לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

"עוף חרמן" + ציטוטים מהביצפר XD


אז נתחיל בשיר שאביגיל ואני חיברנו "עוף חרמן" על המנגינה של עוף גוזל.

לא מכירים את 'עוף גוזל'?! תתביישו, איזה מין ילדות הייתה לכם, אה?!

בכל מקרה, תלחצו פה ותקראו תוך כדי שאתם שומעים.

 

 

עוף גוזל

ביצוע: אריק איינשטיין
מילים: אריק איינשטיין
לחן: מיקי גבריאלוב
 

הגוזלים שלי עזבו את הקן
פרשו כנפיים ועפו
ואני ציפור זקנה נשארתי בקן
מקווה מאוד שהכל יהיה בסדר.
 
תמיד ידעתי שיבוא היום
שבו צריך להיפרד
אבל עכשיו זה ככה בא לי פתאום
אז מה הפלא שאני קצת דואג.
 
עוף גוזל
חתוך את השמיים
טוס לאן שבא לך
רק אל תשכח
יש נשר בשמיים
גור לך.
 
עכשיו נשארנו לבדנו בקן
אבל אנחנו ביחד
חבקי אותי חזק תגידי לי כן
אל תדאגי ביחד כיף להזדקן
 
עוף גוזל...
 
אני יודע שככה זה בטבע
וגם אני עזבתי קן
אבל עכשיו כשבא הרגע
אז מחניק קצת בגרון
מחניק קצת בגרון.
 
עוף גוזל...

 

ועכשיו... לשיר שלנו!

 

עוף חרמן / כרמל ואביגיל

 

הגוזלים שלי עשו ביד

 פרשו כנפיים ועפו

ואני ציפור זקנה נשארתי בקן

מקווה מאוד שימצצו להם מהר

תמיד ידעתי שיבוא היום שבו צריך להזדיין

אבל עכשיו השפיך בא לי פתאם

אז מה הפלא שאני קצת חרמן.

 

עוף חרמן

חתוך לך ת'זין

חפש זונה שתתן לך

רק אל תשכח

יש לה איידס בן הרגליים

שלם גם לה.

 

עכשיו נשארנו לבדנו בקן

אבל חסר לנו קונדום

זייני אותי חזק תגידי לי "כן! זה טוב!"

לא לדאוג ביחד כיף להזדיין

 

עוף חרמן...

 

אני יודע שככה זה בטבע

וגם אני זיינתי בן

אבל עכשיו כשבא הרגע לגמור

אז השמוליק קצת עומד

השמוליק קצת נופל.

 

עוף חרמן...

 

 

כן, אני יודעת שזה הזוי. XDDDD

וגם די מבולבל, אבל זה מה שיצא.

 

 

ועכשיו לחלק השני של הפוסט- ציטוטים מהבית-ספר!

 

היום הראשון:

המורה: "טוב, אז כל ילד יגיד את שמו ובאיזה כיתה הוא היה...".

תלמידה: "קוראים לי *צונזר* ואני בכיתה הזאת". די באמת?!

XD

 

שיעור תנ"ך:

אני מספרת לליאור את המשך העלילה:

אני: "כן, ואז יקרה נס והיא תלד ילד ואז הוא יהיה... רגע אני מגלה לך ספוילרים מהתנ"ך!"

XD

 

שיעור מתמטיקה:

יש צילצול והכיתה אורזת דברים והולכת הבייתה:

אני: "יאללה לך הבייתה מוטי שלום ו..."

דויטש: "מה יש לך נגד מוטי?!"

XD

 

שיעור לשון:

המורה: "זה חשוב שנלמד את זה... כדי שתעשו בבית את התרגיל... או שלא.

XD

 

שיעור חינוך:

המחנכת רוצה להחליף מקומות ישיבה ומתכוונת לתת לליאור ולי להשאר לשבת ביחד בגלל היד החבושה של ליאור:

המורה: "איך היד שלך?"

ליאור: "בסדר..."

המורה: "אה, אז משנה פה כמה דברים..."

ליאור: "לא, היא לא בסדר!".

XD

 

שיעור של"ח:

המורה: "אז אני הולך למקומות האלה נגיד ל"בלהבלהבלה" ואני רואה איך שם פגע דוד לשמשון במצח!"

תלמיד: "זה היה גולייט"

המורה: "אז גולייט...".

XD

 

הפסקה:

*אביגיל חוזרת לפוצץ שקיות ניילון*

*שנהב באה ומפוצצת עלייה שקית*

*שנהב בורחת ואביגיל מפוצצת לה שקית על התחת*

XD

 

שיעור לשון:

המורה מסבירה לתלמידה:

המורה: "את פיטמה? לא, היא פיטמה!".

XD

 

שיעור מתמטיקה:

אמצע היום:

דויטש ואני מתרגלות בשיעור מורלים לשבט.

XD

 

שיעור אחרון:

הרעב מתעורר... דויטש ואני מתרגלות "ג'ימאליה" (מורל לפני אוכל).

XD

 

כן, שבוע באמת קצת הזוי. XDDDDDDDDD

 

טוב אז העידכון לא יצא הכי כמו שרציתי, אבל נסתדר. D:

מחר בשבט! @#$%

נשתמע,

כרמל.

 

נ.ב. איך העיצוב החדש?!

 

נכתב על ידי , 8/9/2008 22:33  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)