לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FUCK YOU [!!!]



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אהוביייי 3>




 

מאושרת =]

אני רוצה לומר שהדבר הכי טוב שקרה לייייי עד היום זה שהכרתי את חי אהובי3>

הוא שינה לי את הדעות מקצה לקצה,קצת שינה אותי באופי

ולא אכפת לי אני אעשה הכל בשבילו..

אני כ''כ שמחה שהכרתי אותו בתור ידיד , הוא עשה הכל בשבילי תמיד היה ותמך ועודד :]

אהוווביייי 333> מי היה מאמין בכלל שניהיה חברים? ושניהיה כ''כ מאוהבים ומאושרים..

השבועיים האחרונים פשוט מקסימים, כל יום מקסים יותר מהיום שהיה לפניו.

הכל בזכותך:)

אני חושבת שכרגע אני האדם המאושר ביותר עלי האדמות,(למרות שיש לנו נושא לדבר עליו..)

כי אני יודעת שיש לצידי חבר שאוהב אותי,שתומך בי,שיעשה הכל בשבילי, שימות בשבילי אם צריך,שיילחם בשיניים בשביל שיהיה לי טוב ושלא ילכלכו עליי, האדם שמתגאה בי..

והכי חשוב שבשבילו אני מושלמת...

מבחינת האופי והיופי(:

אחרי שבוע שעבר שהתווכחנו הבנתי (וגם אתה הבנת..) שאנחנו לא יכולים אחד בלי השני

זה כמו סיר ומכסה.

כל דקה שהיא בלעדייך היא נראית לי כמו נצח,בכל יום שעובר אני סופרת את הדקות להגיע הביתה ולדבר איתך במסנג'ר.

האסאמאסים שכבר במשך איזה שבועיים אתה שולח לי בלילה, ממלאים אותי באהבה,באושר,בשמחה:]

אנייי חושבת שאתה הבנאדם שאני הכי אוהבת היום. [אחרי סבא]

אתה פשוט החיים שלי, ונכון שבזמן האחרון הסלנג הוא'' אני אוהב אותך ''וזה גם אם לא באמת מתכוונים לזה

אבל אני מתכוונת לכל דבר...

העיניים שלי בורקות שאני מדברת איתך,מדברת עלייך,מסתכלת עלייך

אני מרגישה מאוהבת כ''כ , באדם כ''כ מדהים.

אתמול אמרתי לאננס שלא אכפת לי אפילו אם אתה חתיך או מכוער, כי מה שחשוב לי באמת זה האופי שלך

מה שווה להיות עם חתיך אבל אופי חרא?

לפעמים באלי פשוט לצעוק לשמיים כמה שאני אוהבת אותך, הילדים שיהיו לנו בעתיד ייצאו מדהימים כמו אבא שלהם.

אני דואגת לך כ''כ בעיניין של הצבא ואני מתה רק ממחשבה שיהיו ימים שלא נדבר.

שאדע שאתה יישן בקור בחוץ,בטירונות קשה...ואני מתחת לפוך בבית עם טלויזיה וכוס תה ביד -אוכלת אותי מכאב

אני לא יכולה לראות אותך סובל אפילו שנייה , ובטח שלא לדמיין אותך ככה במשך חמישה חודשים.

ואז... עוד לדעת שתיהיה בסכנת חיים-זה בכללל הורג אווותי

אהוווביי בוא נשכח מה יהיה בעוד שמונה חודשים ופשוט ננצל כל יום שיש לנו ביחד=]

ואנחנו עוד נוכיח לכולם שנתחתן ..(L)

להיות איתך זה לקום לעוד בוקר מושלם
אחרי שינה מדהימה עם חיוך ,
להיות איתך זה להרגיש כמה אהבה יש בי ,
להיות איתך זה להרגיש כל מילה שאתה
אומר לי ולהשאיר אותה איך שהיא גם אם היא פוגעת (:
להיות איתך זה לקבל אותך איך שאתה
ועדיין לחשוב שאתה מושלם כי זה פשוט אתה..
להיות איתך זה לאהוב ת'אופי שלך  , 
לאהוב כל מה שיש בך ולא לרצות לשנות בך כלום!
להיות איתך זה לשמוח ,
זה להרגיש ששינית בי דברים ,
שהכנסת בי חיים (:
להיות איתך זה לאהוב אותך,
ולחכות לך כמה שצריך..
כי אחרי כל זה? תיראה מה קיבלתי

אותך 3>
אני אוהבת אותך!
ועבר כמעט חודש .. וזה ניראה לי כל כך הרבה ,
מה עשיתי שזכיתי בדבר הכי מושלם שקיים בעולם הזה ?
מה גרמתי ואיך לזה שאתה איתי , שאתה שלי (:
אני אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר שיש לי בעולם הזה ,
כל דבר בעולם הזה ,לא שווה אם אין לי אותך!
25.10.08
מי חשב , שבדיוק בתאריך הזה .. בדיוק בתאריך הזה
אני אכיר את בעלי :] ,  ואבין כמה שאתה חשוב בחיים שלי ,
ושהחיים שלי כבר לא יהיו אותם חיים , כי עכשיו אנחנו שניים (:
תודה על השבועיים המדהימים האלה , ואני מקווה שנעבור עוד הרבה כאלה!
אני איתך,
אנחנו ביחד3>


" אהבות רבות חלמתי ומכולם אותך בקשתי
כי בתוך ליבי ידעתי שאתה האהבה שלי 3> "



עוווווולם שלייייייייייייי, אהבה שליייייייייייייייייי,
מושלם מדהיים שלייי, אני בחיים לא יחליף אותך במישהו
אחר , כי אין מישהו
שמשתווה אלייך ביקום הזה !#@$%U


הוא?! אהווביי

ומאמי.. אתה יודע מה עובר עליי ביומיים האחרונים וההתנהגות שלי לא משונה ולא רגילה.

אמרתי לך את זה כבר

מפחדת לאבד אותך

אוהבת אותך יותר מאשר את עצמי

קוקי ,התינוקת,הילדה שלך 3>

נכתב על ידי , 9/12/2008 18:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטולקה וזהו XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טולקה וזהו XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)