לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צפונבורי 2008


טוב אז קצת באיחור יחסית לשאר האנשים שכבר פירסמו על זה...

 

צפונבורי 2008!

 

היה מדהים וכיף ברמות!

שווה להיות בצופים רק בשביל זה (ממש לא רק!), בשביל לראות את כל הדברים האלה.

זה היה שווה את זה ונהנתי ובגדול

 

ועכשיו קצת יותר בהרחבה.

 

 

כמה הערות קטנות להתחלה:

כדי שאני לא אצטרך לחזור על זה כל יום מחדש:

*מסדרים יש כל בוקר וערב.

*בבוקר מתעוררים בסביבות 6 וחצי - 7 וחצי.

אה, וגם עבר קצת זמן מאז הטיול אז חלק קצת נשכח.

 

הגענו לשבט ביום שני בשעה 6 וחצי בבוקר וכעבור זמן כלשהוא היינו ביער ציפורי, בשעה שביום רגיל בבית בטח עדיין הייתי ישנה באותו הזמן.

האוטובוס הוריד אותנו בשער ומשם המשכנו ברגל. שבט עידן היקר שלנו היה ממוקם די למעלה ורחוק מההתחלה אז בדרך יצאנו לנו לראות מבנים של כמה שבטים אחרים שהיו מאוד מרשימים.

הגענו לשבט שלנו נכנסו בשער שהוא בעצם סימבה וסקאר- הנושא שלנו היה מלך האריות. היה לנו גם תורן שהוא היה רפיקי שמרים את סימבה במדי חאקי.

כשהגענו ישר עשינו מעגל מורלים ולאחר מכן עברנו פעולה שדי הכירה לנו את השטח.

אחרי זה התמקמנו והתחלנו לתכנן מה בונים. החלטנו שקודם כל צריך משהו לישון עליו, אז החלטנו להכין חצובה מרובעת כזאת שמכל צד שלה תצא "מיטה" ממקרמה (נראה לי שלמי שלא בצופים או משהו בסגנון יהיה קשה להבין אז שפשוט ינסה להבין מהתמונות).

התחלנו לעבוד והיינו מאוד איטיות ותוך כדי גם עברנו פעולות אז לא סיימנו את המקרמה ונאלצנו לישון בשקי שינה על האדמה. לא שזה כזה נורא, נקודה (מיכל) ישנה ככה כל הלילות.

בבוקר למחרת התעוררנו והתארגנו מהר כי כיתות ה'-ו' היו אמורות להגיע באותו בוקר.

הם הגיעו, עברנו מסדר והלכנו לאכול ארוחת בוקר שכל פעם היה משהו שונה (קורנפלקס, לחם עם משהו וכו').

אחרי זה המשכנו לבנות וסיימנו את המקרמה שלנו. תוך כדי גם עבדנו על "תא הלבשה" שרצינו אבל היה חסר בד בהתחלה וכשכבר היה, החלטנו לותר כי הבנו שזה לא יהיה כזה שימושי לנו כמו שחשבנו שזה יהיה בהתחלה.

בכל מקרה, על המקרמה קיבלנו הרבה מחמאות וזאת הייתה קצת גאווה בשבילנו. D:

הימים מתבלבלים לי קצת בראש אז אני פשוט אגיד את האירועים.

לילה אחד יצאנו לעש לילה רק של הגדוד והמדריך לימד אותנו על תג בצצ"ת [הההאהא אנחנו יודעות מה זה] וגם קצת על כוכבים והיה מגניב.

לבשתי מכנס 3/4 ובת-חן אמרה שהרגליים שלי זהרו בחושך. XD

יום לאחר מכן (אני חושבת) יצאנו לגיחה בבוקר. היה חם ונחמד.

ניסינו להדליק אש אבל הייתה רוח שכל הזמן כיבתה אותה וכך סיימנו חבילת גפרורים.

אה, וגם ניסינו להוציא מים מעלים. 8]

לא שזה הצליח ממש.

חוץ מזה, גם היה אמור להיות עש לילה הנהגתי שבסוף התבטל.

