לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יאללה עידכון! @#$% משפטים ציטוטים וסתם שטויות


יאללה עידכון! @#$%

אני ברוח עידכונית היום...

אממ... מה אומר ומה אספר לכם הפעם...

 

 

 

קודם כל עשיתי כמה שינויים נחמדים ברשימות. הוספתי כמה דברים ביניהם הרשימה של ה'סקסי' מקווה שתהנו ותאהבו כי אני מרוצה מאוד מהרשימות כפי שהן עכשיו.

לדעתי זה מאוד יפה ומעניין כשכל רשימה שונה פחות או יותר ולא כולן אותו דבר אבל זה גם תלוי איך מעצבים את זה.

 

  

 

עוד מעט הצפונבורי! @#$%@#$%

כן, כן, וחבורת הפתי"ש תהיה ביחד שוב! [כל הגדוד שהיה בטיול הראשון]

5 ימים ביחד יהיה פיצוץ של טיול!

נראה שוב את ההנהגה ויהיה סבבה...

יש גם יום ביקור האמהאמליאוראביגילוכלהשארהאמהאמ והיום בת-חן ואני הלכנו להרשם. איזה חום היה בחוץ! @#$% אין כמו המזגן בבית.

מה שמזכיר לי שלפני כמה ימים דיברתי עם מישהו מההנהגה... שעוד מעט צפונבורי וכל זה...

והשיחה הלכה בערך ככה:

הוא: "וואי מלא זמן לא ישנתי על חול וזה..."

אני: "כאילו שכל שבועיים אתה ככה טוב שלא..."

הוא: "מה קרה לך יש לי מיטת חול בבית!"

אני: "מה באמת?! אני כבר התקדמתי למיטת קש!"

הוא: "יאאא איזה מאגניבה את! גם אני רוצה כזאת מיטה!

אני: "חחח סתם יש לי מיטה נורמאלית אבל יש לי אחלה פרסומת לזה: 'מיטת קש לכל מי שיש שק"ש'."

ואז דיברנו שנעבוד בריקושט בקריון ונחליף את השם של החנות לשם שלנו ונעשה פרסומות מהמשפטים שלי:

"שק"ש שחור למי שינחור".

"שק"ש עם נמלים לשבטים גדולים" [מוקדש באהבה להנהגת תל-אביב].

"שק"ש צהוב למי שלשבט מורל יכתוב".

"שק"ש סגול למי שאת *צונזר* יסבול".

XDDDDDDD

 

 

  

 

אה, נזכרתי לא מזמן בציטוט ישן מימי הבית-ספר.

המורה להיסטוריה: "... ושמו אותו באי בודד... איזה אי מי זוכר?"

*שתיקה*

אחד התלמידים: "אי המתים?"

XDDDDDDD [זה היה עוד בתקופת הישרדות נראה לי].

 

  

 

חפפתי אתמול את השיער. סתם פרט שולי בפוסט.

אם זה מעלה בכם תהיות על חפיפת השיער שלכם, יש לי עיצה בשבילכם:

לכו למראה ובדקו אם השיער שלכם נראה כמו השיער של איימי ווינהאוס. אם התשובה היא כן רוצו מהר לחפוף לפני שיהיה מאוחר מדי...! [קישור לתמונה למי שלא יודע מי זאת תמונה פה].

 

 

 

זהו, הסתיים פוסט משעשע זה.

מקווה שנהנתם.

כרמל.

 

 

 

עריכה:

20:54

אני לא מבינה איך שכחתי את זה!

אתם חייבים לראות!

זה פשוט קורע מצחוק.XD

 

אני לא יודעת למה אבל אני לא מצליחה להעלות את זה לפה.

אז כנס ישר לקישור הזה:

http://www.youtube.com/watch?v=Q4FamibkUH4

תהנו ותצחקו.

נכתב על ידי , 27/6/2008 17:47   בקטגוריות שיחות מסן, ציטוטים, יוטיוב  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



OMG זכיתיייייי


בתחרות הכתיבה הרביעית בנושא "אם החיות היו מדברות מה הן היו אומרות."

מי שעדיין לא קרא מוזמן לקרוא בפוסט הקודם

יאייי איזה הלם זה היה.

לא חשבתי שזה כזה טוב...

גם לא עשיתי את זה בשביל הפרס. ממש לא.

גם אם לא היה פרס אני חושבת שהייתי משתתפת. במילא כנראה אני אתן אותו למישהו.

בכל מקרה זה מאודדדדדד משמח!

רציתי גם ביקורות בונות אבל התגובות היו של 5 מילים...

טוב, נו.

 

 

 

כמה ועידות שהיו לאחרונה מביאות אנשים מוזרים והזויים עם הודעות שכאלה.

אביגוליייייי says (20:56):

אאאמא , אחת כזאת התחברה איתי ברחוב והיא התחילה לגעת בי X:

...

 

TheStrawMan says (21:01):

בטח הקוקסינלית חטפה אותה והיא התנקתה מהמסן

...

 

TheStrawMan says (21:04)

יש בירה בשיחים

TheStrawMan says (21:04):

איפה שהוא פה

TheStrawMan says (21:04):

צריך למצוא >:

...

 

TheStrawMan says (21:06):

אבל אני לא מוצא אותו

TheStrawMan says (21:06):

בטח שהוא מצא את הבירה

TheStrawMan says (21:06):

שתה אותה ועכשיו כולו שיכור

...

 

 

 

      איפה איפה איפה איפה הכינוי של כרמל?! :X        says (21:09):

תביא ת'פנס...

TheStrawMan says (21:10):

*מפעיל ת'פנס*

TheStrawMan says (21:10):

הנה הוא!

TheStrawMan says (21:10):

את רואה?

      איפה איפה איפה איפה הכינוי של כרמל?! :X        says (21:10):

נכון!

      איפה איפה איפה איפה הכינוי של כרמל?! :X        says (21:10):

עם אימא של איתמר!

      איפה איפה איפה איפה הכינוי של כרמל?! :X        says (21:10):

סטגדישש

TheStrawMan says (21:10):

היא שותה את הבירה!

...

 

      איפה איפה איפה איפה הכינוי של כרמל?! :X        says (21:14):

יאללה מעגל אחים "אחים אחים אחים אחים, שמחה שמחה שמחה שמחה" רגע, מה *צונזר* עושה פה?!

...

 

21:31) חרגול, חיפושית,:

כמו אזזזזזזזזזזז מזמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

ןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן 

עיזבו.

זה אידיוטי.

היה עוד מלא.

אבל אין לי כוח, באמת.

 

 

נמחקו לי מלא תזכורות שהיו לי בפלאפון, עם ציטוטים.

זה היה בטעות, לא שמתי לב שמחקתי! @#$%

לא נורא, יהיה עוד.

 

ציטוט שאני זוכרת:

נקודה: "מלכה והמשחק שלה זה כמו בן אדם עם סמים".

 

פוסט דפוק.

נכתב על ידי , 5/6/2008 20:34   בקטגוריות שיחות מסן  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)