לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חרמון אל ים!


חרמון אל ים \ חרמון L ים \ הר L ים \ ים L ים או איך שאתם לא רוצים, אפילו צל L צל כמו שמישהו אמר.

זה היה טיול מדהים ושווה בטירוף!

אלו היו 4 ימים שהיינו אמורים ללכת בהם מהר החרמון אל ים כנרת ובגלל עומס החום שהיה נאלצו לשנות את המסלולים. לא שהפסדנו משהו, דווקא הרווחנו קייאקים ומסלול מים! :)

 

היום הראשון:

התייצבות בשבט ב"בוקר" (אם אפשר לקרוא לזה בוקר) יום שני בשעה 6 ורבע.

האוטובוס מגיע, מעמיסים עליו תיקים שלנו וציוד שבטי. איתנו באוטובוס עוד 2 שבטים מהקריות, ים & להבות.

אני הגעתי בצירוף 3 בלונים קשורים בצבעי כחול-כתום-לבן (הצבעים של השבט שלי) והיו כמה שחשבו שיש לי יומולדת. XD

נסענו לרמת הגולן ועלינו עד פסגת הר החרמון ומרוב הסיבובים ש האוטובוס כאב לנו כבר הראש.

ד"א בטח לא יצא לכם הרבה לבקר בחרמון בתקופה קיצית שכזו, אז רק שתדעו, זה לא נראה כמו החרמון "שהכרתם". אם לא היה שם את הרכבל לא היה אפשר לזהות אותו בכלל. XD

בקיצור כל השבטים התרכזו למן מסדר ועשו מורלים בטירוף וזאת הייתה הרגשה מוזרה אבל מדהימה על ההר כשכולם צועקים כל אחד את המורל שלו והכל מתערבב זאת הייתה הרגשה חיובית ומרעננת [מוזר].

בטקס כל שבט הוצג עם המורל שלו + מורל להנהגת צפון וחזרנו לאוטובוסים.

נסענו למסלול והלכנו בו, הוא הוביל אל מקום הלינה שלנו באותו הלילה. נכנסו אליו אחרי משהו כמו שעתיים לאחר סיום המסלול קיבלנו תדרוך, בנינו אוהלים והתחלנו להכין אוכל לארוחת ערב.

למי שחשב, זה לא לוקח 5 דקות, זה שעתיים וחצי!

אבל האוכל דווקא היה טעים! P: צ'יפס, סלט ושניצלונים.

יותר מאוחר ישבתי עם הבנות של אחד השבטים והלכתי לישון.

השירותים בשטח: כימיים [3].

 

 

היום השני: התעוררות: 6:00 בבוקר!

התארגנות, פעילות בוקר [שלי!] ויציאה למסלול.

המסלול היה בסביבות עמק \ אגם החולה והלכנו על מאין שביל \ כביש כשמסביב נוף ירקרק.

עברנו ליד נהר הירדן ומעליו [בגשר מפחיד!] וראינו בתוך איזה אגמון לוטרה!

שיחקנו משחק שבו חילקנו מספר מקלות שווה לכל אחד וכל כמה זמן קבענו 3 מילים שאסור להגיד אותן, ומי שאומר צריך להביא מקל למי ששם לב שהוא אמר.

אור: "זה פרח ה*לא זוכרת*". מיכל: "אמרת פרח!" אור: "גם את!". -מיכל מפסידה הזדמנות לקבל מקל! XD

אכלנו גם ארוחת בוקר, מצה עם גבינה, קוטג' או שוקולד. שוקולד זאת אומרת חומי. שלא תדעו. XD

אחרי שסיימנו את המסלול הגענו למן אתר כזה שבו ישבנו והעברנו פעולות ואור הראה לנו חידות שלפי הציור צריך לגלות את המקום או הביטוי, היה משעשע.

היה נחמד חוץ מדבר אחד. אהמ אהמ.

אחר זה נסענו למקום הלינה שלנו, שהפעם היה אתר שכולל בתוכו קייאקים וקאפטינג וכו'.

במקור לא היינו אמורים לעשות קייאקים אבל עומס החום אילץ לשנות את המסלול והנה אנו הולכים לעשות קייאקים. ייאי לנו!

הצטרפנו לשבט נוסף ועלינו על קייאק ביחד היינו די בהתחלה אבל בדרך נתקלנו בחברי המנהלה שהתחרפנו והשפרצנו אחד על השני בטירוף [הם יותר, כי אנחנו לא הספקנו] ואחד מהם קפץ לסירה שלנו, יות נכון סוג של נתלה בין 2 הסירות ואז חזר. XD

אחרי זה חזרנו למקום הלינה הקמנו אוהלים והלכנו להכין את האוכל.

