לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פוסתמונות מוזר


אז העידכון מגיע הפעם קצת באיחור... לא יצא, מה לעשות.

חזרתי אתמול מגיחה של הביצפר. היה נחמד- פוסט בקרוב, עם תמונות כמובן.

בשישי - שבת הקרובים אני יוצאת לטיול פתי"ש (שהיה אמור להיות בשישי - שבת האחרונים) ובדיוק בשבוע שלאחר מכן מתחיל לוח המבחנים הלא נחמד שלנו. בתור התחלה "מתוקה" שמו לנו מתמטיקה (למרות שהיה לנו מבחן קטן לפני החופש) ומיד יומיים לאחר מכן אנגלית. אכן שילוב קטלני.

אני באמת מקווה שיהיה טוב.

ד"א סוג של הסתפרתי והשיער שלי די קצר. בואו נגיד שלפני זה השיער שלי היה פי 2 וחצי ממה שהוא עכשיו...

עוד חודש או אולי קצת יותר, כשהשיער יהיה יותר ארוך אני מתכננת לעשות איזה משהו שאני רוצה כבר כמה זמן.

 

הפוסט הזה הוא די פוסט שטויות.

אז הנה תמונות נבחרות מהפלא מהחודש האחרון בהקשרים שונים.

תהנו...

 

שימו לב למכונית ובעיקר על מה שעליה XD

 

 

למעלה: מימין סתם שעשוע ומשמאל חתולה מהממת שנדבקה אליי יום אחד ברחוב

למטה: מימין התחרפנות בכיתה עם קיפולי נייר ומשמאל מנגו החתולת רחוב הכי יפה שראיתם. 

     

 

  

 

 

ציטוט לסיום: "מה בא"ש לילה אין אש?!"

 

 

זהו.

חשבתי להוסיף שיר או משהו, אבל אף אחד לא הרגיש לי מתאים להפעם, כאילו הוא מתאים לפוסט אחר.

מקווה שהיה לכם נחמד... ונתראה שוב בקרוב, או שקצת יותר.

 

נכתב על ידי , 28/10/2008 21:36  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתיחת שנה צופית


 

יום שישי היינו בשבט משהו כמו 10 שעות בשביל להשלים פעולות ולהתחיל לבנות מבנה ראווה לטקס שלמחרת.

בהתחלה היה מעצבן אבל אחרי זה התחלנו להשתחרר ובאמת היה סבבה.

היינו 'צוות בנייה' או צ"ב אבל בעיקר ח'ט'א ודי שגענו אנשים במסדר עם הצוות בנייה הזה כל שנייה.

כשחזרנו לפעולה בערב היה באמת שווה. הטקס פתיחת שנה היה בנושא בריאת העולם ככה שגם הפעולה הייתה בנושא ובעצם עברנו על כל השבוע של הבריאה בצורת משימות.

הייתה משימה אחת שהיינו שתי קבוצות שצריכות לבנות את המגדל הכי גבוה ב-5 דקות. קבוצה אחת צריכה לעשות את זה עם כוסות מים (הקבוצה שלי) והשנייה עם בוץ.

בדקה האחרונה שיננו את המגדל ופשוט שמנו את כל הכוסות על הבקבוק מים וניצחנו (זובי תיקו צופי @#$%) וכשמישהי מהקבוצה השנייה ראתה מה עשינו- "מה?! אני שעה עובדת על הבולבול מבוץ הזה!". XD

חוץ מזה תלינו מישהי על עץ (רציני, יש לי את זה מצולם אבל הכל חשוך אחושרמוטה.), עשינו פרמידה אנושית שמי שלמעלה צריך לעמוד עליו יענו על הרגליים (תסתכלו על התמונה בצד- אמנם עדיין לא מה שביקשו, אבל קרוב. ולא, אני לא העליונה, אני האמצעית. אה, והאיכות גרועה, זה מהפלאפון.) ועוד כל מיני דברים נחמדים.

 

 

יום שבת כבר היה כל השכב"ג שעבד לקראת הטקס שבערב ובצהריים אפילו הזמינו לנו פיצה! D:

לפי דעתי יצא טקס מדהים, הרבה יותר טוב ממה שהיה בשנה שעברה, אפילו שהפעם לא היה כתובות אש וכו'.

המבנה שלנו יצא ככה ככה, אז מזל שהוא לא היה המבנה המרכזי.

בתוכנית היה נאום של ראש העיר ושל המרכזות, מצגת של התפקידים בשבט, שכבות, תמונות והצגונת מצחיקה של השכב"ג בנושא אדם, חווה ועץ הדעת מודל 2008.

היה כיף, וסוף-סוף קיבלנו עניבוט'! @#$%

נראה לי שמפה אני אתן לתמונות לדבר...

         

       

 

קצת פירוט על התמונות-

השער של הירח והשמש- מבנה ח' ו-ט', איזור הטקס, חלק מהשלטים המהממים, השלהבת, ראש העיר, "עץ הדעת", השבט בטקס וחלק מההצגה של השכב"ג.

 

 

בתקווה לשנה מוצלחת בחיים ובצופים,

כרמל.

 

 

נ.ב. כנראה יהיה פוסט נוסף בימים הקרובים של כל מיני נושאים קטנים כאלה ולא חשובים מהשבוע-שבועיים האחרונים.

אה, וכנראה שיהיה גם עיצוב חדש.

נכתב על ידי , 14/10/2008 23:38  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)