לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~^~הבלוג שלי~^~


בלוג על החיים.... תהנו:)

Avatarכינוי:  שירוליX3

גיל: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פוסט חדש!@$#$פורים:)


היי

אממממ....כמו שאתם יןדעים עוד מעט פורים...

ואני עדיין לא יודעת למה כדאי לי להתחפש...

חשבתי בתחלה על תחפושת שהיא כאילו מלאך אבל בשחור(מלאך המוות)

אחר כך חשבתי שאולי טיקרבל, או מיני מאוס...ואני ממש לא יודעת מה להחליט...

אולי אני אסע היום לשנקין או לדיזינגוף או אפילו לעזריאלי לראות שם כל מיני דברים מגניבים:)

ואם אני לא אמצא שם...אז אני אהיה באמת בבעיה:)

בנתיים.....אני יושבת לי פה וכותבת לי פושט חדש....

אם יש לכם כל מיני רעיונות חמודים לתחפושות אז פשוט תגיבו:)

אזז...פשוט תגיבו:)

 הפוסט הבא יהיה ממש מגניב:)

שווה לחכותP:

נכתב על ידי שירוליX3 , 26/2/2008 14:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


בלונדינית או שיער שחור?
חום שטני...
חיחיחי:)

מתולתלת או שיער חלק?
זה לא משנה...כל עוד זה טבעי זה הכי יפה בעולם:)

רומנטית או טום-בוי?
רומנטית....

קעקוע או פירסינג?
פירסינג:P

אימו או GIRLY-GIRLY?
אימו!!!

ליידי אצילה או זרוקה?
זרוקה:|

אבריל לאבין או אנג’לינה ג’ולי?
אברילללללללל

גיבו:)
נכתב על ידי שירוליX3 , 26/2/2008 14:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי:)


לא התאפקתי והייתי פשוט חייבת לעדכן פוסט חדש...

אז...החלטתי לספר לכם קצת עליי:)

קוראים לי שיר ואני בת 12 וחצי...

יש לי יום הולדת ב-16.5...

אמממממממ.........אני בחוג אקרובטיקה ואני גם בצופים...

אני אוהבת ספורט, ואני אוהבת לעשות שטויות...

אני אוהבת לצחוק ולעשות חיים:)

מקווה שתהנו:)

שיר:)

 

נכתב על ידי שירוליX3 , 24/2/2008 15:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי לכולם!!


אז....כמו שכבר בטח הבנתם...

אני שיר ויש לי בלוג חדש:)

אמממ.....הלוג עוד לא כל כך מעוצב...אבל אל תדאגו...אני אעצב אותו

והוא יהיהה הכי יפה בעולם:)

אם משהו רוצה לעזור לי לעצב אז בכייף:)

המסנג'ר שלי כתוב למעלה...פשוט...תוסיפו:)

שלכם...

שיר:)

נכתב על ידי שירוליX3 , 24/2/2008 15:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





82

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירוליX3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירוליX3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)