לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FUCK YOU [!!!]



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

אכזבה אבל עדיין מאושרת


 


אהבה זה דבר מדהים ,
מדהים כמה שהיא יכולה לחמם את הלב - ומצב שני גם לשרוף את הנשמה
.
מדהים איך היא משנה אנשים תוך כמה ימים
.
מדהים כמה דקות של צחוק, וימים שלמים של בכי היא מוציאה מאנשים
.
מדהים איך זה שכולם יודעים איך היא מרגישה
,
אבל אף אחד עוד לא מצא את הדרך הנכונה לתאר אותה
.
מדהים איך בשניה אתה יכול לעוף איתה
,
ובשניה אחרי זה ליפול כשהיא נגמרת.

 


עברתי כבר כמה קשרים עם בנים ,
אהבתי , התאכזבתי , שמחתי , צחקתי, בכיתי
.

ונכון
,
אולי זה עוד לא הגיל שבאמת מוצאים את האחד
.

אבל איך תקראו לזה
.....

שאתה אומר לבנאדם מילים שאתה לא רוצה להגיד
,
אתה כועס עליו כי הוא איכזב אותך
-
אבל הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה להחליט שזה הסוף
.
אין לך ברירה
,
התאכזבת - וזאת לא הפעם הראשונה
.
בכית שעות רק כי רצית לראות אותו
..
הגעגועים באמת אכלו אותך
.
אז זהו , זה נגמר
.
אבל אחרי שבועיים
-
אתה פוגש בנאדם , שמאיר לך את העולם מחדש
.
הוא משכיח ממך את כל הכאב , גורם לך להרגיש בעננים
.
לא נותן לך להוריד את החיוך לשניה
,
אחח, אתה מאוהב
.
אתה ממשיך איתו
.
חודש .. חודשיים
.
קצת ריבים , קצת בכי
.
אבל בסופו של דבר
?
הזמן איתו מדהים
.
לאט לאט אתה מתחיל לשים לב לבעיות שמתפתחות בקשר
,
שקרים , קללות , ואפילו בגידה
.
אבל הדרך שבה הוא מתאר לך את האהבה שלו אלייך
,
רק שלא תעזוב אותו לבד
...
עם הזמן אתה מבין שזהו
-
זה כבר לא כמו פעם
.
משהו פה חוזר
..
הגלגל מסתובב
.
הילד שהוציא אותך מכל העצב שהיית שקוע בו
,
עכשיו מכניס אותך אליו חזרה
.
אז אתה מפסיק את זה
,
קצת ימים לחשוב ... לנשום
.
באותו זמן הבנאדם שבאמת אהבת , שאיכזב אותך כ"כ
..
מבין את הטעות שלו
.
הוא מבקש סליחה, מתחרט, אומר לך שהוא בחיים לא הפסיק לאהוב אותך
.
אתה רוצה לנסות
...
אתה יודע שאסור לך
,
אבל אתה חייב
!
זאת אהבה
,
ועל אהבה לא מוותרים
.
אז אתה הולך לפגוש אותו
,
דיברתם , וכן - בסוף גם הייתה נשיקה
.
מה עכשיו
?
מה אומרים לו, ומה אומרים לו
..
ובכלל ? מה אני אומר לעצמי
?!
אז מחליטים שאתם ביחד
-
אחרי הכל
,
להיפרד בגלל ריב
?!
כשאתה כ"כ אוהב בנאדם
?!
השני נפגע
,
אני כ"כ מצטער
.
אבל לא יכול להגיד לו
-
פשוט לא יכול
.
עוברות הדקות , השעות , הימים
....
ואז מבינים
-
שאין דבר טוב יותר מן האמת
.
אז פשוט אומרים לו
.
פתאום, הכל נראה כ"כ טוב
.
החיים ממשיכים הלאה
.

ועכשיו
,
כשהבנתם מה עבר עלי ב4 חודשים האחרונים
-
יש לי שני דברים  לומר
.

בכללי-אחרי שברונות לב,בגידות,כאב,פחד להתאהב,לא יודעת אפילו איך לקרוא לזה

עד שהתאהבתי בבנאדם שחשבתי שהוא משלים אותי,שניהיה לעד ביחד התאכזבתי

הוא זה שהוציא ממני את כל הדיכאון,את הפחד מאהבה,אבל בתוך שבועיים החזיר אותם בשנייה.

איך אומרים?! מה שלא הורג מחשל.

אריק - אני לא מצטערת על חצי שניה איתך , אתה בנאדם כ"כ מדהים . אני כן מצטערת על איך שזה יצא, אבל תזכור תמיד שאני אוהבת אותך כ"כ .


אני יודעת, שלהאמין באהבה יהיה לי קשה יותר עכשיו...מבחינתי האהבה לא קיימת...

אבל אני החלטתי שאני לא אתן לכאב להרוס אותי , נכון כואב לי,אני בוכה בלי סוף, חולה,דיכאון

אבל זה לא מה שיחזיר אותו אליי. אני החלטתי להילחם באהבה

ולדעת שבסוף אני אחייך ואיהיה מאושרת.



אבל החיים ממשיכים - והדרך מתפצלת
.
לכל אדם יש את הדרך שלו
,
ואני
?
אני בחרתי בדרך האמת

כמה שכואב זה עדיף מאשר לחיות בסרט שהצד השני אוהב אתכם כמו שאתם אוהבים אותו .

ואם לא אוהבים באמת, אל תגידו אני אוהב אותך , או מתאהב בך

ובסוף ששואלים אותו איפה זה,הוא יאמר שזה לא היה באותו גודל האהבה.


אנשים , אל תוותרו על האהבה שלכם . אף פעם
!

נטלי כהן.

אל תעתיקו מפה כלום, בבקשה
.
אני ישבתי עכשיו לפחות חצי שעה וכתבתי מהלב .


נכתב על ידי , 7/11/2008 11:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטולקה וזהו XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טולקה וזהו XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)