לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום שדה לנחל השופט


יש"מ לנחל השופט.

אין לי הרבה מה לספר הפעם...

בדרך לשם ישבתי עם אביגיל ובדרך חזרה עם ליאור.

המסלול היה לא קשה יחסית אבל היה חם. עדיין, סוף מאי זה כבר קיץ.

הגענו והמורה לשל"ח אמרה כמה דברים ועצרנו לאוכל.

מישהי מצאה חיפושית והתחלנו (לא אני) להעביר אותה מיד ליד [היא הלכה בחופשיות] ולעשות למה מסלולים עם הידיים ועל מקלות. XD

לאחר ההפסקה התחלנו במסלול. זה היה מן שביל של חול או אדמה כזה, בלי סלעים שצריך לטפס עליהם וכו'.

לי זה עבר די מהר.

לקראת הסוף הגענו לנחל עצמו (נראה לי) ומי שרצה נכנס אליו. המים הגיעו עד הקו של מכנס שלוש רבע פחות או יותר אבל כשיצאתי משם הייתי הרבה יותר רטובה כי התחלנו שם מיני מלחמת מים. P:

היו כמה פרחות שנכנסו לשם והתעצבנו כשהתחילו להשפריץ מים סביבן ואמרו "יוווווו נו מה אתם עושיםםםםם למה אתם משפריצים מים?!" כאילו מה הקטע שלכן?! אתן נמצאות בתוך המים ומצפות לא להירטב?! רק בריאות.

כשיצאנו משם המשכנו עוד קצת במסלול עד שהגענו לאוטובוסים בחזרה הבייתה.

 

היה איזה קטע משעשע בנסיעה בדרך לשם- אביגיל ואני הצטלמנו באוטובוס תוך כדי נסיעה וצילמתי אותה כשהיא עם הפנים לחלון. כשהסצכלנו לראות איך יצא התמונה אנחנו קולטות שרואים דרך החלון חנות סקס שנכנסה לתמונה בלי כוונה. XD

 

וזהו פחות או יותר. D:

זה היה היום שדה / טיול האחרון שלנו לשנה הזאת.

 

ועכשיו, איך לא, התמונות:

 

  אביגיל ואני בפוזה מושפעאעאעת.

 

פוזה אידיוטית לחלוטין. XD

 

התמונה שהסברתי עליה בפוסט. זה יצא בטעות! @#$%

 

החיפושית על הידיים.

 

ליאור, אביגיל, בת-חן ושנהב מתעניינות בחיפושית. תמונה חמודיזה. D:

 

מפגש נעלי ספורט! שלי זאת הנעל הלבנה הכי מלוכלכת (אני חושבת) עם המכנס החאקי.

 

ליאור לה פייב הכוסיתתתתתתת

 

התחלת המסלול 8]

 

נוף מדהים. *-*

 

הכיתה בהפסקה לדקה.

 

הכיתה סתם במסלול. 

 

תמונה מפגרת אבל משעשעת שלי. XD

 

נוף וחלק מהכיתה הולכים

 

השביל וכמה עצים לצד המסלול

 

אניייי כפרעליי מנסה להשתלב בטבע

 

בתמונה הזאת אפשר לראות מהצד את המים שנכנסו אליהם.

הייתה עוד תמונה מצחיקה, אבל לא הצלחתי להעלות אותה.

 

 

פוסט יבש, הייתי צריכה לצלם את המים יותר מאשר בחצי תמונה. 8]

 

שבת-שלום.

 

כרמל. :]

נכתב על ידי , 7/6/2008 15:43   בקטגוריות יום שדה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שדה D:


ביום שני יצאנו מהבית-ספר ליום שדה שבעצם כנראה היה אמור להיות יש"מ.

לפי מה שכתוב לי במחברת מסלול הטיול היה מנצור אל עקב -> עין צור.

רכס הכרמל ליד זכרון יעקב.

יצאנו רק הגוש שלנו בשכבה, שזה 3 כיתות אבל כל כיתה הלכה בנפרד עם המורים לשל"ח שהיו איתה שלכל כיתה היו 2. לנו את ב' (שמלמדת אותנו גם את שיעורי של"ח) ואת ר'.

באוטובוסים הכיתה שלנו התחלקה, פעם ראשונה שלנו מהתחלת החטיבה.

דווקא היה בסדר, כי הייתי עם החברות שלי מהכיתה והיה ממש כיף שנתנו לנו להתחלק לבד וכל אחד פשוט עלה לאחד מ-2 האוטובוסים שהיו איזה שהוא רוצה וזה חופש בחירה נחמד מאוד. נראה לי שבדר"כ המורים לא מחלקים ככה, אז יצא לנו טוב.

נסענו [בדרך ישבתי ליד ליאורוש] וכשהגענו עשינו הפסקת אוכל. ישבנו כמה בנות והיה מצחיק. שנהב החמודה כ"כ צחקה עד שהיא התחילה לבכות! קצת נבהלנו, אבל אז הבנו שזה מהצחוק. XD

אחרי ההפסקה התחלנו במסלול והיה מאוד חם לאורך הדרך אבל הסתדרנו.

