לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל אחד בכל החיים אוכל יותר מ30 טון של מזון:O


and the cookies love me...:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

הנה זה בא


הימים האחרונים של החופש. אני כל כך מרגישה אותם באוויר. כל הסידורים האחרונים. מחשבות על מה ללבוש ליום הראשון ועל השעה שלקום ביום הראשון. המזוודות עוד רגע נפתחות וכיתה י' בפתח. כמה שהחופש הזה עבר מהר. הרגשתי אותו ממש. ואני שמחה. אני מעדיפה ככה מאשר שיימאס לי ואני ארצה לפנימיה. טעים שיישאר טעם לעוד.

חזרתי מנתניה. היה פאקינג טוב. מכל הבחינות. עזוב את זה שהיה כיף. למדתי הרבה על אנשים ועל עצמי. כאילו עוד אוסף למשהו שיש לי לזכור מהחופש הזה. האמת היא שאין לי זכרונות רעים מהחופש הזה. וטוב שכך.

גיליתי שסיגריות זה הדבר הכייייי נוראי שאי פעם חדר לתוכי. זה פשוט רעל. איככככ._." מקס העביר לי עשן דרך הפה. ואני שאפתי אותו בטעות > לא יודעת המ עבר עליי. הרגשתי איך שהעשן עובר לי בכל הגוף ורוצה לצאת וכל כך נחנקתי>_< השתעלתי כמו בת שמונים בערך חצי שעה. והדמעות פשוט ירדו מעצמן>_<" כמה מוזר~__~ איך אנשים יכולים להכניס לעצמם את החרא הזה ועוד לשלם על זה כסף. בלאט מפגריםY-Y

גיליתי שפשוט יש לי כל כך הרבה פחדים=_= שאני פשוט פוחדת מדברים ללא שום סיבה מוצדקת. הזקנות שאני מפחדת מהן רצח. מפחדת להיות אחת כמוהן יום אחד. כאילו יש בהן משהו מת. אבל איכשהו הם עדיין עומדות והן עדיין בחיים. מה הטעם בזה.

סוגי הציפורים שאני מאוד מפחדת מהם. הינשופים השחורים. העורבים. הנשרים. היונות. אפילו פאקינג היונות. הן כל כך עדינות שנראה כאילו כל שניה יכולה להשבר להן הכנף וזהו הן מסכנות> ואני שונאת לרחם על כל הדבירם למיניהם.

אפילו מהים אני מפחדת. הייתי בים בתשעה באב. והוא היה פשוט גוער. כאילו משהו לא בסדר שם. כאילו משהו מתחולל בים והוא עולה על גדותיו ורוצה לבלוע אותי><" הגלים היו מוזרים אכושרמוטה. זה היה בלילה וישבתי על החוף. איאיאי...

 

יצא לי להזכר בהרבה נוסטלגיות בזמן האחרון...D::: ברצוני להזכר בהם שוב.

כיתב ז' > אני אגמיאן וסופיה בחדר ביחד. יושבות על המיטה שלי וצוחקות> נקרעות. ואז פתאום אני מבחינה בסופיה קצת מבוהלת ומהורהרת ולידה שלולית. סופיה השתינה לי על המיטה!!!XDDD בכיתה זין ירדן הטעילה עליי קללותXDD וכישופיםXDD ואיחלה לי באותם כישופים למות. היא כמעט הרביצה לי וצרחה "הלוואי שתמותי!!! אני יטיל עלייך כישופים!! אני כל כך שונאת אותך"

חחחחP: הפגישה הראשונה שלי עם אגמיאן> אני באה לחדר האוכל ורואה את אגמיאן אוכלת(XD) ואומרים לי "הנה זו אלכסנדרה והיא תהיה איתך בחדר" *הוו היא ניראת חמודה* - חושבת לעצמי. *אגמיאן קמה* אני מסתכלת למעלה *אוווווווו מאיייי גאדדדדדדדד. O________O *

XD

אוקיי ומשהו שנאי לא אשכח בחיים שקרה השנהD: !

אני אוכלת בארוחת ערב ומביעה את דעתי בשיחתם של חנה ועוד מישהם. ואז חנה פותחת את פיה ופונה אליי "את יודעת מה לי בא? לדפוק לך את הצלחת הזאת לפרצוף!" מרימה את הצלחת קלות. -אוקיי מה היא רוצה ממני איזה פריקית- "נו תעשי מה שבא לך"

"לאלאל עזבי.."

"נווו... תעמדי על המילה שלך. אמרת אז תעשי."

"דנה עזבי אותי לא רוצה !!"

~קולות מהצד~ "דנה המ את מתגרה בה בלה בלה

"סתמו. היא אמרה שתעשה" תוך כדי הבעות פרצופים מתגרים.

