לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט אורח נוסף משל בועז


 

 

יקיריי,

 

בועז, ידידי הווירטואלי, ממשיך להפגיז אותי בפוסטים משובחים פרי עטו. כששלח לי לפני כמה ימים את הפוסט הרצ"ב,  אמרתי לו שוודאי ייקח זמן עד שאפבלש אותו. הרי רק לפני כשבועיים פרסמתי כאן פוסט משלו, וטרם הספקתי לפרסם אחד משלי. לפיכך חששתי פן ייראה שכל מעייניי יבשו, ואין אני יכול יותר אלא להסתמך על סופריי-צללים.

 

אולם האירועים האחרונים העוברים עלי פשוט אינם מאפשרים לי למצוא זמן פנוי לכתיבה – וכמו שוודאי שמתם לב, כמעט גם לא לקריאה של פוסטים בבלוגים אחרים (ואם לקריאה, אז ודאי לא לתגובה). ומכיוון שלא רציתי שפוסט מקסים של בועז ימשיך להירקב במחסנים שלי, החלטתי בכל זאת להביאו היום, להנאתכם.

 

כידוע לכם הייתי בשבוע שעבר בקליפורניה לסדרה של ראיונות עבודה – שהיו מתישים ועם זאת מוצלחים מאוד. באותה הזדמנות גם נפגשתי עם חבצלת ושצ"ה, ואף תכננו לכתוב ביחד פוסט משולש על הביקור המלכותי. ואפילו התחלתי לכתוב את אותו הפוסט המדובר בטיסה חזרה, אבל מייד שקעתי בשנת ישרים. שכן, אל יהי הדבר קל בעיניכם – השילוב של ג'ט-לג ושל ארבעה-עשר ראיונות אינטנסיביים ביומיים דחוסים במיוחד, בהחלט נתן בי את אותותיו.

 

מכל מקום, לא חלפו כמה ימים והאמריקאים שלי הגיעו לארץ, ומניה וביה המשיכו לראיין אותי. מה שהיה מצד אחד מתיש, ומצד שני מחמיא. וכך חלף עלי גם השבוע האחרון, קצת כמו קודמו, בשלל ארוחות צהריים וערב עם אנשים שונים מאותה חברה קליפורנית. מתכון לדיאטה זה לא.

 

ואז, היום בצהריים, התקשרו אלי האמריקנים ואמרו לי שהם מתכוונים לשלוח לי הצעת עבודה במהלך השבוע הקרוב. עוד לא ברור לי מה יהיה כתוב באותה הצעה (על איזו משכורת מדובר לעזאזל? ומה יהיה הטייטל שלי?) – אבל זו כשלעצמה בהחלט בשורה משמחת. אני מניח שייקח לי לפחות כמה ימים לשאת ולתת איתם על ההצעה, ואז לסכם במקום העבודה הנוכחי שלי על תקופה קצובה עד לעזיבתי, ואחר-כך אולי כמה ימים של חופש לפני תחילת העבודה במקום החדש... אבל למה להקדים את המאוחר. אני מבטיח לעדכן ברגע שאדע יותר. ובינתיים, אתם מוזמנים ליהנות מעוד פוסט מקסים ממקלדתו של בועז האלמוני והמוכשר.

 

שלכם,

 

אני

 

 

 

 

רב יו"ד החסיד

 

 

עד היום ,שנתיים מאז התראינו לאחרונה , נותר הקשר ביני לבין יו"ד או לפחות חלק ניכר ממנו  חידתי בעיני , בלי ספק אחד הקשרים הלא שגרתיים שהיו לי.