כשהודיעו על החטופים היינו בגיחה והודיעו למדריך שלנו את זה באסאמאס והוא סיפר לנו וזה היה מאוד מעציב. 

אחרי זה השבט שלנו עשו טקס שבו הקריאו קטעים והדלקנו נרות.

בהמשך היום היו כמה שעות של אווירה מבאסת, די מובן למה.

היה קטע שמישהו מהשבט חפר לי במשך יומיים על מישהי שדומה לי משבט אלון (כנראה שגם לה) עד שבאחד הימים היא באה לשטח של השבט שלנו וגילנו שאנחנו פשוט לא דומות!

וזה לא הפריע לו להמשיך להגיד את זה. XD

אה, ויום אחד כשעזרתי להביא קרח מהאקונומיה ניצלתי את ההזדמנות ונתנו לי לעמוד במקרר! P:

כאילו, זה מקרר ע-נ-ק-י שאפשר לעמוד בתוכו. היה קריר, למרות שזה היה רק כמה שניות.

ביום ביקור שהיה היום הלפני האחרון, סידרנו את השטח שלנו לכבוד ההורים ושאר האורחים ואפילו הכנו לעצמנו שלט לגדוד שכתוב עליו:

דוד ברקן

אם אנחנו לא כאן-

אנחנו במרפאה"

אכן משעשע...

ביום ביקור ההורים שלי הגיעו והביאו שני מגשי פיצה קטנים ופאנטה ובמסדר השבטי קיבלתי חניך מצטיין. D

אחרי היום ביקור, זאת אומרת בערב, היה אמור להיות לנו מסדר הנהגתי שבו יהיה גם את תחרות הכפיתה המהירה ולאחר מכן קבלת פרסים.

מכל גדוד היה צריך נציג לנבחרת של הכפיתה המהירה אני הלכתי- בסוף לא. אחרי שהתאמנתי כל היום! @#$% [זה היה מאוד מעצבן. אני לא ארחיב, מי שכבר יודע פשוט יודע.].

השבט שלנו קיבל מקום ראשון - כפיתה מהירה, מקום שני - הדרכת ה', מקום שלישי - מבנה מרכזי.

יום אחרי זה, ביום האחרון, פירקנו את מה שבנינו והשכב"ג התחיל לפרק את התורן והשער.

היינו אמורים לעזוב בשעה 3, כמובן שזה קרה קצת באיחור אבל כבר הייתי בבית בסביבות 4 וחצי.

חבל שאורלי עזבה ביום ביקור מתי שההורים הלכו כי לפי דעתי, לא היה כזה נורא להשאר עוד יום.

בקיצור- היה אחלה.

 

עוד כמה הערות לסיום-

 

•כמה שאנשים חוששים בקשר לאוכל, דווקא היה שם אחלה אוכל.

לפחות אני הסתדרתי עם זה ואני די בררנית באוכל.

 

•המקלחות זה עניין מורכב אבל התרחצתי בכל אחד מהימים אז גם זה כנראה לא היה כזה נורא.

 

•תגידו לי, למה יש דבר כזה שנקרא שפשפת?! @#$%

 

•או... כתבתי על האוכל, על המקלחות ומה עכשיו? השירותים!

טוב אז ככה היו שם שירותים כימיים. לפעמים הם מסריחים, ולפעמים הם עוד יותר מסריחים.

אה, גם תלו על חלקם שלטים שכוב עליהם "בטעם וניל", "בטעם קיווי" וכו'. סתם שטויות. לא באמת שמו שם משהו! XD

 

•איך אפשר לשכוח את הכובע שלי שהיה בעצם כפיון. לא כאפייה, כפיון!

אה, והוא גם גרר לפעמים מבטים ושאלות. [האממישהומשחרמר"כובעמוזר"זהלאכובעמוזרזהכפיון!].

 

•כמובן שאזכיר פה גם את המזכרות שלקחתי איתי הביתה: הכרית של טימון ויעקב הפינגווין הכוסון.

 

•חוץ מזה, אני די גאה בגדוד שלי שבא לצפונבורי והתחיל להיות קצת יותר מורלי. יכול להיות שזה התחיל ממני בפראודיה שלי עליהן במורל "גדוד ברקן גדוד דכאוני, גדוד ברקן הוא דיכאוני!" שדווקא הוא נקלט ולאחר מכן היו לו אפילו עוד כמה גרסאות.

