לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

התחלת שבוע ראשון בחופש || סופשנה + תחילת החופש + עיצוב חדש! @#$%


 

טוב אז לא עידכנתי שבוע וחצי, וזה היה קצת מוזר אחרי כמה עידכונים שהרווח ביניהם היה 3 ימים מינוס / פלוס.

אז הנה אני מעדכנת, ביום ראשון הראשון לחופש הגדול, היום השני לחופש עצמו.

 

אז כמו שאתם רואים- עיצוב חדש!

שיניתי את שם הבלוג, עיצבתי את הבלוג וגם את הרשימות.

זה לקח זמן, אבל אני אוהבת את התוצאה.

 

בגלל שלקח זמן עד שכתבתי את הפוסט שאתם קוראים ברגע זה, יש לו כמה נושאים.

נלך לפי סדר האירועים ובסוף הערות.

 

נתחיל מאירועי סוף שנה- השבוע האחרון ללימודים.

יום ראשון- החזרת ספרים! @#$%

 

 

יום שני- מסיבת סיום בבריכה. D:

המסיבה הייתה אמורה להתחיל ב-20:00 ולהסתיים ב-24:00 (הועד ארגן לילדים מתלהבים שמסיימים ח').

היה נחמד. הייתה רחבת ריקודים ולאחר מכן אוכל (המבורגר וצ'יפס) ושתייה ורק בעשר וחצי פתחו לנו את הבריכה.

כמובן שלא כולם נכנסו, אבל אני נכנסתי והיה כיף ברמות! @#$%

הטבעתי אנשים, אנשים הטביעו אותי וגם סתם דיברתי עם אנשים באמצע הבריכה והיה סבבה לאללה. P:

 

 

יום שלישי- המורות רמזו לנו ביום הקודם שלא צריך לבוא לבית-ספר (היינו אמורים להתחיל ללמוד ב-10:00 בהתחלה). "מי שיקום שיבוא, מי שיקום ב-11 גם טוב".

 

פעולה ממש כיפית בצופים. נהניתי ברמות! D:

 

 

יום רביעי- מנסים ללמוד, הרבה ביטולים.

 

 

יום חמישי- באנו בעשר, למדנו (סוג של) שעה אחת, עוד שעה ישבנו בכיתה ודיברנו ויאללה הביתה.

יצא לי לראות סרט מתוק בדיוידי, אחד היפים.

הסרט מספר על משפחה עם 12 (!) ילדים שהאבא מקבל את עבודת חלומותיו וכל המשפחה עוברת דירה למרבה הצער של ילדי המשפחה. הילדים לא מסתדרים בשכונה החדשה ובבתי-הספר החדשים (סביבה של סנובים עשירים).

ולא רק זה, עכשיו גם האם שדאגה לכל הסידורים בבית עוזבת לשבועיים (לא זוכרת בדיוק) והאבא צריך לנווט בין העבודה למשפחה.

בקיצור, יש כמה סיבוכים בדרך אבל מה שיוצא זה סרט משעשע וחמוד ברמות.

מה גם שמשחק בסרט טום וולינג, החתיך מ'סמולוויל'.

יכול להיות שגם אשטון קוצ'ר משחק שם, אבל אני לא בטוחה שזה הוא.

בקיצור סרט שווה. 

 

 

יום שישי- היום האחרון! באים רגיל יש פעילות של המורה בכיתה ולאחר מכן הפסקה ואחריה קבלת תעודות.

ממוצע שנתי 92! @#$%

קיבלתי תעודת הצטיינות!

היו איזה דבר או שניים שהוריד לי די הרבה אבל גם היו כמה מקצועות שהעלתי בהם את הציון.

יש לי 100 בספורט. XD

ו-100 בספרות שזה לא יאמן! @#$%

המורה לתנ"ך החליטה להעלות לי את הציון ולא להוריד אותו כמו שהיא עשתה לי בפעמים הקודמות והיא הפתיעה אותי בגדול, לא ציפיתי לזה.

טוב, סיימתי לחפור על התעודה.

 

וזהו. חופש! @#$%

יום שישי לא יצאנו, פשוט כי לאף אחד לא היה כוח.

