לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

יומולדת! @#$% היה, ביום שני. :)


15

סוף-סוף... :)

 

 

קבילתי מלא אסאמאסים וברכות שחיממו לי את הלב... וכמה שהוכיחו לי את עצמם שוב.

כשהגעתי לבית-ספר הביאו לי בלונים וברכות ומסתבר שהפתעתי אותם (למרות שהגעתי די מאוחר) אז קראו לי "הורסת הפתעות"... XD

אחרי צהריים ההורים היו אמורים לקחת אותי לאנשהוא כדי לחגוג כי כרגע אנחנו לא באותו בית וכו'... בקיצור נסענו ל'לה גופרה' והחלונות שם שקופים אז דרך זה ראיתי את ליאור, אביגיל ובת-חן ולא הבנתי מה קורה, הרי 10 דקות לפני בת-חן שאלה אותי אם אני רוצה להיפגש...

אז תוך כדי שאני מתקדמת אני מתחילה להבין וכשהגעתי אליהן כבר הבנתי והן שמו לב שהגעתי ושוב קראו לי הורסת ההפתעות כי הן תכננו להפתיע גם פה.

בת'כלס לא ציפיתי ולא ידעתי אז זאת כן הפתעה. D:

גם מיכל ואורלי היו שם בנוסף וישבנו, צחקנו ופוצצנו לעצמנו את הבטן עם אוכל משמין.

כל דקה המלצרים ביקשו מאיתנו שקט (ואפילו ריכלו עלינו!), לא שזה עזר להם או משהו...

כמעט שברתי שם בקבוק יין ואת המתנות שקיבלתי. איזה כישרון, אה?

לקראת הסוף עשינו סדרת צילומים ואביגיל הסתובה הלכה לבקש להצטלם עם המלצר. XD

היה מהנה ביותר! :)

 

 

היום יומולדת לבת-חן,

מזל-טוב עד 120!



 

אני מאוד מצטערת שלא עידכנתי חודש וחצי... בהתחלה לא היה לי מחשב אחרי זה היו לי מיליון מבחנים ואחרי זה ירד לי קצת החשק.

אני מקווה שבקרוב יעלה עידכון חדש ועיצוב חדש.

 

סוף שבוע נעים שיהיה לכם :)

 

נכתב על ידי , 25/12/2008 13:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)