אפילו עשינו מורל במסדר! D:

חוץ מזה איך אני יכולה לשכוח את המורל הגדודי החדש שהמצאתי:

"ומי ראה שרקן? גדוד ברקן!

ומי לבקן? גדוד ברקן!"

בכלל סחטיין על בת-חן שנשארה למרות שלא הרגישה טוב ועל מיכל שצעקה מורלים בכל הכוח בהתחלת המסדר ההנהגתי.

 

נסיים בציטוטים:

 

○הקורס החדש מזלזל בנו:

בת-חן אליי בתגובה לזה: "אם הם שכב"ג, אנחנו... מרכזות שבט!" XDDDDD

 

○מיכל בפעם המי-יודע-כמה (שהביאה בשבילנו (?!) חטיפים):

"מישהו רוצה בימבי או בסלה?" (במקום במבה וביסלי). XDDDD

 

○דיברנו על שפשפות, אז המדריך שלנו אמר לנו שיש אנשים שיש להם שפשפת לא רק ברגלים, גם בבית שחי ואז הוא עשה חיקוי של אנשים שחוזרים מהצפונבורי עם שפשפות כאלה (רגליים בפיסוק רחב וידיים על הראש). XDD

 

○המדריך שלי: "נכון שהזקן של סקאר סקסי?". XDDD

 

 

וכמובן איך לא,

ה-תמונות.

[העבירו את העכבר על התמונה להסבר.]

 

החצובה עם ה"מיטות" ללא המקרמה החבצלת ברחבת המסדרים

שלט כניסה למטבח שלט כניסה לצפונבורי עצמו

משהו שכתוב על השער כניסה למחנה. גדוד ברקן! D: השלט שהכנו. [מישהו נזכר ב"גדוד ברקן גדוד חולני"?].

החבצלת ביום ביקור מחייכות בחאקי. D: אחד מהשלטים בסביבה של השבט שלנו. ה-מקרמה שלנו. אלמוג ואני. שלט בשער של השבט שלנו סימבה וסקאר ה-שער של השבט. אני עם כמה בנות משחר. השער של יזרעאל השוקת ומאחורה השער של שלהבת. שלט ביזרעאל ושימו לב לשלט הנוסף מאחורה. XD שלט בשבט שלהבת. הטורנדו המגניב של אלון. הקוסם מארץ עוץ- אלון. איש הפח, גם של אלון. הספינקס המדהים של יבנאל. חניכים קטנים בשבט שד"א התווכחו "מי יותר כוסון". XD יויו הנה אוררררר רפיקי וסימבה בחאקי בתור התורן שלנו השבט לפני המסדר ההנהגתי השלט המגניב של השבט שלנו. D: השער עם סימבה וסקאר לפני הפירוק

"נד-נד, נד-נד, רד, עלה, עלה ורד." טימון! מה שכתוב איפה שהמרכז הדרכה שלנו. באמת מעניין מי זה.

 

היה מדהים!

וכמו שכבר אמרתי- אפילו רק בשביל זה היה שווה לעבור את כל השנה הזאת, זאת חוויה מעולה.

 

כרמל.

נ.ב. הייתה לנו ביום שלישי פעולת סיכום אחרונה.

כנראה שיהיה על זה בפוסט אחר.

נכתב על ידי , 25/7/2008 20:16   בקטגוריות צפונבורי, צופים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבטחה || הכנות לצפונבורי || פירוק כיתות || הדוגמנית הכי חכמה || אירוע משפחתי ||


 

הפוסט הפעם הוא מין סיכום אירועים שבועי.

אה, וזה גם פוסט עם הרבה מפרידים צבעוניים במיוחד!

 

 

 

 

אז בערך לפני שבוע עברנו את ההבטחה, אחרי סדרה של פעולות בנושא.

לא הכי בא לי להרחיב על זה, אז אני רק אגיד שזה היה קצת מוזר.

אה, והליכת זיקית זה מעצבן! @#$%

 

 

עוד מעט הצפונבורי! D:

עוד 8 ימים...!

