לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life in ireland


my acclimation in the drunken country..

כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

הצלחתי!


קרה לכם שפתחתם בלוג, כתבתם פוסט, ואז... שכחתם מקיומו למשך שבועיים?

ואז כשניסיתם לכתוב משהו חדש התברר לכם שאתם לא זוכרים את הסיסמא שלכם?

ולקח לכם איזה חודש לשחזר אותה?

 

לא?

 

חבל, כי זה ממש מעצבן לנסות להזכר בסיסמא בייחוד שהיא בעברית, ואותיות בעברית יש רק על המקלדת של הלפטופ של אבא..

 

בכל אופן, אז הצלחתי לשחזר את הסיסמא, אז אני אכתוב את מה שרציתי לכתוב במשך שבועיים ולא יכולתי,

 

קודם כל, מזל טוב למאי, שהיה לה יומולדת ביום שני, ולא יכולתי לאחל לה מזל טוב כי הייתי בטיול בקילדייר, וגם תכף יגיע לי מזל טוב (ב25.2, עוד 4 ימים!!)

הבנתי מג'וני שהוא ואמנדה מתכננים לי משהו, נקווה שיהיה מגניב. ובשבת אנחנו נוסעים לארוחה משפחתית בקורק, אצל דודה של אבא שלי, ואני נשאר לישון אצל ג'יינה ורובי(רובי הוא בן דוד של אבא), והבן שלהם, אוסקר גדול ממני בשנתיים, והוא ממש מגניב.. אנחנו בקשר די טוב, דיברתי איתו רק איזה פעמיים לפני שעברנו, אבל מאז שאנחנו באירלנד אנחנו בקשר די טוב. יהיה מגניב, השנה אני אקבל מתנות ביורו...:-)

 

 

בכל אופן, אני הולך ללמוד, (קיבלתי 9 בגיילית!!) יש לי מחר מבחן גדול כמו ממותה אירית עתיקה.

 

 

 

להית', צ'אקי.

נכתב על ידי , 21/2/2008 14:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazyChaky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CrazyChaky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)