עוד פעם לקח שעתיים וחצי והיה די טעים.

לילה נחמד לא משהו לקראת הסוף מבחינה אישית אבל עבר וישנתי יותר טוב מביום הקודם.

השירותים בשטח: רגילים, אבל לא הכי ניקיון שיש.

 

 

היום השלישי:

התעוררנו ב-6:00 והתארגנו ויצאנו אל המג'רסה [משהו כזה, לא יודעת.] שזה אתר נחמד מאוד שיש בו מסלול שהולכים בו במים כמה קילומטרים מוצלים ונחמדים. למי שלא רצה היה גם את המסלול היבש, שהוא בהליכה ולא בתוך מים אבל כמובן שכמעט כולם עשו את המסלול הרטוב.

לפני שנכנסו למסלול פגשנו הנהגה אחרת.

היה כיף ועשיתי מלחמות מים כיפיות ולקראת סוף המסלול הגענו לחלק רחב יותר שם עשינו "מעגל אחים", מורלים של ההנהגה והייתה הרגשה כל כך מדהימה ומהנה בטירוף!

גם עשו משחק כזה שאמרו שמי שמנצח אז השבט שלו לא יצטרף להכין אוכל בערב ואחרים יכינו לו, אז שווה לנצח.

כל שבט שלח נציג, אני מהשבט שלנו, והיה צריך לעמוד במעגל ולהחזיק ידיים. זורקים פנימה 2 בקבוקים וכל אחד צריך לגרום לאחרים לגעת בבקבוק, כי אסור לגעת בו. בכל הזמן הזה אסור לעזוב ידיים! מי שעוזב נפסל ויוצא מהמשחק. ד"א ככה יצאו הרבה.

אני נשארתי ב-3 האחרונים, או יותר נכון האחרונות, כי מוזר מאוד אבל נשארנו 3 בנות! [היו גם בנים בהתחלה].

בסוף איכשהוא אני ואחת מהבנות לידי עזבנו ידיים בטעתו ונפסלנו.

אחרי זה עשו כזה גם למדריכים.

לא ניצחנו, אבל למי אכפת אם בסוף הם הכינו את האוכל בעצמם?! XD

בהמשך היום היה עומס חום ממש גבוה אז נסענו לאיזה מקום מוצל לכמה זמן עד שהוא יעבור כי זה היה או זה או לחזור הבייתה.

אחרי זה הגענו למקום הלינה, אזור חולי ונחמד מול טבריה. ראו ממול את האורות של העיר וזה כ"כ מילא אותי ברגשות. חוץ מזה שהיה נוף מקסים! *-*

הקמנו אוהלים והלכנו להכין את האוכל, היום בשעה קצת יותר מוקדמת.

זה היה היום הכי מדהים בטיול, היום שגיבש, היום שהשתפר משני הימים הקודמים בצורה ענקית, לפחות לגבי.

בלילה התהלכתי לי בין כמה שבטים ואנשים ואספתי מספרי אייסיקיו, מסן ופלאפונים. לא הספקתי כ"כ הרבה, אבל מספיק.

היה קטע שישבו כמה בנות בחוץ: 2 מהן: "לילה טוב שבט X! לילה טוב שבט Y! לילה טוב שבט Z!..."

מישהי: "בקיצור, לילה טוב הנהגת צפון.

2 מהן [אלה שקודם]: "לילה טוב הנהגת צפון!"

הרבה מההנהגה ביחד: "לילה טוב!".

XDDDDDDD

חחחחח יואו זה היה כל כך חזק היה צריך להיות שם כדי להבין, כאילו בהתחלה אף אחד לא ענה כולם כאלה רדומים פתאם כולם ביחד עונים זה היה אחד החזקים! XD

התלבטתי אם ללכת לישון או לא. מצד אחד לא ישנתי הרבה בלילות הקודמים וגם מחר היה מתוכנן לנו התעוררות מוקדמת יותר אבל מצד שני רציתי להישאר עוד קצת בחוץ עם מי שעדיין לא הלך לישון.

בסוף הלכתי לישון בשעת ביניים יחסית, מתי שהרבה פרשו לישון.

השירותים בשטח: כימיים [3].

 

 

היום הרביעי:

התעוררות קצת לפני 5:30 בבוקר!

העומס חום היה אמור להתחיל בשעה ממש מוקדמת ככה שהיינו צריכים למהר [אסור לנו ללכת בשעות של עומס חום] ובגלל זה גם שעת החזרה הוקדמה קצת.