ואז תוך פחות משניה אני קולטת את חנה מעיפה לעברי תפוח אדמה שפוגע לי במצח O_________O

ואז לפני שאני מספיקה לעכל את זה. אני קולטת את חנה רצה XDDD למדיח כלים. כןכן. קיבלתי תפוח אדמה בפרצוף.__. הייתי מוכנה ללכת להרביץ לה מכות. אבל זה לא בכבוד שליP:

מכירים את הפאקינג אדרנלין הזה שכשאתם עצבניים ואתם מוכנים פשוט להרביץ למישהו כל כך חזק ואתם כבר מדמיינים את זה ואז המחשבה המאוד מפשלת הזאת עוברת לכם בראש "אתם בפנימיה" אייאיאי><"!

בקיצור. אני קיניתי סקיני ממש יפה בזארה@__@!!!

ואני שמחה עכדיו הלכתי לקנות עוש שבירם כי אח שלי המממש מממש מממש חמוד הביא לי דניושקי מניו יורקD: !!! 33333>

 

 

נכתב על ידי לך מפה אתה בכלל D: , 29/8/2009 16:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ווואוו החיוך פשוט לא יורד


זה מטריד הדברים האלו. הדברים שכל כך עושים לי טוב על הנשמה. השיחות האלו שאנחנו הולכים ראש בראש ומנסים להיראות אדישים ורגועים כשבעצם שנינו מתים מזעם!!

פאק אני כל כך אוהבת את השיחות הנחמדות האלו שיש לי כל כך הרבה אפשרויות לפשל ואני מתלבטת במה לבחור.!! עושה לי טוב על הנשמה גאדדדדדדד.

מצאתי לעצמי עוד תחביב שעושה לי פאק-ינגגגגגג אדרנליין.

ווואי יש כל כך הרבה דברים שאני חפצה בהםםםם.!!!! -רגע- איך אומרים משתגעת רק עם המילה טירוף?O: מת-טרפת! >:O בקיצור אני מתטרפת. חייבת חייבת בגדים!!!! מה נסגר איתי?!

ווואי משום מה עלה לזכרוני מקרה כל-כך מצחיק. אני אירה ומאשה יצאנו לנמל של תל אביב ביום שישי בלילה בלילה:O. וקיצור ישבנו כזה ואני ואירה השמנות אכלנו טוסט:} שהיה מאוד מגעיל כדרך-אגב. מריה הסתפקה בגלידה>לא שזה באמת מעניין פה מישהו> לצורך ריענון התמונה שבראשי:P. בקיצור התיישבנו לנו באיזשהו מקומצ'יק עם מלא אנשים סובבים סביבינו. ואנחנו כמו חכמולוגיות גדולות התיישבנו באמצע סביב הסובבים. בקיצור ואז בא מישהו שלעיני אירה היה נראה רגיל לגמרי. אבל אני[!] בעזרת היתרון של מקום מגוריי שלא אציין פה, ובעזרת החושים שלי הצלחתי להבחין בכך שעומד מולינו ערבי טהור.:O. הוא שאלה ממאשה את שמה ההיא ענתה לו בנימוס ~מאשה~ ואז פנה אל אירה "ואת?" אירה החכמה ענתה לו "מה אני?:O" והערבי בעל השכל הגדול במיוחד הבין את מילותייה של אירה או לפחות חשב כך. והגיב באופן הבא- "מאני?:O" כן-כן הוא חשב שקוראים לאירה מאני! מפגר-שיכלית. וכמובן שאנחו כולנו פרצנו בצחוק רם אל מול כולםD:. ואז הוא פנה אליי ושאל בשמי. ואני בהיותי 'דנה המאאאאאגניבה' עניתי לו בטון כבד "דאנה!" ואז הוא התעניין בארץ מולדתינו. מאיפה באת? אוקיי אז הוא שאל את אירה ומאשה. ואז בגיע תורי. "ואיפה את נולדת?" "באוזבקיסטן" פשוט התחשק לי לצחוק עליו קצת. והוא האמיןןןןןXDDDD וכשפרצנו בגלי צחוק גדולים ודפיקות על השולחן הוא הבין שהוא דביל.וכשהוא האמין קצת הייתי בשוק. והבעתי את השוק הגדול שלי במילה הידועה -אומאייגאד- רק שהוא היה בקולי קולות ותוך כדי צחוק->שלי!!! ואז הייתם צריכים לראות את זה באמא שלי. הידיים שלו התנופפו למעלה והפה שלו התעוות קלות וקלטתי גלי קול יוצאים מפיו ישר לאוזניי! "!!oh my god, i hate life" וניסה לחכות אותי.XD זה היה השוק הגדול בחיי. ערבי מתחרפן שמחכה אותי ומדבר באנגלית. עם פרצוף כזהXD

וואי אני יכולה להגדיר את עצמי כמשועממת טוטאלית! אני מעדכנת באחד בלילה. מה חשבתי לעצמי?! -עד שהאצבעות התעייפו-

טוב הגב הספיק להעייף לפני. לא נוח לשבת על הכיסא הזה יותר מידי:\

מגיע לי צל"ש נראה לי זה העדכון הכי משעמם ever . פאק כזה סנוביXD

עאעעאעא- הגעתי למסקנה(יותר נכון אני ואירה הגענו) שיש למילה סנובית הרבה משמעויות. וסנובית זה לאו דווקא משהו רע. כי יצא לי לשמוע את המילה הזו מופנת לכיווני מספר פעמים וגם אל כיוונה של אירה. ובגלל זה אני יכולה להבין מה זה אומר מהצד. סתם מישהי שלא בראש שלה לשים על כל אחד שקופץ לכיוונה. (:

זוואווו אני מרגישה ממש מוטרדת התחלתי לחבב הרבה אנשים. פשוט מוציאה לעבר הרבה אנשים אהבה.

