לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חתולי החצר XD || יום הזיכרון ויום העצמאות ||


אחח איזה נוסטלגיה...

זוכרים שפעם מזמן... לפני כמה שנים, כשהיינו ילדים קטנים היינו רואים את אותן הסדרות מאותו ערוץ 1?

זוכרים איזה תוכניות הייתם רואים?

אני בטוחה שאתם זוכרים לפחות תוכנית אחת.

 

בכל מקרה, נזכרתי לפני כמה זמן שהייתה פעם סדרה כזאת על 4 חתולים שממש אהבתי.

לא זכרתי מהסדרה הזאת כלום חוץ מהפרט הנ"ל וכמה שורות מהפתיח. עם המידע הזה הלכתי לחפש באיך לא, Google.

לא מצאתי כ"כ הרבה דברים אבל גיליתי שקראו לסדרה "חתולי חצר".

זה העלה בי זכרונות של ילדות וחיוך. :)

אפילו התחלתי לראות את הפתיח בלופים ולהתלהב.

 

מי שמכיר, מי שנזכר וגם מי שלא מוזמנים לרדת למטה להזכר עוד יותר.

 

מתוך "עולם המצויירים".

 

 

חתול,חתול, חתול שחור לבן

חתול,חתול ויש גם חתולה

חתול,חתול המנומר מדען

חתול,חתול וגורי הקטן

יש סיפור ויש גם הרפתקאות

הם יודעים לצחוק וגם לבכות

(חתול הוא כל יכול)

הם מסתדרים בכלל לא רע

(חתול,חתול וחתולה)

והוא הכל יכול איזו שאלה

 

חתול...חתול....

 

 

 

 

לפני כמה ימים היה יום הזיכרון.

הייתי בטקס קטן בצופים, בטקס של העיר ובטקס של הבית-ספר ושמעתי הרבה טקסטים כ"כ מרגשים  [לא הזמן להגיד שהטקסט של המנהלת כבר נשמע בעבר] וראיתי כמה סרטים בטלוויזיה.

אנשים, חיילים, שמתו בשביל הארץ הזאת, בשביל שאנחנו נחיה פה.

אנשים עם סיפורים כל כך מרגשים.

ביום הזה, נותנים להם את הכבוד.

קשה להסביר, אני ממליצה לכם להקשיב למה שקוראים בטקסים ולראות את הסרטים.

יהי זכרם ברוך.

 

וכמובן יש את המעבר חד ליום העצמאות.

60 שנה לישראל!

הופעות בערב ומנגלים ביום. D:

בערב יצאתי, איך לא, לפארק שבו יש את ההופעות עם כמה חברות. לא הרבה, למרות שהרבה שאלו אותנו.

מופע הזיקוקים דווקא היה בסדר אבל קצת פחות ממה שציפיתי. כל שנה עושים פחות בגלל הגן חיות שיש ליד.

הרבה פחות ממה שהיה כנראה בהרצליה לפי הסרטון הזה.

הופיעו אצלנו אורנה בנאי, רן דנקר, שלומי שבת, 'היהודים' ונראה לי שגם מרינה, חן ואדיר מ'כוכב נולד'.

כמובן שלא היינו כל הזמן בהופעה, אחרת מתי היית קונה 2 סוכר?! יאמייייי.

היה מצחיק, מעצבן, מטריף, עצוב, שמח וכל זה ביחד. בסוג של שכלול זה יוצא נחמד.

 

כרזת יום העצמאות הראשונה מתוך ויקיפדיה.

 

יום אחרי זה היה לנו גשר, כי למדנו עוד יום אחד מחופשת פסח אז עכשיו החזירו לנו אותו כדי שיהיה לנו חופש חמישי-שישי-שבת.

 

ביום ראשון חוזרים חזרה ללימודים ומתחילה תקופה של 2-3 מבחנים בכל שבוע.

גם ככה השנה אני משקיעה הרבה פחות מאשר בשנה שעברה.

עכשיו אני צריכה ללמוד יותר בפרק זמן קצר יותר כי יש דברים שאני ממש לא יודעת. והכי מפחיד מכולם, זה המבחן במתמטיקה.

אני ממש חייבת להתעלות על עצמי ולנסות להשקיע קצת יותר. לתת פוש אחרון לפני סוף השנה.

שיהיה בהצלחה.