אז נשארתי בבית על המחשב וגם ראיתי בדיוידי 'הארי פוטר ומסדר עוף החול', הסרט החמישי בסדרה (למרות שכבר ראיתי אותו בקולנוע בקיץ של שנה שעברה).

 

 

יום שבת- בבוקר נסענו לסבא וסבתא והיה נחמד מאוד.

בערב יצאנו לקריון אביגולה, בת-חנוס ואני.

הסתובבנו וקניתי גופיה מאגניבה בזארה, הוצאנו סוכריות מהמכונה בג'ויסטיק ואני צחקתי על זה שבסרט נאכל סוכריות במקום פופקורן.

קנינו (בת-חן ואני) מילקשייק במקדולנדס והמשפט "תור של מקדולנדס"* יצא מפי מספיק פעמים לפני שבכלל הגענו לשם.

*"תור של מקדולנדס"- מושג שלי לתור ארוך.

נאמר לפני כן בזארה, בג'ויסטיק ובשאר מקומות ברחבי הקריון וכמובן שאיך לא, גם במקדולנדס! ("תור של מקדולנדס, או לא תור של מקדולנדס?!")

ב-22:00 הלכנו לסרט "אל תתעסקו עם הזוהן". מזל שקנינו כרטיסים לפני כן כי הקופות היו מפוצצות והאולם מלא.

ללכת ב-22:00 לסרט בקולנוע זה מגניב. חוץ מזה שראית שני שליש מהאנשים באולם כשהסתובבת בקניון. XD

'אל תתעסקו עם הזוהן' זה בכלל סרט מגניב! D:

סרט מצחיק והיו בו הרבה מילים בעברית עם מבטא אמריקאי וברקע התנגנו מדי פעם שירים בעברית כמו "הנה אני בא" ועוד להתחשב בזה שזה בכלל לא סרט ישראלי.

היי, אדם סנדלר יהודי! וגם עידו מוסרי משחק שם ועוד כמה ישראלים.

ובמשפט אחד- אחלה עלילה, אחלה צחוקים- אחלה סרט!

ציטוט מסרט: (לא בטוח שזה היה בדיוק ככה, זה ממה שאני זוכרת) 

מפגש בין יהודים לערבים:

אחד מהערבים: "שונאים אותנו, חושבים שאנחנו טרוריסטים".

אחד מהיהודים: "גם אותנו שונאים".

אחד מהערבים: "למה?".

אחג מהיהודים: "כי חושבים שאנחנו אתם."

XDDDDDD

 

 

 

לסיכום השנה הייתי אומרת שהיא עברה מהר מאוד.

התנסתי והכרתי דברים ועולמות חדשים ומעגל החברים כמובן שהתרחב עוד יותר.

השקעתי הרבה פחות בלימודים ולמרות שהציונים שלי עדיין נשארו טובים, זה דבר שאני רוצה לשפר בשנה הבאה.

בקשר לפרויקט יכול להיות שאני יוצאת. אני עדיין שוקלת את זה, עוד משנה שעברה.

הייתי יכולה לנצל את השנה הזאת טוב יותר, אבל גם ככה זה לא רע. שנה די טובה.

וזהו. נקווה שיהיה חופש מוצלח וכיפי.

יש לי דברים שאני רוצה להספיק לעשות, יש כמה ברשימה כאן בבלוג.

 

עוד מעט צפונבורי! @#$% אני עומדת להרשם. חוץ ממני מישהי כבר נרשמה וכנראה שגם בת-חן אז הולך להיות כיף! @#$%

 

בברכת- 'שהקיץ הזה יהיה פחות חם.'

כרמל.

 

נ.ב. איך שכחתי?! דרך הסטטיסטיקות בבלוג קלטתי מישהו שהגיע אליי כשהוא חיפש בגוגל "הזקן של יהודה לוי. XD

זה פשוט דרש צילום מסך.

 

 [לחצו להגדלה].

 

 

ועוד משהו... בזמן שחיפשתי איזשהיא תמונה לפוסט נתקלתי בתמונה של מנגו, החתולה החמודה והיא כוסיט בארץ!

