לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Even Angels Fall


Never forget you're special exactly like all the others

Avatarכינוי:  ApplePower

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

PaperChild


אני רוצה מאוד לכתוב במילים, כי יש לי צורך כזה, אבל המוח חסום והידיים לא זזות נכון. המילים נחסמות לי ואני לא מצליחה להעביר רגשות, מה שכן אני בכלל לא מצליחה להבהיר לעצמי את הרגשות שלי, אז כנראה זה מה שאני צריכה לעבוד עליו קודם.

בינתיים, בגלל שאני מרגישה צורך לחדש את הדף הראשי של בלוגי, החלטתי להעלות לכאן מספר PaperChild שציירתי לפני הרבה זמן והתגאתי בתוצאתן.

PaperChild, שאם אני לא טועה יצא לי להכיר בזכות פוסט שישרא המליצו עליו בעבר, זה סוג של ילדי נייר קטנים שמציירים, גוזרים ומניחים אותם ליד חפצים בעלי נפח. כאשר מצלמים אותם בזוית הנכונה, נוצרת האשליה שלילדי הנייר עצמם יש נפח, בגלל ההשפעה של הסביבה והזוית המצלמת.

 

יצא לי לצייר 3 אנשי-נייר, שהציור עצמו הוא לא מקורי, הוא מועתק מציורים שראיתי באינטרנט, אבל הזכויות על הצילום וילדי הנייר הספציפיים האלה שייכות לי (:

 

1. "יש הודעה!"- ילדה שיושבת על פלאפון. ה-PaperChild הראשון שלי, שיצא חמוד אבל המקור יצא הרבה יותר טוב (;


 


 

2. הילדה שבתוך הספל, ודלי מים נשפך עלייה. ד"א, הדלי הוחזק על ידי. מוחעחע D< [הציור השני שלי, שוב, יצא חמוד אך המקור טוב יותר.]


 

וקצת יותר בקלואוז אפ.

אני חושבת שהמים יצאו "מרובעים" מידי, לא? כאילו הם לא נשפכים בצורה "חלקה", אלא מתעכלים באמצע. 

 

3. הילדה עם הספריים- My Favorite. אני אוהבת אותה בעיקר בגלל שהחלק הלא מצוייר לוקח חלק גדול מהתמונה.

 

 

קצת פחות טובה, אבל רואים את כל הציור.

שימו לב שהיא לא גזורה עד הסוף, זה היה בכוונה (;


עד כאן לפוסט הזה.

ממש אהבתי את מה שיצא לי, אבל אשמח לשמוע כל סוג של הערה, הארה, תגובה, או צורך שיש לכם לומר. [*אהמאהמ*]

 

שיהיה שבוע נהדר לכוולם (:

[המורה להיסטוריה רמז לי שנכשלתי, הוא כל כך רשע :(]

נכתב על ידי ApplePower , 18/1/2010 19:50  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,377
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לApplePower אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ApplePower ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)