לפני יום העצמאות. התאמת לבוש לצבעי הדגל. 8]

 

נ.ב.- אם מישהו מבין בהעלאה של סרטונים ל-youtube ובא לו לעזור לי, אז המסן שלי נמצא למעלה. :]

 

 

עריכה:

יום ראשון 11.5.08

שעה: 07:15

 

שכחתי להוסיף שקניתי יום שישי דגלון תרומה להעמותת 'עלם' והתלהבתי ממנו ברמות.

 

תמונה בקופסה ועוד תמונה שלו בפעולה [לא בדיוק, כי זה מהבהב]. D:

 

 

עוד משהו...

הטבעת שלי!

תרשמו! @#$%

זה לא עולה כסף!

פאנטה אקזוטיק \ מנגו

 

וזהו.

יש לי היום מיצ"ב בלשון אז תאחלו לי בהצלחה. :]

נכתב על ידי , 10/5/2008 16:31   בקטגוריות חתולי החצר, יום העצמאות, פאנטה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע הבילויים והיציאות - פוסתמונות! ציטוטים!


הערב חשובה: הפוסט נכתב אתמול!

 

וואו. כל השבוע הזה שלפני חוה"מ היה לי מה לעשות. וכל יום יציאה עם הבנות הקרועות...

אפילו הייתי 3 פעמים בקריון! שזה בעצם מקום הבילוי הכי נורמאלי ב*צונזר* שהוא לא רק לפרחות אבל בעצם כשחושבים על זה... הוא בכלל לא ב*צונזר*.

 

אז נילך יום יום...

[להסבר על כל תמונה תעבירו עליה את העכבר, כרגיל.]

יום שישי עדיין למדנו, עשינו גשר שיחזירו לנו ביום העצמאות ככה שיהיה לנו חופש חמישי-שישי-שבת.

אין פעולה :/

יצאתי עם ליאור ואביגיל.

הסתובבנו הצטלמנו עשינו כמה סרטונים ובעיקר היה מצחיק, כהרגלנו.

תמונות:

 

 ליאור & אביגיל ליאור... מריח טוב? זה כנראה מסריח... שימי לב [רעיון של ליאור] שימי לב 2 סתם פיגור, שימו לב להתאמת רגליים!

 

שבת... לא משהו מיוחד.

יצאתי עם אביגיל בערב, היה ממש נחמד.

סתם תמונה שלי מאותו היום שדי אהבתי:

 

 

ראשון! החופש באמת מתחיל... D:

לא נראה לי שהיה משהו מעניין חוץ מזה שקנו לי נעליים חדשות 8]

נעלי ספורט, לטיול של הר L ים מהצופים.

 

יום שני!

קריון (1) D: 

עם ליאור, אביגיל ובת-חן.

הסתובבנו וכו', היה נחמד.

וקורע ביותר בדרך חזרה!!!!

מלללללללד"ה

מצטערת, אני לא יכולה להסביר פה.

מי שרוצה- במסן.

 

יום שלישי.

בבוקר- 8:30 שעתיים מתמטיקה - השלמת שביתה. יותר נכון עד כמעט 10.

אחה"צ - ערב- יציאה עם ליאור ואביגיל למרכז קנינו קרפ \ בורקסים + שלוקים וישבנו בחוץ.

הצטלמנו ועשינו סרטונים כ"כ מצחיקים ובעיקר צחקנו ונהנינו.

ביום האומניות שהיה לנו היה משחקטרון עם 2 אנשים מצחיקים שמאלתרים וזה יוצא ממש קורע והיה חלק שבוחרים סיטואציה וכל אחד צריך מביניהם צריך להתחיל את המשפט באות הבאה. הראשון מתחיל משפט באות א' והשני עונה לו ב-ב' ואז ג' ו-ד' וכו' ויוצא דו-שיח מעניין ומצחיק והכל באילתורים!

אני ממליצה לכם לנסות גם, זה מצחיק ברמות.

בקיצור בחלק מהסירטונים עשינו גם את זה ויצא ממש טוב!

ניסיתי להעלות ליוטיוב או משהו, לא הלך.

קצת תמונות:

ליאורוששששש אביגיל וליאור מסתתרות חחח 2 ילדות מסובבות את אביגיל XD וואו, איך הגעתי לשם?! אחרי שקפצתי, ליאור אמרה שזה נראה כמו דוגי סטייל. XD תפסתי את אביגיל בפוזה ערסית, משתלבת עם הפיל. ליאור חשה אימא וגוערת באביגיל

 

 

יום רביעי!

