לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

good girl gone bad


good girl gone bad


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

wow..something worng


אני חושבת, שפעם ראשונה בחיים שלי, אני מרגישה כל כך מבולבלת, ואם חשבתי שפעמים קודמות היו הרגשה של בלבול,

כנראה שאני באמת צריכה להתנסות ביותר דברים.

אני יושבת פה וכותבת, וכל משפט נכתב אולי דקה אחרי קודמו, המחשבות שלי פשוט מתעופפות להן בכל רגע.

 

לפעמים, אני מרגישה שאני חייבת לערב אנשים עם מה שקורה לי, ופשוט מתחרטת על זה. ממש כמו ריאלטי,

צריך לחדש דברים, אחרת אתה כבר משעמם אותם, ככה לפחות אני מרגישה. שכל דבר שאני אגיד פשוט לא יעניין אף אחד,

אין טעם בכלל להתחיל לספר. יש כזו קרירות מהצד השני, עד שאני חושבת שרק לצד השני צריך להקשיב, לפחות אני ארגיש שאני לא עושה אותו הדבר לאחרים.

 

כמה שטוב לי, יש את הרגעים שככה גם רע לי. אני מנסה לשנות משהו שאני לא באמת יכולה, אותי.

אני אף פעם לא הרגשתי אמיתית לחלוטין שאני מדברת עם מישהו. תמיד היה את הצד הקטן, שרק מנסה לרצות מישהו,

בדרכים שבכלל לא שלו, או בדרכים שלא רצה שיהיה בהם.

 

היי,זה שאני בלונדינית לא אומר שלא צריך לייחס חשיבות לדבריי נכון?

זה שאני נראית 'סנובית' לא אומר שאני לא בת אדם.

זו רק אני מרגישה שאם אני לא יחדש,ישתנה,וימציא את עצמי מחדש,

כבר לא יאהבו אותי?

ומה זה אומר עליי? ........

 

 

o.s

נכתב על ידי o.k. , i am just a littel girl after all.. , 2/2/2008 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



My day


הוו..

אז קבלתי תעודות היום.

אתם מכירים את זה שמקבלים תעודות,

והשקעתם את הכל,

אבל בכל זאת מתאכזבים?

אז זה בדיוק מה שהיה לי...

עברו עליי דברים קשים במחצית הזו,

אבל השקעתי..

אני יודעת שזה לא נשמע טוב,

אבל 85 ?

ההורים שלי כל כך יתאכזבו

בע ><

זה רק ההורים שלי שמתאכזבים מציונים כאלו?

יאלללה,

מתארגנת ויוצאת..

שבת שלום.

נכתב על ידי o.k. , i am just a littel girl after all.. , 2/2/2008 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  o.k. , i am just a littel girl after all..

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo.k. , i am just a littel girl after all.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o.k. , i am just a littel girl after all.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)