לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נערה הטביעה תינוקה באסלה || שאלון שבועי ||


אני לא אוהבת את המראה של הבלוג.

בעצם זה לא ממש נכון... אני אוהבת את העיצוב של הבלוג אבל אני חושבת שהוא מעביר איזשהוא מסר לא נכון עליו. זאת רק אני חושבת ככה?

אולי זה סתם בגלל שאני לא ממש מתחברת לצבע חום.

 

ד"א היה לי היום מבחן בהיסטוריה, הלך בסדר.

עוד נראה.

ולנושאים של הפוסט היום...

 

השאלון השבועי (שכבר התחלף):

 

באיזה גיל התחלת לבחור בעצמך את הלבוש שלך?

את האמת בכיתה ה' ילדה אחת אמרה לי למה באתי עם המכנס הזה גם לפני כמה ימים, משהו כזה... קצת נעלבתי מאז התחלתי לשים לב למה שאני לובשת ולא רק מה שאימא שלי שמה לי. זה היה לבית-ספר, אבל נגיד ל"מסיבות" [וזה במרכאות כי איך תקראו לימי-הולדת של כיתה א'-ב'-ג'-ד'-ה'?!] הייתי בוחרת לעצמי את הבגדים וכו'.

 

איך היית מגדירה לבוש אופנתי?

זה מאוד תלוי בבן-אדם. לפי איזה אופנה הוא הולך ואוהב, איזה סגנון. כל מה שמראים בטלויזיה ובמגזינים אמור להיות אופנתי נכון? אבל אם מישהו לא הולך ככה זאת אומרת שהוא לא אופנתי?! לא! יש אנשים שיש להם סגנון משלהם והם גם אופנתיים. אני לא מאמינה כ"כ באופנתי, אני חושבת שכל מה שנראה יפה וטוב על הבנאדם בעצם הופך לסוג של אופנתי.

 

מי לימד אותך להתלבש לפי צו האופנה?

אני חושבת שלמדתי לבד. אני חושבת שהרוב למדו לבד. אף אחד לא בא להגיד לי, זאת פשוט התנהגות של הסביבה.

 

זה אופנה היית רוצה שתימשך לנצח?

אין לי מושג, לא הוא עולה לי שום דבר שכזה לראש מחוץ מג'ינס.

 

האם חשובה לך צורת הלבוש של בן זוגך?

כן, אבל במידה ממוצעת. אני לא צריכה שהוא יהיה סטייליסט. XD

 

איזה אופנת בגדים הכי שנאת ומה לא תלבשי לעולם?

אין משהו שאני שונאת, זה כולה בגדים. אבל יש כמה דברים מטופשים לדעתי. למשל, הבאפלו [הנעליים הענקיות האלה] לא הכי יפות לדעתי, אבל אני גם לא אקנה אותן כי הן לא יחמיאו לי. אה, אני ממש לא אוהבת חולצות בטן! @#$%

 

האם תקני מותגים בלבד? מדוע?

לא. מותגים זה לא תמיד משהו יפה \ מחמיא \ טוב וכו'. זה לרוב גם יקר, לפעמים בצורות ממש מוגזמות ללא הצדקה [לפי דעתי].

 

כיצד תתארי את הטעם שלך בבגדים?

אמממ... אני חושבת שאני יודעת לשלב די טוב. אין לי ממש מה להגיד.

 

כמה כסף תהי מוכנה לשלם עבור פריט ביגוד כלשהו?

קודם כל הוא צריך להיות מחמיא, יפה ומסוג טוב. אני מוכנה להוציא, אבל זה תלוי בפריט. ואם אני ממש רוצה אותו, אז כן. אבל עדיין, כשהוא לא עולה כמה מאות שקלים.

 

כיצד את בוחרת בגדים עבורך?

זה תלוי לאן אני הולכת. ביום יום אני לרוב לובשת ג'ינס, ככה כשקודם אני בוחרת חולצה ואז משלבת את זה עם דברים נוספים.

 

האם את מחקה מישהי מפורסמת בצורת הלבוש שלה?

לא. מי כבר יש לחקות, את מאיה בוסקילה?! XD

 

כיצד תעצבי בעצמך אופנת ביגוד חדשה לחלוטין?

לא יודעת.

 

 

ועכשיו לנושא אחר לגמרי.

 

 

חשד בטקסס: נערה הטביעה תינוקה באסלה

בת 14 ילדה תינוק חי בשירותי חטיבת הביניים, והטביעה אותו למוות בשירותים. חבריה סיפרו, כי לא חשדו שהיא בהריון, כיוון שנהגה ללבוש בגדים רחבים. בגלל גילה, לא ברור אם יוגש נגדה כתב אישום

 

אז זאת הייתה הכותרת וההקדמה לכתבה שקראתי באתר MSN.