קמנו התארגנו ונסענו אל מקום כלשהוא שם ישבנו העברנו פעילות שבטיות ואחרי זה התחלקנו ל-3 קבוצות בהנהגה שבתוך כל קבוצה כל שבט היה צריך להכין את הפעילות שהוא הכין בנושא איכות הסביבה.

היה פעילויות נחמדות, לנו יצא להציג אחרונות אבל יצא בסדר.

משם נסענו לטבריה, מול הים, כדי לקיים את הטקס.

היה חם בטירוף, אמרו כמה דברים והפעם לא עשינו מורלים שבטים, רק מורלים להנהגת צפון. D:

היה שווה והאוטובוס לקריות כנראה שהיה ראשון אז היינו צריכות להיפרד וללכת ממש מהר ולא ממש הספקתי להיפרד מהשאר וחבל.

נופפנו לכולם מהאוטובוס ונסענו.

הגעתי הבייתה בערך בשעה 3 וזהו. D:

 

היה כיף!

 

 

 

אז מה אם יצאתי בחשש.

אז מה אם אנחנו היינו הקבוצה הכי קטנה שיצאה.

אז מה אם רוב הגדוד שלנו לא יצא, רק אני ועוד מישהי שאנחנו לא מסתדרות בדר"כ.

אז מה אם היא עצבנה אותי בטירוף, במיוחד ביומיים הראשונים.

אז מה אם היה חם מאוד מאוד.

אז מה אם שינו לנו את המסלול ולא היה כפי שתכננו בהתחלה.

אז מה אם לא הייתה מקלחת 4 ימים [לא היה מסריח! @#$%].

אז מה אם מההתחלה עשינו הר L ים ולא ים L ים.

אז מה אם חוץ מכמה אנשים בודדים לא הכרתי שם אף אחד.

אז מה אם היינו צריכים לקום מוקדם.

אז מה?!

אני? נהניתי!!!

כן, הרבה חששות היו סתמיות.

כן, הסתדרתי מעולה.

כן, הצלחתי לסבול אותה.

כן, המסלול החדש היה מוצלח ביותר, יכול להיות שאפילו יותר מהמתוכנן.

כן, הכרתי מלא מלא אנשים חדשים.

כן, האוכל היה לא רע.

כן, עשינו מורל למרות שאנחנו קצת.

כן, התגבשנו.

כן, היה מצחיק.

כן, היו נופים מדהימים.

כן, לא לבשנו חאקי כל הזמן.

כן, הגעתי להרבה מקומות שלא הייתי בהם לפני זה.

כן, וכן וכן.

 

למי ששואל, לא היה פרחות וערסים.

טוב פרחות אולי היה, אבל ממש קצת! זה הרי צופים. XD

 

 

והנה שני דברים שלמדתי:

-כשכועסים מדברים מהכעס, ולא מה שמרגישים באמת. [אמרו לי].

-אנשים שנראים מגעילים לא חייבים להיות ככה באמת! [הסקתי לבד].

 

אלו היו 4 ימים מעולים, 96 שעות רצופות מדהימות!

 

למי שרוצה יש סירטון ב-youtube על הטיול, עם תמונות.

http://www.youtube.com/watch?v=TDH60rH2X1w

 

אין ציטוטים, כי לא הייתם מבינים.

למשל "בומבה סולם פינטו" XD.

 

 

הו וכמעט שכחתי, התמונות!

אני ממליצה לכם בחום להעביר את העכבר על התמונה להסבר.

 

היום הראשון

 

באוטובוס, אנשים לא בדיוק ערים לגמרי. XD 

 

הבלונים בצבעי השבט D:

 

ככה ישבו אצלנו באוטובוס XD

 

אני באוטובוס

 

נוף בדרך לחרמון

 

מאבטח\חובש. שימו לב לכיתוב שעל הכובע! XD

 

נוף בדרך לחרמון- נב"ל

 

נב"ל

 

נב"ל

 

ההוכחה שזה באמת החרמון XD

 

עצירה לפני שהמשכנו להר

 

בהתחלת המסלול, כבר אחרי הטקס והנסיעה.

 

שבטים אחרים

 

מדהים *-*

 

מקום מוצל מבין העצים, באמצע המסלול.

 

נחל קטנטן *-*

 

אהבתי D:

 

אבנים... מאיפה הן הגיעו לשם?!

