לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 60. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עידכונים ועידכונים. עוד משהו? עידכונים!


כבר מהתחלת השבוע אני רוצה לעדכן ולא יוצא.

זה קורה כבר יותר מדי...

 

 

טוב, אז יום ראשון אני יוצאת לטיול ל-3 ימים למדבר יהודה עם כל השכבה שלי ונראה לי שהולך להיות ממש כיף רק שבלילות הולך להיות לנו אוהל לבנות ואוהל לבנים ככה שבכל אוהל הולכים להיות מעל ל-100 אנשים.

אז עכשיו תארו לעצמכן 100 בנות באוהל גדול אחד...

איך יהיה אפשר לישון, אפילו רק שעתיים, עם כל מגוון הפקאצות, פרחות, ערסיות וקצת יחסית הנורמאליות שיש בשכבתי?!

לא נורא, בטוח נסתדר רק נקווה שלא יהיה כל מיני גירלס פייט למיניהם. XD

עידכון על הטיול- כנראה שיבוא.

 

 

לפני כמה ימים נפגשנו שוב להמשיך בעבודה שלנו בספרות בנושא "60 שנה". כרגיל, אצל בת-חן.

נפגשנו ל-4 שעות שמתוכן עשינו את מה שבאמת היינו צריכות לעשות בקושי שעה ואפילו פחות. XD

לפחות היה כיף.

רק שאביגיל תפסיק לחרוש על השוואמי באותו הזמן! @#$% והרשו לי לצטט את אחת מאיתנו (יכול להיות שהיא בעצמה אפילו אמרה את זה): "על העבודה יהיה כתוב מגישות: בת-חן, כרמל וליאור. מדפיסה ומפריעה: אביגיל." XDDDDD

 

 

אז יש לי החלטה בקשר למש"צים, אני לא הולכת יותר.

למרות שדי אהבתי את זה והיה ממש נחמד ויתרתי כי למרות שאני מכירה שם כמה לפעמים די לבד לי ואני מעדיפה לעשות את זה שנה הבאה עם השכבה שלי ואפילו יהיה לנו יותר זמן, כי בגלל השביתה חלק התבטל.

אם לפחות הייתה איזה מישהי שאני מכירה מהשכבה, או כמה מהשכבה היה סיכוי יותר גדול שאני ישאר, והיו כמה כאלה שבסוף לא יצא... אבל אולי בסה"כ בסוף ישתלם לי לחכות, נראה.

 

 

ועכשיו... קצת עידכוני מבחנים אחרונים:

אנגלית- לא הלך לי משהו, קיבלתי 83. קצת מבאס, אבל המבחן היה קשה.

לשון- 92! והציון הכי גבוה בכיתה היה 93, ככה שזה טוב מאוד!

בערבית, היסטוריה ובמתמטיקה אני עדיין לא יודעת את הציון.

המבחן בספרות היה היום, והלך לי די טוב למרות שלא למדתי כ"כ הרבה.

 

 

היום ראיתי משהו כמו 10 פרקים של הנפילים ברצף פחות או יותר ואני כמעט מסיימת את העונה הראשונה.

הנצטט כמה?

"יה, לפט" -מאור עונה לעדי ביציאה מקורית של במקום "יה רייט". XD

"אתה יודע מה ההבדל בינינו?"

"76 קילו?!" -נוח שואל ושלומי עונה. אחחחח ההומור הציני של שלומי כ"כ קורע לפעמים... והוא גם חמוד XD

כן, אני יודעת שזה לא הכי קורע בעולם, אולי אפילו בקושי, אבל שראיתי את זה פשוט צחקתי.

 

 

ביום חמישי הייתה לנו פגישה אחת לפני אחרונה בטכניון והיה דווקא די אחלה.

סדר היום: בהתחלה ממשיכים את העבודה, אחרי זה קצת מנמנמים + ארץ עיר - התחביב שלנו לאותו השיעור שהוא להחביא לילדים אחרים את הקלמר ואז לשאול אותם "___________ אפשר סרגל\ עיפרון\ כל דבר אחר"? XD ולבסוף אמור להיות לנו לוגיקה אבל היה לנו הפעם סדנה לעמידה בזמני לחץ ואירגון זמן, משהו כזה אני חושבת שהיה דווקא די נחמד והפעם דווקא די הקשבתי ביחס לפעם הקודמת שהייתה את הסדנה הזאת.

 

היום זה ה-29 בפבוראר, תאריך שיש רק פעם ב-4 שנים אם אני לא טועה כי בשנים שהם לא שנים עם התוספת הזאת יש רק 28 ימים ועוד השנה יש גם שנה עברית מעוברת ככה שזה יצא באותה השנה, סתם היה בא לי לכתוב את זה.

 

נחתו עליי הזמן האחרון הרבה שיעורים, עבודות וכו' וללא ממש יש לי כוח לעשות אותם.

למישהו יש שיטה להעביר לעצמך את הכוח לעשות דברים כאלה?

 

                   

 כרמל.

 

נ.ב.- למרות שכבר כתבתי את זה, בא לי להזכיר את זה.

יום ראשון מסע שנתי!!!!

נכתב על ידי , 29/2/2008 20:56   בקטגוריות ספרות 60 שנה, מש"צים, הנפילים, ציטוטים, טכניון  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)