בכתבה מספרים כי האם, רק בת 14, ילדה את תינוקה בשירותים של חטיבת הביניים בה היא לומדת וניסתה להטביע את התינוק.

נערה נוספת שהייתה בשירותים קראה לאחות שקראה למשטרה.

 

אני פחות רוצה להתייחס לכתבה עצמה, כי אותה אתם במילא יכולים לקרוא בקישור הזה.

מה שבעצם אני רוצה להתייחס אליו יותר הוא משהו אחר.

העניין שבמדינה מתפתחת יש ילדות בגיל שלי שיולדות ילדים. זה פשוט נורא, הן רק בנות 14. זה לא בריא נפשית ופיזית לגוף שלהן. למה?!

אני פאקינג יכולה ללכת לשירותים בחטיבת הביניים שאני לומדת בה ולראות מישהי מהשכבה שלי או שכבה מעליי פאקינג יולדת. OMG מה קורה פה?!

ועוד אחרי זה לראות אותה מנסה להטביע אותו בכלל מזעזע.

מסכנה, רק בת 14 וכבר יש עליה עול של תינוק שהיא לא יודעת מה לעשות איתו.

האם גם בישראל זה יקרה \ קורה?!

רצות לי מלא מחשבות בראש על איך ולמה זה...

לא עלינו.

 

 

רק בריאות, אנשים.

נכתב על ידי , 7/4/2008 22:49   בקטגוריות שאלון שבועי, נערות יולדות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גן משחקים, תעודה, שאלון ושאר עידכונים.


היי לכולם! 

אז כן, אני יודעת שלא עידכנתי כמעט כבר חודש.

ולא, זה לא שלא היה לי מה לעדכן. פשוט לא מצאתי את הרגע המתאים.

ועוד בתוך ים המבחנים החדש של המחצית השנייה יחד עם עוד כמה עבודות שצריך לעשות ועוד כמה דברים שצריך להספיק בכלל לא משאירים לי זמן לשבת ולכתוב.

מה גם שבזמן האחרון התחלתי לראות את הפרקים של הישרדות באינטרנט... נועם שווה אש!

וגם המחשב שלי לא עבד תקופת זמן עד שסידרו לי אותו ככה שלא ממש הייתה לי אפשרות לעדכן.

אבל הנה עכשיו, אחרי המבחן במתמטיקה היום מצאתי זמן.

הוא דווקא הלך לי בסדר חוץ מהקטע שלא הספקתי שאלה אחת בגיאומטריה שהיא 20 נקודות ומאוד התבאסתי מזה. אבל אני עוד אנסה לעשות משהו עם זה...

לפחות להשבוע נגמרו לי המבחנים. היום היה במת' וביום שני היה בהיסטוריה. שבוע שעבר היה בערבית ואנגלית. אני מקווה שהציונים טובים, כי השקעתי.

 

 

היום הייתה לנו פעולה, במקום אתמול.

כשלבשתי את החאקי היום, זה היה נראה כאילו שבועות שלמים לא לבשתי אותו. ובאמת הפסדנו כמה פעולות וקצת חבל.

היה סבבי לגמרי בפעולה מה שמזכיר לי ציטוט מלפני זמן מה של זיוה לאביגיל...

"מילא ללכת עם צעיף של בית"ר, אבל לפתוח שוואמי [showme]?!"

חזק ביותר.

הפעולה היום הייתה בסגנון של "אפקט הפחד" כדברי רשג"דנו למרות שלא הייתה מפחידה או מגעילה יותר מדי. אבל היה כיף! למרות שעשינו דברים קצת מטומטמים כמו לזחול על האדמה בשביל להגיע ראשונה למפתח אבל להיכנס לעגלות של סופר ולהתחרות מי מגיעה ראשונה וכו'.

אני ניצחתי!!!! 

 

אחרי הפעולה זואי ואני הלכנו לגן המשחקים החדש שליד הצופים (שכנראה משום היותו חדש היה די מלא בילדים, כמעט כולם קטנים מאיתנו) והחלטנו לנסות את המתקנים החדשים.