 

היום השני:

 

 בוקר היום השני, התעוררות \ התארגנות

התארגנות \ מדריכנו קרב ובא. האיזור, מרחוק אפשר לראות את השירותים הכימיים, כתום כחול כתום. היי! זה הצבעים של השבט שלנו! D: מסביב לאיזור השינה *-* במסלול, האגם.

ליד האגם. עצים, צל ושמש. מישהו לא מוכר.

טרקטור ענקי שעבר לידנו איפה שהלכנו, נוף של ההרים והכביש. כבר בסוף המסלול... חידה 1- תצליחו לפתור? חידה 2- תצליחו לפתור? חידה 3- תצליחו לפתור? חידה 4- תצליחו לפתור? חידה 5- תצליחו לפתור?

 

 

היום השלישי- המצלמה חזרה אליי רק בערב. לילה אחרון, אוהלים ומדורות.

 

היום הרביעי-

בוקר אחרון, התארגנות. אנייי :] בוקר *-* לכמה אנשים היה קשה לקום...

זה מה שישן לנו באוטובוס. XD

הכינרת- מקום טקס הסיום.

 

זהו!

 

אוהבת, כרמל. :)

 

 

 

נכתב על ידי , 4/5/2008 10:01   בקטגוריות צופים, פסח  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע הבילויים והיציאות - פוסתמונות! ציטוטים!


הערב חשובה: הפוסט נכתב אתמול!

 

וואו. כל השבוע הזה שלפני חוה"מ היה לי מה לעשות. וכל יום יציאה עם הבנות הקרועות...

אפילו הייתי 3 פעמים בקריון! שזה בעצם מקום הבילוי הכי נורמאלי ב*צונזר* שהוא לא רק לפרחות אבל בעצם כשחושבים על זה... הוא בכלל לא ב*צונזר*.

 

אז נילך יום יום...

[להסבר על כל תמונה תעבירו עליה את העכבר, כרגיל.]

יום שישי עדיין למדנו, עשינו גשר שיחזירו לנו ביום העצמאות ככה שיהיה לנו חופש חמישי-שישי-שבת.

אין פעולה :/

יצאתי עם ליאור ואביגיל.

הסתובבנו הצטלמנו עשינו כמה סרטונים ובעיקר היה מצחיק, כהרגלנו.

תמונות:

 

 ליאור & אביגיל ליאור... מריח טוב? זה כנראה מסריח... שימי לב [רעיון של ליאור] שימי לב 2 סתם פיגור, שימו לב להתאמת רגליים!

 

שבת... לא משהו מיוחד.

יצאתי עם אביגיל בערב, היה ממש נחמד.

סתם תמונה שלי מאותו היום שדי אהבתי:

 

 

ראשון! החופש באמת מתחיל... D:

לא נראה לי שהיה משהו מעניין חוץ מזה שקנו לי נעליים חדשות 8]

נעלי ספורט, לטיול של הר L ים מהצופים.

 

יום שני!

קריון (1) D: 

עם ליאור, אביגיל ובת-חן.

הסתובבנו וכו', היה נחמד.

וקורע ביותר בדרך חזרה!!!!

מלללללללד"ה

מצטערת, אני לא יכולה להסביר פה.

מי שרוצה- במסן.

 

יום שלישי.

בבוקר- 8:30 שעתיים מתמטיקה - השלמת שביתה. יותר נכון עד כמעט 10.

אחה"צ - ערב- יציאה עם ליאור ואביגיל למרכז קנינו קרפ \ בורקסים + שלוקים וישבנו בחוץ.

הצטלמנו ועשינו סרטונים כ"כ מצחיקים ובעיקר צחקנו ונהנינו.

ביום האומניות שהיה לנו היה משחקטרון עם 2 אנשים מצחיקים שמאלתרים וזה יוצא ממש קורע והיה חלק שבוחרים סיטואציה וכל אחד צריך מביניהם צריך להתחיל את המשפט באות הבאה. הראשון מתחיל משפט באות א' והשני עונה לו ב-ב' ואז ג' ו-ד' וכו' ויוצא דו-שיח מעניין ומצחיק והכל באילתורים!

אני ממליצה לכם לנסות גם, זה מצחיק ברמות.

בקיצור בחלק מהסירטונים עשינו גם את זה ויצא ממש טוב!

ניסיתי להעלות ליוטיוב או משהו, לא הלך.

קצת תמונות:

ליאורוששששש אביגיל וליאור מסתתרות חחח 2 ילדות מסובבות את אביגיל XD וואו, איך הגעתי לשם?! אחרי שקפצתי, ליאור אמרה שזה נראה כמו דוגי סטייל. XD תפסתי את אביגיל בפוזה ערסית, משתלבת עם הפיל. ליאור חשה אימא וגוערת באביגיל

 

 

יום רביעי!

