לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My little And ugly Blog



כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


את מעצבנת אותי!~@#$

 

באלי להעיף לך סטירה.

 

תפסיקי לדחוף את האף הענק והשמן שלך!!!

 

 

[למה אנשים צריכים לבוא ולדחוף את האף שלהם למקומות שהוא לא שייך אליהם ולנסות להרוס לאחרים?]

 

 

עד שסופסוף יכול להיות טוב?

 

 

מי את בכלל?

שמנה בלונדינית!@#

 

 

ותגובות יא כלבה וכ'ו

 

 

על הזין!~@#שאין לי!

 

 

 

 

 

 

ראבק על תעצבני אותי אני בסוף יצא עליך!

 

 






 

 

 

 

 

 

שי

אני

אוהבת

אותך

ככך

3>

 

אני לא רואה את עצמי בלעדיךך  3>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/4/2008 18:23  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ו ע ה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ו ע ה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)