 

כיצד נפגשנו  ? בשוטטי בפורום היכרויות שבאחד הפורטלים הפופולאריים נתקלה עיני במודעה "בן , 32 נשוי מחפש מבוגר אחראי לקשר" בהקישי על הקישורית המפנה לכתובת דוא"ל  של המפרסם הופתעתי לראות כי מדובר בתיבה המצויה על שרת של חברת הייטק ידועה. במענה לתגובתי שלח לי יו"ד מספר טלפון  שגם הוא מספר הטלפון הישיר שלו בחברה (כפי שעלה מן המשיבון שענה לי לראשונה  ובו צוין שמו המלא ותפקידו בחברה  ).כששאלתי אותו לפשר חוסר הדיסקרטיות   שלא ממש אופיינית  למחפש נשוי השיב לי "חיפשתי במפורש מבוגר אחראי ואם ענית למודעה מובן מאליו שאתה גם דיסקרטי".

 

לא ידעתי אם הוא מתלוצץ, מיתמם או מאמין באמת במה שהוא אומר , אך הנחתי לנושא.

 

יו"ד נשמע לי בחור מעניין ומשעשע וגם תיאורו החיצוני נשמע לי מתאים . גם הוא מצידו התלהב ממני וקבענו להיפגש בשעות הערב המוקדמות .יו"ד ביקש שאאסוף אותו ליד מקום עבודתו בקריית הייטק  עמוסת מבני זכוכית ומתכת סופר מודרניים. לרכבי התקרב גבר ממוצע קומה , צר מותניים ורחב כתפיים , בעל זרועות שריריות (פרי עבודה יומיומית בחדר הכושר של החברה ,כפי שהוברר אחר כך ).מה שצד את עיני כמעט מייד  היה הלבוש : מכנסיים שחורות וחולצה לבנה ארוכת שרוולים (והימים ימי ראשית הקיץ)  , כמו מלצר  במסעדה מזרחית מן הזן הישן. לא בדיוק המדים המקובלים באזור כזה ... שיערו השחור  של האיש היה קצר ופאות לחייו הגיעו עד מתחת לקו האוזן.מה שהתברר די מהר היה שהאביזרים המשלימים , כיפת קטיפה שחורה וארבע כנפות הציצית  , הושארו ע"י יו"ד במשרד ...

 

כן יו"ד היה בהחלט עוף מוזר : בחור חרדי , נשוי ואב לשניים,שממלא תפקיד לא-זוטר בחברת הייטק ומנהל רומנים עם גברים מבוגרים ממנו.

כשנכנס לרכב  והתיישב לידי ,  שלח לעברי יו"ד חיוך  שובה לב וצחור שיניים ובקול נמוך וסקסי הפטיר "שנזוז ?". התחלתי לנסוע בלי לדעת בדיוק לאן  ואחרי דקה או שתיים חשתי את ידו של יו"ד ממששת  בעוז את חלצי (ביטוי ספרותי החביב עלי...) תוך שפיו משמיע  גניחות עמוקות . בלמתי כמעט בחריקת בלמים ."תשמע" , אמרתי  בכעס , "אני לא יודע מה התוכניות שלך לגבי המפגש הזה , אבל מה שהן לא יהיו אני לא מתכוון לממש אותן כאן ברכב תוך כדי נסיעה ."אתה ממש מחרמן אותי" הגיב יו"ד "אני לא יכול להתאפק". "אז תשתדל" השבתי בקרירות..

 

יוד תקע בי מבט נפגע ומתחנן גם יחד  . "תראה, פשוט די מזמן לא עשיתי סקס ואתה ממש ... ממש .. עושה לי את זה ..."

 

שמע , אמרתי ,תופס את פוזת המבוגר האחראי, אני לא בעניין של סקס ברכב, בטח לא בנסיעה. בוא נלך אלי ונעשה את זה בצורה מסודרת עם מיטה ומקלחת וכל מה שצריך.

 

תראה ענה יו"ד  בחצי גמגום . יש לי בעיה עם תוכנה שפיתחתי ... ממש לפני שהגעת התקשר הלקוח מחו"ל ודרש פיתרון מיידי  לתקלה שגילה . יש לי ישיבת חירום של צוות הפיתוח   בעוד שעה ורבע...