אז הנה תמונות הבכורה, למיטב זכרוני, של מנגו בבלוג. 

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2008 22:36   בקטגוריות חופש, סרט, קריון, ציטוטים, מנגו  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע הבילויים והיציאות - פוסתמונות! ציטוטים!


הערב חשובה: הפוסט נכתב אתמול!

 

וואו. כל השבוע הזה שלפני חוה"מ היה לי מה לעשות. וכל יום יציאה עם הבנות הקרועות...

אפילו הייתי 3 פעמים בקריון! שזה בעצם מקום הבילוי הכי נורמאלי ב*צונזר* שהוא לא רק לפרחות אבל בעצם כשחושבים על זה... הוא בכלל לא ב*צונזר*.

 

אז נילך יום יום...

[להסבר על כל תמונה תעבירו עליה את העכבר, כרגיל.]

יום שישי עדיין למדנו, עשינו גשר שיחזירו לנו ביום העצמאות ככה שיהיה לנו חופש חמישי-שישי-שבת.

אין פעולה :/

יצאתי עם ליאור ואביגיל.

הסתובבנו הצטלמנו עשינו כמה סרטונים ובעיקר היה מצחיק, כהרגלנו.

תמונות:

 

 ליאור & אביגיל ליאור... מריח טוב? זה כנראה מסריח... שימי לב [רעיון של ליאור] שימי לב 2 סתם פיגור, שימו לב להתאמת רגליים!

 

שבת... לא משהו מיוחד.

יצאתי עם אביגיל בערב, היה ממש נחמד.

סתם תמונה שלי מאותו היום שדי אהבתי:

 

 

ראשון! החופש באמת מתחיל... D:

לא נראה לי שהיה משהו מעניין חוץ מזה שקנו לי נעליים חדשות 8]

נעלי ספורט, לטיול של הר L ים מהצופים.

 

יום שני!

קריון (1) D: 

עם ליאור, אביגיל ובת-חן.

הסתובבנו וכו', היה נחמד.

וקורע ביותר בדרך חזרה!!!!

מלללללללד"ה

מצטערת, אני לא יכולה להסביר פה.

מי שרוצה- במסן.

 

יום שלישי.

בבוקר- 8:30 שעתיים מתמטיקה - השלמת שביתה. יותר נכון עד כמעט 10.

אחה"צ - ערב- יציאה עם ליאור ואביגיל למרכז קנינו קרפ \ בורקסים + שלוקים וישבנו בחוץ.

הצטלמנו ועשינו סרטונים כ"כ מצחיקים ובעיקר צחקנו ונהנינו.

ביום האומניות שהיה לנו היה משחקטרון עם 2 אנשים מצחיקים שמאלתרים וזה יוצא ממש קורע והיה חלק שבוחרים סיטואציה וכל אחד צריך מביניהם צריך להתחיל את המשפט באות הבאה. הראשון מתחיל משפט באות א' והשני עונה לו ב-ב' ואז ג' ו-ד' וכו' ויוצא דו-שיח מעניין ומצחיק והכל באילתורים!

אני ממליצה לכם לנסות גם, זה מצחיק ברמות.

בקיצור בחלק מהסירטונים עשינו גם את זה ויצא ממש טוב!

ניסיתי להעלות ליוטיוב או משהו, לא הלך.

קצת תמונות:

ליאורוששששש אביגיל וליאור מסתתרות חחח 2 ילדות מסובבות את אביגיל XD וואו, איך הגעתי לשם?! אחרי שקפצתי, ליאור אמרה שזה נראה כמו דוגי סטייל. XD תפסתי את אביגיל בפוזה ערסית, משתלבת עם הפיל. ליאור חשה אימא וגוערת באביגיל

 

 

יום רביעי!

קריון (2) D:

ליאור, אביגיל, אורלי, נסטיה, זואי ואני.

הסתובבנו ואכלנו [זואי! האמהאמ @#$%] והיה נחמד ביותר.

בדרך חזרה כמובן שהיה מצחיק ועשינו סרטונים קורעים שערכתי ביחד וניסיתי גם להעלות ליוטיוב ולא הלך לי.

