לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lala land

בלוג שבו אתאר איך מתקדמת הדיאטה שלי ואשתף תמונות, מחשבות וכל דבר שיעלה לי בראש:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

מחר יום אחרון


איזה קור בחוץ וכמה כיף לשבת בבית החם. אתמול לא יצא לי לעדכן. לא היה יום כלכך טוב מבחינת הדיאטה. 


 


בוקר- ארוחת בוקר ברימון שכללה:


חביתת חלבונים עם בצל ופטריות+ גבינות רזות+


סלמון מעושן+ סלט ערבי בלי שמן+ הפוך על בסיס מים וחלב דל (בלי ממתיק).


אחרי הארוחת בוקר הזו לא הייתי רעבה כל היום.


 


ב5 הגעתי הביתה והייתי צריכה לעשות את היום השלישי של האתגר בטן (היה קשה וטוב) ויום שלישי של סקווטים שוב


ואז להתארגן מהר כי הלכתי להקרנת בכורה של סרט שמישהו שאני יוצאת איתו שיחק בו..


ככה שלא היה לי זמן אפילו לחשוב על אוכל.


 


לילה: אחרי ההקרנה יצאנו לפאב ושתיתי כוס יין אדום- חריגה מהדיאטההה!!! מאוכזבת מעצמי! לפחות זה היה יין ובזה זה נגמר.


ב2 וחצי הלכתי לישון וקמתי ב8, אז גם לא ישנתי מספיק..בקיצור יום רע לדיאטה.


 


היום אכלתי:


בוקר: מיץ לימון+ חצי תפוח ירוק


בוקר-צהריים: חביתה משני חלבונים ובצל+ כף יוגורט עיזים 3 אחוז+ חצי כפית שמן+ מלפפון+ עגבניה

ארוחת צהריים מאוחרת: חתיכת סלמון בינונית+ ירקות מבושלים- ברוקולי וכרובית

ארוחת ערב: סלט גדול+ 2 כפות של גבינה לבנה חצי אחוז.


 


אני ממש מרגישה שרזיתי בבטן וקצת בידיים אבל פחות ברגליים ובתחת.

קראתי איפשהו שבדיאטה אמורים לרדת במשקל קודם בחלק העליון של הגוף ובסוף החלק התחתון מתחיל לרזות. 

אז שיתחיל כברררר! בא לי לחזור לשמלות וחצאיות.


 


ומחר היום האחרון לדיאטה! צריכה לראות מה עושים בחלק השני. יהיה כיף להכניס לתפריט מאכלים חדשים.


 


ועכשיו..אתגר ה60:


יום 3: את סופרת קלוריות? כמה את שואפת לאכול ביום?


אני מנהלת יומן אכילה באייפון והוא גם סופר את הקלוריות, אבל זה לא הדבר העיקרי שמעסיק אותי.


הכי חשוב לי לא לחרוג מהדיאטה ולא לאכול שטויות. מנסה לאכול בערך 700


 


יום 4: את עושה ספורט? כמה פעמים בשבוע?


אני עושה קצת בבית, בעיקר בזמן האחרון, אבל זה לא מספיק.


חוץ מזה אני עובדת כמלצרית כמעט כל יום אז זה גם סוג של ספורט.


 


זהו סיימתי לחפור..אז בינתיים שיהיה לכולם אחלה יום! קצת תמונות..




 









נכתב על ידי lalala:) , 11/12/2013 15:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום ה14:)


היי:) אז היום זה היום ה14 לדיאטה ואני ממש שמחה! 


אתמול היה מושלם מבחינת אכילה:


בוקר: מיץ מחצי לימון (חובה כל בוקר בדיאטה)


חצי אשכולית אדומה


סלט קצוץ עם מעט גבינה צפתית 5%


צהריים: סלט עלים ירוקים עם גמבה וחזה עוף קטנטן. שעועית ירוקה וברוקולי.


שתיתי כל היום מלא מים ותה ירוק וזהו בלי ארוחת ערב וגם הצלחתי בלי אף ממתיק בשתיה. 