הגדוד שלנו נרשם ברובו... חוץ ממישהי אחת ועוד מישהי שלא בטוח.

הולך להיות ממש כיף! @#$%

 

בת-חן ואני ממונות [כנראה XD] על ועדת "מורל" שזה כנראה גם ועדת "צ'ופרים" ות'כלס נראה לי שהתפקיד מתאים לנו.

בפעולות האחרונות אנחנו כבר מתכננים את החלק שלנו במחנה מה אנחנו צריכות ורוצות שיהיה שם, מה נבנה וכו'.

זה נשמע כזה מגניבבבב! "בית מלון צופי" כמו שנאמר. XDDD

היום המדריך שלנו קצת עצבן אותנו... בנינו סולם וכפתנו בשביל להגיע ל"פתרונות" של מה שאנחנו צריכות וכשסוף-סוף סיימנו להכין את הסולם אני טיפסתי עליו וכשאנחנו פותחים את הדפים אנחנו מגלות שהם ריקים! :O

זה עצבן, למרות שזה היה בשביל לתרגל את הכפיתות.

 

תכננו לישון על מין ערסלים, להכין תא מדידה (כדי לחסוך ריצות לשירותים כל הזמן), לבנות מין מקרר ונדנדות.

יש לנו יום שלם לבנות, אז זה אחלה.

 

 

בפעולות האחרונות היו כמה קטעים שממש קרעו מצחוק:

הראשג"ד שלנו (אני מבלבלת אתכם עם מדריך וראשג"ד ובמקרה שלנו זה אותו האחד) החזיק סנדה למעלה בין הרגליים ופתאם התחלנו לגחגח על זה אז הוא קלט ואמר "המוחות כיתה ח' שלכם" וזה פשוט קרע אותנו מצחוק. XDDDD

עוד יציאה של המדריך שלנו הייתה "אני מחפש את הפלוץ" XDDDDDDDD

פשוט בת-חן אמרה לי "תראי את פלוץ (אדם מסוים)" ולו היו מחשבות קצת שונות. XD

בהמשך הפעולה היו עוד כמה יציאות פלוציות למיניהן.

 

 

החופש עובר לי נחמד...

חשבתי למצוא עבודה אבל מלא עבודו. זה מגיל 16 אז אי אפשר.

בינתיים אני מבלה על חברות ודי הרבה בקריון (לפעמים רק לחצי שעה במקרה!).

אבל היי, גיוונתי השבוע לגרנד קניון. 8]

חוץ מזה אני עושה עוד כל מיני דברים על הדרך.

אה, ואם יש לכם איזה הצעה לעבודה אני אשמח לשמוע.

 

 

בשנה הבאה מפרקים לנו 2 כיתות בשכבה.

אחת בשביל תל"ם ועוד אחת בשביל איזה כיתה טכנית או משהו.

במקור אנחנו 7 כיתות, אחת טיפולית.

6 כיתות שמפרקים מתוכן 2 זאת אומרת ששליש מהתלמידים בכיתה מתחלפים באחרים.

זה כבר לא רק כיתה אחת שמתפרקת, זאת כבר כל השכבה!

אני לא יודעת עם להגיד "חבל" או "טוב שכך"... את זה נדע רק בשנה הבאה אבל ההרגשה שלי לא משהו בקשר לזה.

 

 

אתמול הייתי בבר-מצווה של בן-דוד שלי.

וזהו, אין יותר בר-מצוות לבני-דודים, הוא האחרון.

זה היה בבית כנסת רפורמי (למי שלא יודע זאת אומרת שגברים ונשים ביחד, אפשר לנגן בזמן התפילה וכו'.) וזה היה קצת מוזר.

הרב היה די בסטלה. XDDDDD

הוא ניגן בגיטרה והיו לו יציאות מצחיקות.

היה קטע שהבן-דוד הלך עם הספר תורה מסביב לקהל והרב שר תוך כדי: "... וירוממו וירמומו.... תחזור כבר נגמרו לי השירים!" XD

הרב בירך אותו: "אתה יכול להיות מהנדס, עורך דין, שחקן כדורגל, שחקן כדורסל... גם רב רפורמי (האמ הוא) זה בסדר" XD מחפש יורש, הא?

