוזניים הגדולות שלו.

מי אמר שספורטאים לא חכמים? הבן אדם (כן, אנושי) לומד באוניברסיטאת משיגין בארה"ב ונחשב לאינטיליגנט. כפרעליו.

אה, והוא גם יהודי!

רוצים תמונות? יאללה, פנק אותה.

תלחצו להגדלה, דווקא כדאי.

 

   

    

 

ולפני זה, סתם משהו משעשע שקראתי בראיון איתו: "קיבלתי 80 הודעות SMS מחברים, אבל אחד מהם אמר: מה יהיה חבר? כמה פעמים עוד אצטרך לראות את הפרצוף המכוער שלך בטלוויזיה?".

עוד משהו, הוא יכול להרזות 2 קילו ביום!

למרות שהוא אוכל 12,000 קלוריות ביום, שזה כמו מה שאתם אוכלים ב-6 ימים.

איך בדיוק? 3 סנדוויצ'ים, 3 פנקייקים, פרנץ' טוסט, ק"ג פסטה, פיצה משפחתית גבינות ונקניקים. 

על זה אפשר לקרוא ביותר הרחבה פה. למרות שהם כתבו 10,000 ולא 12,000!

 

טקס הנעילה- דווקא אותו ראיתי ברובו, בניגוד לטקס הפתיחה.

היה מרשים והתלהבתי מהקטע של המנורה הזאת של האנשים ששינתה צורות והתלהבתי עוד יותר מהקטע של האוטובוס, למרות שזה בכלל קשור לאולימפיאדת לונדון.

וגם היה איזה בקהאם אחד שפתאם הופיע ובעט כדור שתפס איזה סיני שהתלהב.

אני פרשתי לקראת סוף הטקס, מתי שהתחילו לשיר על בייגינג' וכו'. ניפגש בלונדון 2012.

 

 

טוב, אז אחרי שדילגתם על הקטע הקודם (או שרובכם) הגענו לחלק השני של הפוסט.

חשבתי לעשות סיכום של החופש, אבל החלטתי שלא. זה ישאר לי.

חלק מהחוויות מפורטות פה לאורך הקצת יותר מהחודשיים האחרונים.

בסה"כ אני יכולה להגיד שאני מרוצה.

הספקתי הרבה מאוד, אולי לא את כל מה שרציתי להספיק, אבל זה מספיק.

 

התחלתי את כיתה ט', ולקח לי יום וחצי אחרי שנגמר החופש לקלוט שהוא נגמר. החופש עבר לי ממש מהר!

הכיתה בסדר. יש כמה ילדים שיצאו מהכיתה וכמה שנכנסו במקומם.

מאלו שעזבו יש כמה שאני שמחה שעזבו וחלק שלא ממש היה לי אכפת ומאלה שנוספו יש כמה שהייתי פחות מעדיפה שיעברו לכיתה וכמה שלא אכפת לי.

אז שיהיה לי בהצלחה.

 

נסיים בכמה ציטוטים מאיזה מפגש משפחתי:

מחלקים מעטפות עם כסף לרוב בני המשפחה (נתנו להרבה אז על הדרך נתנו גם לי ולעוד כמה מהמשפחה):

סבא: "מחלקים פה מעטפות (כסף) כמו שחלקו לאולמרט!"

 

שמים אוכל על שולחן ליד אחד מקרובי המשפחה ואנשים קמים לקחת:

קרוב המשפחה: "מה אתם באים לאכול מפה?! חשבתי שכל זה בשבילי."

 

כמעט זהו-

 

יעקב הכוסון הזההההההה תראו אתתתת התמונה שלו

[צולם בפלאפון כי לא היה לי כוח לקחת את המצלמה].

 

שבוע הבא פתיחת שנה!

 

יאללה ביי.

היי! 2 המילים האלה זה בכלל לא בעברית... זה בערבית ואנגלית.

אז- להתראות.

או יותר ל-ה-ת-ר-אות! *דמיינו את הציפורים כמו ב'פזית' מ"פיספוסים"*.

 

כרמל.

נכתב על ידי , 3/9/2008 18:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)