לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

hsm12


אני חולה על הייסקול מיוזיקל ואוהב שירים של וונסה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

חחחח...


חחחח איזה צחוקים היו בהפסקה.. לא אומר מה היה...

חחחח.. הילדים שקרה אית ם היום משהו בהפסקה לא מרשים לי לומר יותר נכון הילד..

נכתב על ידי asff14 , 4/2/2008 16:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי


היי איזה יום ס22ה היה היום..

 

 

נכתב על ידי asff14 , 4/2/2008 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חם אצלי בלב...


הנה המילים לשיר שאני ופולינה כתבנו בשביל ילדה אחת..

חם אצלי בלב
כתבו:פולינה ואסף

חם לי מאוד
אני רוצה עוד
ואל תגידי שלא

אולי אהבה
אבל לא זיוף
ואל תגידי שלא

הרגשה אמיתית
ואני יודע
אני מרגיש כה טוב
ואני יודע
אוהב אותך
אני מרגיש כה טוב ואני יודע
את לא אותי

אז אני בודד
זה לא כזה כיף
אבל יש אהבה

מרגיש טוב כשרואה
וטוב כששומע
ואל תגיד שלא

איתך בכוכבים
כי זה מרגיש טוב
אמרתי שאני אוהב

הרגשה אמיתית ואני יודע
אני מרגיש כה טוב
ואני יודע
אוהב אותך
אני מרגיש כה טוב
ואני יודע
את לא אותי

אז אני בודד
זה לא כזה כיף
אבל יש אהבה

נכתב על ידי asff14 , 3/2/2008 22:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי ממצב?


היי ממצב כולם אוהבים ת'בלוג החדש אם כן תגיבו לי ומהר...

חחחחח...

נכתב על ידי asff14 , 2/2/2008 19:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  asff14

בן: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לasff14 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על asff14 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)