לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:!:Dear Dumb Dairy:!:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

טיול לירושלים (בבעעההה =\ )


היי!

אז ככה... היום היה לנו טיול לירושלים (בבבעעהההה)

היה כול כך משעמם אבל היה מש'ו אחד שממש ממש הפריע לי וזה הייתה תמר.

תמר היא מהילדות האלה שיעשו ה-כ-ו-ל בישביל לקרב אליהם בנים!! וזה משגע אותי!! למשל היום באוטובוס היא היתישבה בכוונה ליד שני בנים שהם דיי "פופולארים" (לא ממש אבל נגיד ש...) והיא התחילה להוציא אליהם כול מיני ליקריצים וסוכריות ואני ישבתי מאחוריה וכשביקשתי ממנה היא אמרה לי לא לא נישאר לי ואז "אלון" (שם בדוי) ביקש ממנה שתביא לו קצת והיא הביאה לו את כ-ו-ל החבילה!!! כמה צבועה היא יכול להיות?!?!?! אבל אחר כך שהלכנו לכותל היא ביקשה ממני דף ולא נתתי לה פתאום היא התחילה לעשות מזה כזה סיפור ואמרה למורה (היה לי רק דף אחד ונתתי את החלק השני שלו לחברה שלי) ואז שהתחלנו לצאת ראינו איזה כמה נשים שמוכרות צמידים יפים והיו לה 70 שקלים ולי היה 10 בדיוק בכמות שאני צריכה, אז היא עוד באה ומבקשת ממני כסף ולא נתתי לה כי אני רציתי לקנות לעצמי לאמא שלי ולחברה שלי כבר הבטחתי (חברה אחרת) לה שאני יקנה לה ופתאום תמר התחילה לבכות באמצע ואנשים נתנו לה כסף וכול הזמן ריחמו עליה וזה שיגע אותי!!!!

בדרך חזרה לאוטובוס דיברתי עם "אלון" וצחקנו והיה נחמד פתאום תמר באה לוקחת אותו לצד ושניהם הלכו ביחד!!! אההה כמה צביעות כמה?!?!?!?!?!?!?!

אחרך כך נסענו לתחנה אחרת ושם אכלנו ארוחת צהריים [למרות שבגלל כול ה"ברנץ' "אף אחד לא ממש רצה לאכול אני לא ממש מתפלאת..(ברנץ' = בריקפסט+לאנץ' )]

אני ו"אלון" רבנו לא ממש הוא סתם היתעצבן עלי ואני לא יודעת אפילו למה...?? אז בטעות נפלתי עליו לא ממש רציני סתם היה "פקק" ואני מעדתי קלות והוא התחיל לבעות בי לא ממש חזק אבל עדין מקדם הוא לא היה ככה... ממש ממש ממש ממש נמאס לי מתמר הפאקאצה!! המגעילה!! השטלתנית!! והפאקצה!!

(וואוו כתבתי הרבה אני גאה...חחח...[= טוב בייביי כולם אני זזתי לביינתים בעביי)

 

נכתב על ידי , 7/4/2008 21:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי כולם!

אז זהו שיש חדש!!!

(סופסוף כי בזמן האחרון זאת דיי תקופה יובש ודיכאון...)

טוב אז ככה:

1) שבוע שעבר אני הלכתי לראות סטאפ אפ 2, במהלך

הסרט הייתי באמצע מלחמת פופקורן רצינית!!

ואז, ראיתי, את הפקצה מספר אחד נוי !!!

שייוווואווווו איזה פרחוצה היא כול כך מגיעלהההה!!!

2) באותו יום הזמנתי את הדיסק המדהים ביותר (ברצינות זה דיסק יפה)

Pretty.Odd. של Panic At The Disco

(יש יש יש יש יש יש יייישששש!!!!!)

3) החארות האלה אמרו שזה יגיע ביום חמישי והוא לא היה שם!!!

אני יפרסם מחר את ההמשך

נכתב על ידי , 5/4/2008 19:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מחר יש לי מבחן ע צ ו ם

במתמתיקה !!!!!!!!

אההה בקושי היתכוננתי XD

הצילו....!!!!!!!!!

אבל לא נורא אני יעבור את זה 

נכתב על ידי , 1/4/2008 21:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




343
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRock Is Rock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rock Is Rock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)