לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

may_star

היי D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

עידכון ^^


חחחח  ~חפירת ל"ג בעומר~

ביום חמישי מ-2 בצהריים הם התחילו לעשות שמירות על המקום...  וגם אני עשיתי שמירות, והדבר היחידי שהיה שניסה לקחת לנו את המקום זה החרקים ><, ואז בתשע וחצי כולם היו במקום של המדורה... והיינו ל-ב-ד בשטח ענקיייייייי!!!! וזה היה מפחיד כאילו למה שמרנו לעזאזל אם אפילו בשעה שצריך להיות הרבה אנשים המדורה היחידה זה שלנו!?  XDDD אחר כך הגיעו עוד אנשים, והיה מדורה של ילדות מכיתה ח' והן  ירדו עד לסוף המדרון שהיינו בו אז בכלל לא ראו אותן... ואז באו ילדים מכיתה ו' מהבצפר הקודם שלי XD , וזו הייתה הכיתה של חברה שלי [שעוברת כנראה לרעננה ] והתחלנו לריב איתם! XDDDD אליאורה המציאה שיקראו להם "אשכנטוזים" -אשכנזים מניאקים XDDDD  ונשפכנו וכל פעם שהם באו להציק  קראנו להם אשכנטוזים XD וגם בטטות XD אחר כך אח של סתיו בא עם האופנוע שלו ועשה לכמה בנות סיבוב על האופנוע... חח וסיפר לנו ג'זבטים  ועשה סולחה בינינו לבין האשכנטוזים, והיה קורעעע!!! נשארנו עד 6 וחצי בבוקר ואז כולם התפזרו לבתים.. ונשאר לנו טונות של אוכל אז הבאנו לאשכנטוזים הכל, וגם 4 רפסודות שלא היינו צריכות XD וקיצר היה קורע רק שכל שישי ישנתי XDDD וקיצר תקראו לאנשים אשכנטוזים! א. הם לא מבינים מה הפירוש וזה מעצבן אותם XD ב. זה מצחיק D:

 

 

הייתי בכותל ובכפר סבא השבוע! היה משעמם בכפר סבא ודווקא בכותל היה נחמד D: קניתי צמיד של חמסה ועדן הביאה לי מציד של מגן דוד קטן....  וקניתי גם חוט אדום כזה ריק.

 

אמממ אורלי O.o

 

אליאורה קלטי מה מצאתי במחשב שלי

 

 

 

 

 

 

 

ירושלים

 

 XDDDDD

_____

נכתב על ידי , 24/5/2008 11:32  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום העצמאות *-*




אזזז...

הגעתי לפארק המרכזי בערך בתשע וחצי XD עם סתיו ואז חיפשנו את אליאורה דניאל וסתיו השנייה

הגענו ראינו את שלושתן עם איילת והן היו מפוצצות בספריי XDDD  חעחע , כי רן, רועי[לא רועי מור !] ועוד מלא מלא ילדים שהיו מהכיתה הקודמת שלי רצו לנקום או מש

ו אז הם פוצצו אותנו בספריי...  ובאו שוטרים ולקחו למלא ילדים את הספריי...  וגם לנו :|

אבל לא נורא...  מספריי עברנו למכות XD  ועדן נחום עיצבן אותי! הייתי עם חברות ליד הפיל והוא בא וניסה לרסס אותי בספריי XD  וברחתי ממנו -_-

 

ואליאורה ודניאל הלכו לאיזה מקום אז נשארתי עם איילת וסתיו השנייה אז הלכנו לבמה וראינו את ההופעה של שלומי בראל... [פלייבק מטורף עם הגיטרה XDDDDD] הוא נחמד כזה והוא עמד לידינו בחלק מהשירים  ^.^

 וראינו את אליסה שפרגה הקופה הזאת ששרה שירים של כוכב נולד כמו מאיה בוסקילה XD

  ופגשתי את מור ונופר ודניאלה ורינה ... ואת רועי! והוא חנק אותי XD

ואת אורלי,יעל ודניאל[האימו!]  !!!!

חעחע  היה ממש כיף.

ואז חזרתי לבמה ראיתי את אח שלי מסדר את התופים והבס או ווטאבר במקום שלהם כי סטפ אוף פייט היו צריכים להופיע.. וכולם כזה  התפזרו לפני שההופעה התחילה ואח שלי צעק במירופון כזה "לא לברוח! לא לברוח!"

ונשארתי כזה עם עוד דיי הרבה אנשים וראיתי איזה 2 שירים שהם ניגנו ואז דניאל ואליאורה חטפו אותי משם (איזה אומלל)

הלכנו לבית של דניאל ועשינו על האש.. [עם עוד כמה בנות XD]

היה דיי נחמד אבל חבל שלא נשארתי עוד לראות את ההמשך של ההופעה.. :(

וואי כל כך בא לי עוד פעם יום העצמאות! פגשתי מלא אנשים שרציתי לפגוש והיה כיףףף

 

שיהיה לכולם שבוע טוב =]]

3>

 

אני לפני מלא זמן XD אני בירושלים מלפני מלא זמן XD

 נתתי לחתול שלי דני XDDD

חחעחע

 

 

נכתב על ידי , 9/5/2008 09:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 316421410 




296
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay_star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may_star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)