תמונות:

זואייי [לא ידעה על הקרניים] מישהו מהכיתה XD נעליים! @#$% ניסינו לעשות כוכב... נבהלתי! תמונה מוזרה WTF?! אוי. מישהי קנתה?! תמונה נחמדה... מקווה שלא עד כדי כך מוזרה. המוכרת ביקשה שנצלם אותה גם. שימו לב לציפורניים! אני בתמונה מגניבה, שימו לב למראות! מה עשיתי שם?! זואי ונסטיה עשינו אותו אימו עם פוני XD [השיער של זואי] עשינו אותו אימו עם פוני בלונדיני, נראה כמו פיאה! XD [השיער של נסטיה] כולנו חוץ מזואי בנק! @#$% סליחה, "בנקט"! נסטיה וליאור XD יחד איתי אני בכיכר [אחת מהן] שימו לב למכונית! XD

אביגיללל נפרדו... חזרו... רבו?! אני, בבית.

 

יום חמישי! הייתי אמורה להתחיל ללמוד ב-8:30 4-5 שעות מתמטיקה.

אבל התעוררתי רק ב- 9:10 אבל למרות זאת כבר ב- 9:18 הייתי במדרגות בדרך לביה"ס ובסוף בכלל קיצרו לנו את השעות וקרוב ל-11 וחצי כבר השתחררנו.

בערב יצאתי לקריון עם אימא שקנתה לי שרשרת וחולצה מדהימה מ- P&B ועוד אחת שאני קניתי.

 

יום שישי! לא משהו מיוחד, רק מורה פרטית וכמה הכנות לטיול הר L ים שבמקור נקרא בכלל ים L ים.

 

יום שבת!

הכנות לליל סדר אצל הדודים במרכז.

חשבתי שיהיה יותר משעמם, כי בן-דוד שלי ששנה מתחתי נסע ללונדון או משהו כזה והשאר יותר גדולים ממני ביותר שנים, אבל דווקא היה בסדר.

הצטלמתי לפני אז הנה כמה תמונות:

 

מחר טיול פאקינג 4 ימים מחוץ לבית! עם כל ההנהגה! (הנהגת צפון!) הר L ים הולך להיות משהו גדול ואני הולכת להנות!

במקור זה בכלל ים L ים.

הר L ים- מהר הגולן לכינרת.

ים L ים- מים תיכון לים כינרת.

אז אני לא יהיה פה, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להגיב :]

 

וכמה דברים לסיום: השלמות השביתה שהיו השבוע מזכירות לי לרשום כמה ציטוטים של המורה למתמטיקה מכמה מהשיעורים:

"זה לא נקודות סליקה זה נקודות שתיקה" -מסביר למישהו למה הוא לא הצליח. XD

"את מעמידה אותי במצב של מכשפה שעושה ראר *מדגים*". XD

"אולי זה לא מתאים לך ואת רוצה להיות בארץ הפלאות כמו אליסה" למי שלא הבין, "אליסה בארץ הפלאות". XD

"היה שם תמרור כזה *מדגים* [קטן] ששבר לה פנס כזה *מדגים* [גדול] במחיר כזה *מדגים* [יותר גדול]". XD

 

 

הצטלמתי במטרה לפרסם את הטבעת החדשה שלי, שעדיין לא נרשמו אליה.

אז אנשים תלחצו על התמונה כדי להגיע אל הטבעת ותרשמו :)

אז אני די מרוצה מהפוסט שיצא...

ונסיים בציטוט מליל הסדר:

אבא שלי לדוד שלי עליי: "אתה לא יודע איפה היא קונה, היא נכנסה לחנות בגדים כל כך מרעישה! מה זה?!"

דוד שלי: "נו מה את רוצה, שהיא תקנה בגדים ב"פולגת"?!"

XDDDDDD

זה פשוט קרע אותי.

 

חג פסח שמח וכשר!

 

 

 

עידכון מהיום:

אני יוצאת! :)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/4/2008 06:08   בקטגוריות קריון, פסח, פאנטה, ציטוטים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)