התחלתי אתמול את אתגר הבטן מי שמעוניינת בעיצוב הבטן תוך 30 ימים http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=686719&catcode=&year=2013&month=11&day=0&pagenum=4&catdesc=


 


היום בינתיים גם הולך מצויין.זה מה שאכלתי עד עכשיו:


בוקר: מיץ מחצי לימון, רבע אשכולית אדומה ויוגורט 0%


לא הרגשתי רעב בצהריים אז יצא שדילגתי בלי כוונה על הארוחה הזו.


ערב: סלט קצוץ עם חסה, עגבניה, מלפפון ובצל. תיבול לימון ומלח.


חתיכת סלמון קטנה (כ100 גר) וירקות מבושלים- ברוקולי, כרובית ושעועית ירוקה.


הנה תמונה של הארוחת ערב שלי...




וזהו סה"כ קלוריות לכל היום- 498 :)



היום המשכתי ביום השני לאתגר בטן וביום השלישי בסקווטים.


 


עכשיו ראיתי משהו בטלוויזיה שמעלה בטירוף מוטיבציה- מרינה מקסימיליאן בלומין. זה מדהים כמה היא רזתה!


היא הייתה עצומה ועכשיו היא חצי. אם היא יכולה להיראות כמו שהיא נראית אז כולנו יכולים.


גם היא אמרה משהו שממש הזדהתי איתו- זה ממכר וזה אף פעם לא מספיק.


 


הנה תמונת לפני ואחרי


 


 









ואתגר ה60 לסיום:


יום 2: מה הסיבה העיקרית בגללה את רוצה לרדת במשקל?


להרגיש טוב עם עצמי, חד משמעית. אם זה בלהסתכל על עצמי במראה, להנות לקנות בגדים ולהתלבש או להציג את עצמי בפני אנשים אחרים.


 


אז עד מחר לילה טוב:)


 


 


 

נכתב על ידי lalala:) , 9/12/2013 19:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התקדמות


אז היום זה כבר היום ה13 לדיאטה. מתקדם טוב. רק עוד 4 ימים למחזור הזה של הדיאטה. אני מרגישה שאוכל לחיות ככה גם עוד חודשיים בלי בעיה. הקיבה שלי כבר הצטמקה והגוף שלי דורש הרבה פחות אוכל מפעם.

 

אז מה אכלתי אתמול?

קמתי ב10 ושתיתי מיץ מחצי לימון עם מים.

בוקר: חצי אשכולית אדומה,

חלבון של ביצה קשה,

כף גבינה לבנה 0% וקצת ירקות בתנור (ברוקולי, כרובית, בצל ופלפל).

צהריים: חתיכה קטנה של חזה עוף ומללפון.

ערב: סלט קצוץ ומרק עוף

 

היום קמתי ב6 כי התחלתי לעבוד ב7.

בוקר: שתיתי מיץ מחצי לימון ואכלתי חצי אשכולית אדומה.

בעבודה אכלתי סלט קצוץ עם מעט גבינה צפתית 5%

צהריים: אני אוכל עוד איזה שעתיים סלט עם חזה עוף.

ב7 בערב אני שוב עובדת אז בטח אוכל שוב רק בלילה איזה סלט וגבינה. 

 

אחלה יום לכולם:)


 

 

עריכה: התחלתי את אתגר 60 הימים

שבוע 1!

אתגר שבועי: תבחרי מאכל לא בריא/הרגל לא בריא אחד שיש לך (למשל ממתיקים מלאכותיים, שוקולד, אכילה אחרי 8 בערב, לא לאכול ארוחת בוקר...). המטרה שלך היא 7 ימים לא לאכול/לעשות את זה.


ממתיקים מלאכותיים

 

יום 1: מה הגובה שלך, מה המשקל הנוכחי שלך, וכמה את מקווה שתשקלי עוד 60 יום? (תהיי ריאליסטית)

 

גובה- 1.65 משקל- מעריכה שבסביבות ה62  עוד 60 יום- 57

נכתב על ידי lalala:) , 8/12/2013 12:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  lalala:)

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlalala:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lalala:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)