והכי מוזר? נהייתי אדישה למעשים של אנשים. למילים של אנשים. אני תופסת את עצמי כל כך הרבה פעמים בזמן האחרון פשוט מפרשת את הרגשות שלי לא לכעס-תיעוב-שנאה-נקמה אלא יותר בגדר של -זיזול-אדישות-הבנה-כפרה/סליחה .__." לפי הסדר. אני פשוט אומרת לעצמי > הוא בחר בדרך הזאת. כנראה שהייתה סיבה. אני לא הולכת להוציא מעצמי טיפת טירחה על המעשה הכל כך מטופש הזה. אני חושבת שזה אולי נובע מההרגל לכך שיש הרבה אנשים חארות בעולם הזה. אני כל כך שונאת הרגלים. מכל סוג שהוא. כי אז כשאתה מתרגל למשהו אתה לוקח אותו כמובן-מאליו. ואז הוא כבר נהיה משעמם וצפוי. אבל כשלוקחים ממך את ההרגלים שלך>אז יש התהפכות עולמות. בגלל זה אני נמנעת מלהתרגל אל אנשים>דברים>מקרים. כנראה שיש תופעות שפשוט זה לא כלכך בשליטתי.

עוד פאקינג 9 ימים אני אראה את עצמי בעוד תחילת שנה כשעוד לא הספקתי לעכל את ההתחלה של השנה שעברה מבלי להספקתי למצמץ להבין.

שוב.שוב לתפוס את המקום מול המורה ~כן אני חרשנית-התרגלתם?O:~ שוב.ללבוש את אותן חולצות בית ספר שעושות אותי תלמידהD:מסורה:P שוב לקום לקולות אם בית בזמן שעוברת בי המחשבה -למה אירה ישנה כמו קרפדה? ומה באלי ללבוש היום?-

אם-אני-לא-אהיה-עם-אירה-ואנה-בחדר- אני אשן מצידי בפרוזדור ולא אכפת לי מה.

אז כן אולי חלקינו יגידו לעצמם "למה היא מכניסה את עצמה לזה כשעוד נשארו 9 ימים?" אז הנה התשובה. 9 ימים זה כלום. החופש הזה בחרתי בהחלטה של לקחת תזמן ולא לחשוב על תחילת שנה וכיתה י'. והנה לקחתי לעצמי תזמן ואני מוצאת את עצמי כל כך לא מוכנה. ואני שונאת תחושת החמצה. שהזמן עוקף אותי ואני פשוט נתקעתי ולא הספקתי אפילו לנסות להגיב . אני כל הזמן מנסה לשנות. כשבעצם אני לא מבינה שאיך שאני.זה הכי טוב. (לא שנאי מיס מושלמת שלא תבינו לא נכון. פשוט אני לא צריכה לשנות את עצמי. אם אני אצטרך להשתנות זה ייקרה מבלי שאני אתאמץ או אנסה בכך) כי תמיד איכשהו נהגתי להקדים את המאוחר.ניסיתי שלא. והנה נתקעתי מאחורה. עוד לא מעכלת שאני עולה לכיתה י' כמה שנאי לא אומרת את זה אלף פעם~!

 

-ואוו כל השבוע אמרתי לעצמי > היומן מספיק לי. אני לא צריכה את הבלוג לכתוב. כנראה שטעיתי. כי פשוט היד מתפרקת לי אחרי דף אחד של כתיבה. ופה אני יכולה לכתוב מגילות.ועדיין יהיה לי מה להגיד. אני נאלצת לסיים כאן. אני צמאה.-

 

אני אוהבת אתכם.באמת.

נכתב על ידי לך מפה אתה בכלל D: , 21/8/2009 00:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כוס עמק אני כל-כך כועסת!!!!

אינטרנט מזדיין!!!!!!! עשיתי הרגע פוסט כל-כך ארוך ומייג-ע ! והוא פשוט נמחקקק! בגלל איזה תקלה באינטרנט!!!1 סעמק עם המדינה הזאת!O:

עכשיו. למה יש כוח לעשות עוד פוסט? ._."
אחרי חמשת-אלפים שנה שלא עדיכנתי החלטתי לעדכן עידכון כה פורח! אבל לאלאללאלאל(גזוז) [XD] זה יימחק לי הו-הא!!

נכתב על ידי לך מפה אתה בכלל D: , 11/8/2009 21:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  לך מפה אתה בכלל D:

בת: 29

תמונה




5,230

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללך מפה אתה בכלל D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לך מפה אתה בכלל D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)