לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

חדש! שואב נזלת!!!


ולמי שלא מצליח לקרוא-

נמצא לכם לקנח את האף כל דקה?

נמאס כבר מהנזלת הזאת?

חדש! חדש!

שואב נזלת!

מכשיר חדשני ושימושי

ששואב את כל האיכסה שלכם בשעת צינון

מהיר, קל לשימוש ובא ב-3 גדלים בהתאם לגוד האף והכמות הנדרשת.

 

אז... באיזה גודל להזמין לך?

 

 

גאון אני, אה?

בינתיים זה רק טיוטה אבל עוד יהיה אפשר לעשות מזה כסף! @#$%

טוב נו, אז זה קצת הזוי... רק קצת! XD אבל עדיין, אם בעוד כמה שנים תראו כזה מוצר בחנויות תדעו מי חשב על זה קודם. D:

 

אז הנה הטיוטה של הטיוטה:

-נעשתה בזמן שיעור כלשהוא כנראה משיעמום-

הכתוב (חוץ מההערה בסוגריים של מלכה), "הציור של המכונה" וחלק מהציורים של ה"אפים"- צוירו בידי.

שאר האפים שלא אני ציירתי צוירו בידי: ליאור, מלכה, מיכל (.), מעיין ועוד כמה עוברי אורח לא זכורים.

תודה על תרומתכן. XD

 

 

 

 

ועכשיו קצת ביצפר...

די בסדר... מה יש כבר להגיד בכללי?

אני די עייפה וכל יום כשאני הולכת לישון אני מרגישה את כל הגוף כואב לי. אני חייבת איזה מסאג' טוב.

 

קצת מהוואי הבית-ספר- ליאור ואביגיל התחילו להביא קלפים וכל הכיתה התחילה לשחק 'ספידי'. אל תשאלו מה הולך בכיתה שלנו בהפסקות. XD 

יש את מי שמשחק ואת אלה שעומדים מסביבם. כולם צועקים ומקללים ועל הדרך דוחפים מלא קלפים באמצע... 

המשחק ממש נחמד. ליאור הציעה את זה בתור עיסוק ליום כיפור.

כשאני משחקת אז בדר"כ זה מלווה בשלל קללות ודיבורים שאני אפילו לא שמה לב מה אני אומרת. זה משהו כמו "יא בתזונה שרמוטה כוסשל... כוסעמק! יאללה נו סעמק" וזה רק תמצית.

ליאור הייתה בהלם ולא הבינה מה אני רוצה ממנה וכשהיא הייתה משחקת רגיל ושמה קלפים זה היה כזה "ממממה את עושה?! מה?!" למרות שזה היה בסדר. XD

עכשיו אני כבר מקללת פחות.

 

אה, וסוף-סוף העבירו אותי מקום מהיצור שישבתי לידו! @#$% אחד משוגע, כמה פעמים אמרתי לו "תרגע, זה לא בריא להיות עצבני. אתה תמות מזה מוקדם!".

דפק לי ספר בראש וזה כבר היה הגבול.

יש לי מלא ציטוטים מפגרים שלו, שאת רובם אני לא זוכרת וכמה שכבר סיפרתי ("השתנתי מהמרפסת" "איזה קומה אתה גר?" "23") וכל מיני סיפורים למשל לזה שאמרתי לו שהעיפו אותו מהקבצה שהיא יותר גבוהה מא' (הוא אומר שהוא יצא לבד) ועכשיו הוא בהקבצה ב' אז איך זה הגיוני ובתגובה לזה הוא אמר שזה בגלל שהוא עבר לחטיבה שלנו ושלמורה שמלמד פה יש תיק במשטרה כי הוא איים עליו כשהוא היה קטן. XD

 

אתמול באיזה מסיבת יומולדת לחברה וראינו picture this והיה רק נחמד. נו באמת, זה כזה צפוי וקיטשי!

 

מחר יש קריוקי בביצפר לשכבה לכבוד החג (כבר קיבלנו אריזת שי ענקית עם חטיפים) וכנראה יש כמה שיופיעו בשביל הצחוקים אז אולי יש למה לצפות.

 

שבוע טוב שיהיה לכם,

כרמל.

נכתב על ידי , 27/9/2008 21:18  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)