הלכנו והיה במסלול המון עצים ונוף יפה שצילמתי במצלמתי בטיול הראשון שלה. :]

אז הגענו למקום שבו ב' הסבירה לנו משהו ולא ממש הקשבתי ואחרי זה היא חילקה לנו דפים שהיינו צריכים למצוא את המקומות שכתובים שם ולענות על השאלות. היה שם גורן, גת וכו'.

לאחר מכן המשכנו במסלול ומתישהו עברנו כמה דקות כשמסביבנו עדרים של פרות. אפילו היה שם כמה עגלים שינקו מפרות!

המשכנו במסלול... הגענו לאיזשהיא מערה קטנה ואחרי זה יצאנו והיה מן באר \ אגם \ אחר בהתחלה רק שטפנו פנים אבל אחרי זה התחילה שם מלחמת מים שהתחילה מהשפרצות עם הידיים ועברה למילוי בקבוקים.

יצאתי רטובה, אבל נהניתי! D:

כשכבר באנו להמשיך, מלאנו מים בבקבוקים בפעם האחרונה ובת-חן שמחה בזה שהיא לא נרטבה אז אביגיל ואני סימנו בינינו אחת לשניה וביחד שפכנו עליה מים, ככה שגם היא לא יצאה יבשה. P:

אחרי זה המשכנו לאוטובוסים.

ניסיתי להעלות ביסלי כי בדרך חזרה כבר לא הרשו לנו להעלות את התיקים לאוטובוס אבל הנהג תפס אותי, אז החזרתי אותה לתיק. XD

חזרנו הבייתה ולסיכום, היה כיף. =]

 

ציטוטים! @#$%

*אביגיל מתכוונת להגיד מפחיד להרביץ: "איזה מרביץ להפחיד לבת-חן". XDDD

 

*אביגיל *בקול תינוקי*: "אימא הכינה לי מים!"

בת-חן: "יופי אימא שלך כשרונית". XD

 

*אביגיל: "סיפרו לי שמי-עדן זה המים הכי שמנים שיש" XD [בדיחה פרטית, על מישהי שקוראים לה עדן. לא מישהי מהבית-ספר שלנו, שלא תתחילו להאשים פה.]

 

*בת-חן: "אני אשפיך עלייך מים". XDD

 

*שיחה שלי ושל ב' המורה לשל"ח: ב': "כרמל מאמי מה קורה?"

אני: "הכל טוב מה איתך? נשמה."

אביגיל: "כרמל, עדיף שתסתמי". XDDD

 

היו עוד, אבל אני לא רשמתי ואני לא זוכרת.

 

ועכשיו...

 

תמונות! @#$%

תעבירו את העכבר על התמונה להסבר.

אני בכיתה שנהב בפרצוף מפחיד שנהב בתמונה פחות טובה XD יוצאים מהביצפר מורה לשל"ח. שימו לב למיקרופון XD בת-חן באוטובוס  ליאורלה ואני אני והבנדנה באוטובוס אביגיל ובת-חן מלמעלה

 

בינה אחרי שירדה מהאוטובוס בת-חן ואביגיל בהפסקת האוכל התחלת המסלול בת-חן דופקת פוזה XD שיח ועמוד ליאור עושה פרסומת למים נוף מדהים! D: ירוק מדהים! D: דרך... הצבעים של השבט שלנו!

 

עצים מהממים *.* חומה ופרחים *.* הכיתה. קבלו את ההוא מאחורה. XD עץ יפה D: מורה לשל"ח הנוף שלמטה אחד הבורות פרחים לבנים יפים מבנה יפה. אם תתרכזו תוכלו לראות גם את אביגיל. אני וההוא "דוחפים" XD אני ואביגיל פרה! עגל יונק מפרה! כמה פרות פשוט איכס פרחים חמודים מה הם קשורים?! הרבה פרחים צהובים יפים לפני המערה

גם הוא רוצה לעשות פרסומת למים?! XD

בת-חן כאילו מרביצה לאביגיל אני ואביגיל והיד של בת-חן.

יצאתי לא משהו ושמנה יותר מהמציאות. :/

אבל היה כיף! D:

 

עכשיו למשהו רציני.

ביום רביעי נסגרה על היד שלי הדלת של האוטו וכל הציפורן שלי עלתה למעלה עם מלא דם וסגול.

זה כאב מאוד!

אחרי איזה שעה עד שנרגעתי נסענו לטפל בזה ובקיצור, הוציאו לי את הציפורן. זהו, אין לי שם ציפורן. אבל היא תגדל!

עכשיו יש לי על היד הזאת תחבושת וקצת קשה לי לעשות כל מיני דברים וזה כואב, אבל אני יסתדר.

 

 

לגבי פורים, בבית-ספר שלי התחפשנו ביום רביעי ואני התחפשתי לפסטה! :]

פוסט על זה כנראה יהיה הפוסט הבא, ואם תהיו נחמדים זה יהיה כנראה די מהר. להיות נחמדים זה גם להגיב.

 

יום-טוב וחג שמח!

נכתב על ידי , 20/3/2008 20:23   בקטגוריות יום שדה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)