כנראה שהגני משחקים שבונים היום הם לא כמו פעם, הם מתוחכמים! אתם רואים מבנים כאלה, כמה, וגבוהים וכשמתקרבים לא יודעים מאיפה לעלות! עד שסוף סוף מצאתי איזה סולם מסכן שאפשר לעלות ממנו [ועד שעליתי עליו...] לא ידעתי לאן פונים! בצד אחד הייתה מגלשה ( שבקעו ממנה קולות מוזרים אבל החלטתי לא לנסות לבדוק) ובצד השני עוד אחת אבל לא כזאת שמגיעים איתה למטה, רק למקום אחר. אבל בחרנו בה... ואז הגענו לעוד איזה "צומת דרכים" וזואי הצביעה על מה שאני חשבתי שזה מגלשה ואמרה שזה מפחיד (היו בזה כל מיני דברים בפנים, לא חלק) אני חשבתי שזה סתם אז ירדתי ובדרך הדברים האלה היו כל כך דוקרים שזה כאב וכמעט קרע לי את המכנס וכשסוף סוף הגעתי למטה ילדה קטנה אחת שבדיוק רצתה לעלות ראתה אותי וצרחה. ואז השתתקה והייתה במין סוג של הלם קטן ומוזר. XD

ואז איבדתי את זואי. והתחלתי לקרוא לה וכשסוף סוף הזונע ענתה לי החלטתי לעלות עליה וכשסוף סוף הגעתי למעלה היא הייתה למטה!

וד"א זואי אמרה לי שהדבר הזה שירדתי בו ודקר אותי מלפני זה היה בעצם לטיפוס. ממש גאוני מצדי.

אני הגעתי למסקנה שהגן משחקים הזה די מסוכן. [לפחות כשאני הייתי שם!] זה או שאתה מקבל מכה ממישהו שנתקלת בו ובד"כ המתקן יהיו יותר מתאים לגילו או שקיבלת מכה מאחד המתקנים שלא ידעת מה עושים ומאיפה מגיעים קיבינימט! @#$%

אני עוד אחשוב שזה כבר לא הדור שלי... XD

אני כבר לא אוכל להראות את זה לאנשים ולהגיד "על זה גדלתי!"

כאילו שעשיתי את זה לפני זה... אבל נו טוב.

 

 

היו עוד המווווןןן דברים לעדכן אבל הם כרגע לא במוחי...

ואם לא שמתם לב יש גם סמיילים חדשים...

 

הוו! נזכרתי!

התעודה.

הייתה טובה.

ממוצע 91.

היה יכול להיות יותר טוב, אבל השקעתי מאשר בשנה שעברה.

ויש לי 100 אחד, בספורט. XP היה מפתיע.

ואל תקחו את זה ככה, כל השאר היה לי 95 ו-90 חוץ מתנ"ך שהיה לי 80. וגם בזה היה יכול להיות לי יותר.

אבל בסה"כ התעודה טובה וזה בסדר. D:

 

 

ועוד משהו!

עוד משהו כמו שבוע וחצי- שבועיים יש לנו מסע שנתי!

הטיול הוא 3 ימים בדרום.

בטח אני ירחיב על זה בהמשך ואם לא, לא.

 

שאלון

שאלון שבועי לא של השבוע  שעשיתי לפני כמה זמן אבל פשוט לא עידכנתי:

איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?

וואו. זה נשמע לי כ"כ רחוק, שאני אפילו לא מצליחה לדמיין או לחשוב על זה. נראה לי שאני אהיה במצב יציב בחיים שלי. כלומר, שהסתדרתי כבר ואני חיה את החיים שלי בלי יותר מדי "הרפתקאות". פשוט רגיל.

 

באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?

עוד לא החלטתי על משהו ממש, אבל אני רוצה שזה יהיה משהו שאני יואהב, שיספק אותי ושאני יוכל לחיות מזה ברווחיות.

 

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?

לא יודעת. כאילו, לא זוכרת.

 

האם את חולמת לעיתים בהקיץ?

כן. מן דמיונות שכאלה שכנראה בחיים גם לא יקרו.

 

זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?

אני לא זוכרת סיטואציה שכזאת כרגע, אבל יש מצב.

 

האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?

לא. גם אני לא ממש זוכרת את החלומות שלי ונותנת להם משמעות גדולה עבורי ככה שזה לא ממש משנה לגביי.

 

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?

וואי אני באמת שלא זוכרת, אבל אם אני לא טועה הוא היה לא מזמן.

 

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?

לא יודעת, לא חושבת על זה ממש.

 

האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?

כן, ואני גם חושבת שדי הרבה פעמים.

 

לא יצא טוב כל כך. לא נורא.

 

עד לפעם הבאה.

 

 

נכתב על ידי , 20/2/2008 21:08   בקטגוריות צופים, גן משחקים, תעודה, שאלון שבועי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)