קריון (2) D:

ליאור, אביגיל, אורלי, נסטיה, זואי ואני.

הסתובבנו ואכלנו [זואי! האמהאמ @#$%] והיה נחמד ביותר.

בדרך חזרה כמובן שהיה מצחיק ועשינו סרטונים קורעים שערכתי ביחד וניסיתי גם להעלות ליוטיוב ולא הלך לי.

תמונות:

זואייי [לא ידעה על הקרניים] מישהו מהכיתה XD נעליים! @#$% ניסינו לעשות כוכב... נבהלתי! תמונה מוזרה WTF?! אוי. מישהי קנתה?! תמונה נחמדה... מקווה שלא עד כדי כך מוזרה. המוכרת ביקשה שנצלם אותה גם. שימו לב לציפורניים! אני בתמונה מגניבה, שימו לב למראות! מה עשיתי שם?! זואי ונסטיה עשינו אותו אימו עם פוני XD [השיער של זואי] עשינו אותו אימו עם פוני בלונדיני, נראה כמו פיאה! XD [השיער של נסטיה] כולנו חוץ מזואי בנק! @#$% סליחה, "בנקט"! נסטיה וליאור XD יחד איתי אני בכיכר [אחת מהן] שימו לב למכונית! XD

אביגיללל נפרדו... חזרו... רבו?! אני, בבית.

 

יום חמישי! הייתי אמורה להתחיל ללמוד ב-8:30 4-5 שעות מתמטיקה.

אבל התעוררתי רק ב- 9:10 אבל למרות זאת כבר ב- 9:18 הייתי במדרגות בדרך לביה"ס ובסוף בכלל קיצרו לנו את השעות וקרוב ל-11 וחצי כבר השתחררנו.

בערב יצאתי לקריון עם אימא שקנתה לי שרשרת וחולצה מדהימה מ- P&B ועוד אחת שאני קניתי.

 

יום שישי! לא משהו מיוחד, רק מורה פרטית וכמה הכנות לטיול הר L ים שבמקור נקרא בכלל ים L ים.

 

יום שבת!

הכנות לליל סדר אצל הדודים במרכז.

חשבתי שיהיה יותר משעמם, כי בן-דוד שלי ששנה מתחתי נסע ללונדון או משהו כזה והשאר יותר גדולים ממני ביותר שנים, אבל דווקא היה בסדר.

הצטלמתי לפני אז הנה כמה תמונות:

 

מחר טיול פאקינג 4 ימים מחוץ לבית! עם כל ההנהגה! (הנהגת צפון!) הר L ים הולך להיות משהו גדול ואני הולכת להנות!

במקור זה בכלל ים L ים.

הר L ים- מהר הגולן לכינרת.

ים L ים- מים תיכון לים כינרת.

אז אני לא יהיה פה, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להגיב :]

 

וכמה דברים לסיום: השלמות השביתה שהיו השבוע מזכירות לי לרשום כמה ציטוטים של המורה למתמטיקה מכמה מהשיעורים:

"זה לא נקודות סליקה זה נקודות שתיקה" -מסביר למישהו למה הוא לא הצליח. XD

"את מעמידה אותי במצב של מכשפה שעושה ראר *מדגים*". XD

"אולי זה לא מתאים לך ואת רוצה להיות בארץ הפלאות כמו אליסה" למי שלא הבין, "אליסה בארץ הפלאות". XD

"היה שם תמרור כזה *מדגים* [קטן] ששבר לה פנס כזה *מדגים* [גדול] במחיר כזה *מדגים* [יותר גדול]". XD

 

 

הצטלמתי במטרה לפרסם את הטבעת החדשה שלי, שעדיין לא נרשמו אליה.

אז אנשים תלחצו על התמונה כדי להגיע אל הטבעת ותרשמו :)

אז אני די מרוצה מהפוסט שיצא...

ונסיים בציטוט מליל הסדר:

אבא שלי לדוד שלי עליי: "אתה לא יודע איפה היא קונה, היא נכנסה לחנות בגדים כל כך מרעישה! מה זה?!"

דוד שלי: "נו מה את רוצה, שהיא תקנה בגדים ב"פולגת"?!"

XDDDDDD

זה פשוט קרע אותי.

 

חג פסח שמח וכשר!

 

 

 

עידכון מהיום:

אני יוצאת! :)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/4/2008 06:08   בקטגוריות קריון, פסח, פאנטה, ציטוטים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)