קריון (2) D:

ליאור, אביגיל, אורלי, נסטיה, זואי ואני.

הסתובבנו ואכלנו [זואי! האמהאמ @#$%] והיה נחמד ביותר.

בדרך חזרה כמובן שהיה מצחיק ועשינו סרטונים קורעים שערכתי ביחד וניסיתי גם להעלות ליוטיוב ולא הלך לי.

תמונות:

זואייי [לא ידעה על הקרניים] מישהו מהכיתה XD נעליים! @#$% ניסינו לעשות כוכב... נבהלתי! תמונה מוזרה WTF?! אוי. מישהי קנתה?! תמונה נחמדה... מקווה שלא עד כדי כך מוזרה. המוכרת ביקשה שנצלם אותה גם. שימו לב לציפורניים! אני בתמונה מגניבה, שימו לב למראות! מה עשיתי שם?! זואי ונסטיה עשינו אותו אימו עם פוני XD [השיער של זואי] עשינו אותו אימו עם פוני בלונדיני, נראה כמו פיאה! XD [השיער של נסטיה] כולנו חוץ מזואי בנק! @#$% סליחה, "בנקט"! נסטיה וליאור XD יחד איתי אני בכיכר [אחת מהן] שימו לב למכונית! XD

אביגיללל נפרדו... חזרו... רבו?! אני, בבית.

 

יום חמישי! הייתי אמורה להתחיל ללמוד ב-8:30 4-5 שעות מתמטיקה.

אבל התעוררתי רק ב- 9:10 אבל למרות זאת כבר ב- 9:18 הייתי במדרגות בדרך לביה"ס ובסוף בכלל קיצרו לנו את השעות וקרוב ל-11 וחצי כבר השתחררנו.

בערב יצאתי לקריון עם אימא שקנתה לי שרשרת וחולצה מדהימה מ- P&B ועוד אחת שאני קניתי.

 

יום שישי! לא משהו מיוחד, רק מורה פרטית וכמה הכנות לטיול הר L ים שבמקור נקרא בכלל ים L ים.

 

יום שבת!

הכנות לליל סדר אצל הדודים במרכז.

חשבתי שיהיה יותר משעמם, כי בן-דוד שלי ששנה מתחתי נסע ללונדון או משהו כזה והשאר יותר גדולים ממני ביותר שנים, אבל דווקא היה בסדר.

הצטלמתי לפני אז הנה כמה תמונות:

 

מחר טיול פאקינג 4 ימים מחוץ לבית! עם כל ההנהגה! (הנהגת צפון!) הר L ים הולך להיות משהו גדול ואני הולכת להנות!

במקור זה בכלל ים L ים.

הר L ים- מהר הגולן לכינרת.

ים L ים- מים תיכון לים כינרת.

אז אני לא יהיה פה, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להגיב :]

 

וכמה דברים לסיום: השלמות השביתה שהיו השבוע מזכירות לי לרשום כמה ציטוטים של המורה למתמטיקה מכמה מהשיעורים:

"זה לא נקודות סליקה זה נקודות שתיקה" -מסביר למישהו למה הוא לא הצליח. XD

"את מעמידה אותי במצב של מכשפה שעושה ראר *מדגים*". XD

"אולי זה לא מתאים לך ואת רוצה להיות בארץ הפלאות כמו אליסה" למי שלא הבין, "אליסה בארץ הפלאות". XD

"היה שם תמרור כזה *מדגים* [קטן] ששבר לה פנס כזה *מדגים* [גדול] במחיר כזה *מדגים* [יותר גדול]". XD

 

 

הצטלמתי במטרה לפרסם את הטבעת החדשה שלי, שעדיין לא נרשמו אליה.

אז אנשים תלחצו על התמונה כדי להגיע אל הטבעת ותרשמו :)

אז אני די מרוצה מהפוסט שיצא...

ונסיים בציטוט מליל הסדר:

אבא שלי לדוד שלי עליי: "אתה לא יודע איפה היא קונה, היא נכנסה לחנות בגדים כל כך מרעישה! מה זה?!"

דוד שלי: "נו מה את רוצה, שהיא תקנה בגדים ב"פולגת"?!"

XDDDDDD

זה פשוט קרע אותי.

 

חג פסח שמח וכשר!

 

 

 

עידכון מהיום:

אני יוצאת! :)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/4/2008 06:08   בקטגוריות קריון, פסח, פאנטה, ציטוטים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)