אה והוא שר שיר... ולא ממש שרו איתו אז הוא החליט ללמד אותנו את השיר ופשוט חזר עליו עוד פעם ועוד פעם.

"ועכשיו בנים..." "ועכשיו בנות..." ["...אווו זה כאילו שדורכים לכם על העקבים"]. XD

אחרי הטקס היה אוכל כמובן... והיו שם גם ילדים קטנים מהמשפחה הקצת יותר רחוקה ממש חמודים.

היה אחד קטן עם עיניים ירוק-כחול ושיער בלונד-שטני עם תלתלים יפים כאלה... והייתה אחת חמודה שעמדה והסתכלה עליי כשמזגתי שתייה אז נתתי לה את הכוס שלי... ילדים קטנים יכולים להיות כ"כ יפים וחמודים, אבל אני שונאת כשהם בוכים!

כל מיני אנשים מהמשפחה הקצת יותר רחוקה הזמינו אותי אליהם לבקר מתישהוא וזה...

אה, וגיליתי כמה צופיפניקים לשעבר במשפחה!

בכללי היה ממש נחמד.

 

 

וואי איך שכחתי...

'הדוגמנית הכי חכמה ביותר'!

כן, יש איזשהוא עיוות מוזר בשם של הסדרה.

זאת סדרת ריאליטי חדשה שהתחלתי לראות, ממש נחמדה.

לקחו דוגמנים ודוגמניות ושמו אותם בדירה והם מתחרים על פרס כספי של 100,000 דולר ואיזו עבודת דוגמנות.

כדי לזכות הם עוברים משימות הקשורות בחוכמה ובדוגמנות וכל תוכנית המנחים מנפים מישהו או אפילו שניים.

בכל תוכנית יש משימת יתרון ומשימת חסינות.

אני אתן דוגמא למשימות שנותנים להם: באחת התוכניות חילקו אותם לזוגות של בת ובן והיה להם משחק שבו הם צריכים להשיג פריטים של לבוש, קוסמטיקה וכו' לסדרת צילומים ביום למחרת. כדי להשיג את הפריטים הם צריכים לענות על שאלה תשובה נכונה. כמה שהפרט יותר חשוב, השאלה יותר קשה.

הבעיה היא שהפריטים שהם זוכים בהם הם הפריטים היחידים שאיתם הם ייכנסו לסט ככה שיש סיכוי שאם הם לא יזכו הם יצטלמו בעירום (אם כבר בתחתונים הרשו להם).

לאחר מכן ביום צילום הייתה להם חצי שעה עם צלם מקצועי מפורסם להצטלם ולבחור את התמונה המוצלחת והתמונה הכי טובה זיכתה את הזוג בחסינות מהדחה.

ת'כלס לא כל הדוגמנים שם כאלה יפים, יש פחות ויש יותר.

ברט! גם יפה וגם חמוד ויש לו חיוך פשוט הורס!

וי ג'י יש לו גוף ופנים חמודות אבל הוא כזה תחמן מעצבן.

אנדרה גם נראה די טוב אבל ממש עצבני ועם דיעות די מטופשות לפעמים.

מהצד של הבנות יש כמה די מכוערות וכמה די מטומטמות למשל מנדי לין שלא הכי יפה וגם לא ממש חכמה אבל מתחילת התוכנית הייתה מעומדת להדחה עד שהודחה, שאם אני לא טועה זה קרה 4 פעמים. כל פעם הצילו אותה מהדחה!

אה, ובפרק שהדיחו אותה אז רגע לפני ההדחה כשדיברו אליה היא התחילה למשש לעצמה את הציצים ומנחה התחיל לגמגם. XD

אם כבר מהבנות אני מעדיפה את רייצ'ל האוסטרלית שיותר נורמאלית מהאחרות.

 

 

אז שיהיה לכולנו שבוע-טוב.

כרמל.

נכתב על ידי , 6/7/2008 20:16   בקטגוריות צפונבורי, צופים, בר מצווה, הדוגמנית  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)