לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פורים 2008! @#$% סוגי מתחפשים


פורים! D:

 

חג נחמד :]

רק נחמד?! מדהים!

מה רע בו?

קודם כל מתחפשים, שזה כבר מעניין, יש חופש, נותנים לרוב משלוחי מנות אבל הכי טעים, מה שאני מחכה לו כל השנה זה... אוזני המן! D: *יאמי!* אבל רק עם שוקולד! @#$%

 

אצלנו בביצפר היו חגיגות במשך יומיים, אז בכלל חגיגה.

ביום רביעי התחפשנו + פעילות של מועצת תלמידים

וביום חמישי הייתה לנו פעילות בכיתה + מופע סטנד-אפ של אבי נוסבאום.

היה כיף! @#$%

ביום רביעי הבאתי את המצלמה שלי וצילמתי מלא מלא מלא אנשים שאני מכירה + תחפושת מגניבות \ מקוריות.

 

יש כמה וכמה סוגי מתחפשים:

1. שוטרת\ חתולה\ סנטה\ מלאכית\ ווטאבר סקסית [לפי מה שהן אומרות] או במילים אחרות הזונות [בתכ'לס]: 

גודל אוכלוסייה: אין מצב שלא ראיתם, יש בשפע רב.

מי?: בדר"כ הן יהיו הזונות של השכבה או סתם כאלה מושפעות.

מה תגידו?: בנים: *ריר*. בנות: "אוי, איזה זונה".

הלבוש\תיאור: מפית שנקראת "חצאית מיני" ועקבים ואיזה משהו פתוח בחלק העליון, אם בכלל. חשוב לציין שהעקבים צריכים להיות יותר ארוכים מהחצאית!

 

2. "התחפשתי לעצמי" או במילים אחרות הלא מתחפשים:

גודל אוכלוסייה: אממ... הרבה. לרוב.

מי?: הרוב בעיקר זה בנים. בערך 2/3 מהבנים. בנות פחות.

מה תגידו?: "עוד פעם אלה".

הלבוש\תיאור: רגיל.

 

3. "שמתי משהו ובאתי" [אין לי הגדרה ממש] או במילים אחרות העצלנים:

גודל אוכלוסייה: אין נתונים ברורים, אבל לא קשה למצוא מישהו כזה.

מי?: בנים ובנות כאחד, לא מוגדר.

מה תגידו?: לא ממש תגידו.

הלבוש\תיאור: אלה שתראה אותם אם איזה כובע ליצן \ ספריי לשיער \אביזר אחר כלשהוא בדר"כ כלל יגידו "שמתי משהו ובאתי" אבל בתכ'לס לא היה לכם כוח בשיט לפורים הזה, להתחיל להרכיב תחפושת וכו' אז לקחו איזה כובע וסגרו עניין. את האמת, אני הרבה יותר מעריכה אותם מאשר אלה שלא התחפשו בכלל. לפחות הם עשו משהו. והיי, גם לא יצאו מעפנים!

ולמי שתוהה, אני לא משתייכת לקבוצה הזו.

 

4. תדאם תדאם או במילים אחרות המקוריים:

מתחלקים ל-2 קבוצות: סתם מקוריים והמשקיענים.

1. סתם מקורי:

גודל אוכלוסייה: 1 או 2 לכל כיתה.

מי?: לא מישהו מוגדר. כמעט תמיד הוא לא יהיה מאלה שלא מתחפשים בדר"כ.

מה תגידו?: "איך לא חשבתי על זה בעצמי?!"

הלבוש\תיאור: לפי התחפושת, הכל \ כמעט הכל לא קנוי.

2. המשקיענים:

גודל אוכלוסייה: אני לא יודעת אם להגיד 1 לכל 3 כיתות זה יהיה הרבה.

מי?: אחד מהמשתדלים, בדר"כ אלה שבפורים ממש חשוב להם להשקיע ולהיות הכי הכי, כאילו שאם הם זכו בתחרות התחפושת הם הפכו להיות מיס עולם.

מה תגידו?: "וואו". וגם "איזו השקעה".

הלבוש\תיאור: הכל הכינו לבד. תפרו, חיברו, תבעו, הרכיבו וכו'.

 

5. שלגייה\ מלכה\ ספיידרמן\ נערת הוואי\ קאובויי וכו' או במילים אחרות הרגילים:

גודל אוכלוסייה: 10 -/+ לכל כיתה.

מי?: בעיקר בנות, אבל גם בנים. בעיקר אלה שחשוב להם להתחפש, אבל הם לא ישקיעו במשהו ממש מקורי.

מה תגידו?: "אה, יפה".

הלבוש\תיאור: לפי התחפושת. בדר"כ כמעט הכל קנוי.

 

אז... איפה אתם?!

 

אני התחפשתי השנה לפסטה. יצא יפה!

קניתי חולצה שחורה ואימא שלי תפרה עליה פסטות מכל מיני סוגים ובאמצע כתבה עם טוליפ "MISS PASTA" ומתחת "פסטה". לבשתי גם מכנס שחור והכנו עוד 2 שרשראות כל אחד מסוג אחר של פסטה שאחת מהן שמתי על היד והוספנו עוד 2 דגלי איטליה [פסטה באה מאיטליה למי שלא יודע] על הלחיים.  

בנוסף לזה, הכנו גם פסטה [שאפשר לאכול] מ-3 סוגים שהבאתי לבית-ספר ולפי התגובות היא יצאה ממש טוב.

 

תמונות! D:

[תשימו את העכבר על התמונה להסבר]

 

אני ותחפושת הפסטה

 

ליאורלה הפיראטית

 

מתן שליח פיצה דומינו

 

כיפה אדומה, קוקסינל ועוד כמה

 

רעבה

 

יניב חכם חנוכה או סתם דוס

 

מקדולנדס

 

סמיילי!

 

שליש משוקולד-מנטה-מסטיק [רק היא]

 

אני, מיכל, ליאורלה.

 

אנחנו לא אוהבות שליחי פיצה XD

 

 

חג פורים שמח!

נכתב על ידי , 23/3/2008 14:53   בקטגוריות פורים, תחפושות  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)