לא רציתי לבטל ברגע האחרון  כי ממש ממש נשמעת לי...ולא רציתי שתחשוב שאני לא רציני... אז לא נספיק  להגיע אליך ולחזור ...אבל אולי אפשר בכל זאת ... אני ממש לחוץ ...ולהדגשת מצוקתו משך את ידי והניח אותה על המוט הזקור שאיים לפרוץ את רוכסן מכנסיו...

 

אינני יודע איזה שד השתלט עלי , אבל משום מה התרציתי.יו"ד כיוון אותי לחורשה קטנה וצפופה  ולרווחתי נטושה,  לא רחוק מהפארק התעשייתי שבו עבד. חלפו לא מעט עשורים מאז הפעם האחרונה שעשיתי סקס ברכב והגמישות שאפיינה אותי בנעורי  גם היא לא נותרה כשהייתה  , אבל התשוקה חסרת המעצורים ששידר יו"ד עשתה לי  כנראה משהו ...כעבור שעה סיימנו את ענייננו ברכב כששנינו פרומי בגדים ומוכתמים מתשוקה .סימני תאווה עיטרו את חזהו וצווארו של יו"ד וריח פריחת חרובים חריף פשט ברכב . חבילות המגבונים היבשים  והלחים שאני מחזיק  באורח קבע התרוקנו לחלוטין.

 

"אני לא יודע איך תסביר בישיבה איפה היית אבל זה כבר לא ענייני" , הפטרתי לפני שהורדתי את יו"ד מרכבי.

 

 

 

 

למחרת היום בפתיחה שגרתית של תיבת המייל שלי גיליתי מייל מוזר מכתובת לא מוכרת שכותרתו "אזהרה חמורה" וזו בערך לשונו (אני מצטט מהזיכרון):

 

"דע לך שביום… בשעה …בחורשה X  כשנהגת  ברכב מדגם Y מס רישוי ZZZZ  נצפית מבצע מעשים שאין  מכוערים מהם ,  האסורים באיסור חמור גם   מדאורייתא וגם  מדרבנן  ודינם ארבע מיתות בית דין (סקילה ,שריפה הרג וחנק )  בבחור הכשר והחסוד  יו"ד,  בעל ואב בישראל . אין לך כפרה עולמית לא בעולם הזה ולא בעולם הבא. אם תחזור על  מעשיך הטמאים  אתו , ידנו תשיג אותך

על החתום: משמרת הצניעות – בני ברק"

 

לאחר ההלם הראשוני חלפו בראשי כמה תרחישים מצמררים   בהם כיכבה חבורת עבדקנים לבושי שחורים וחמושים באלות בייסבול ,שבמקרה הקל מתפרצים בצעקות רמות  ביידיש למשרדי , מרסקים לרסיסים את שולחן העבודה  האיטלקי המעוצב עם לוח הזכוכית  שרכשתי לא מזמן ושוברים את המחשב  החדש שלי  ובתרחיש החמור יותר אורבים לי בחניון התת קרקעי של המשרד , מכסים את ראשי בשק יוטה מצחין ,מהממים אותי בבעיטות ואגרופים , מכניסים אותי בכוח  לתא המטען של סובארו  סטיישן חבוטה עם סטיקרים של נ-נ-נ נחמן  ומסיעים אותי בועט וצורח  למרתף עינויים סודי אי שם בבני ברק משם  כבר לא אצא בחיים.

 

לאחר שחלפה הבהלה הראשונה וכשאני עדין מוצף זיעה קרה , חשבתי אינסטינקטיבית  על יו"ד ועל כך שאני חייב להזהיר אותו. "יו"ד" לחשתי בקול חנוק לתוך השפופרת "אתה לא תאמין מה שקרה ..." למשמע קולי הרועד  והמבוהל פרץ יו"ד בצחוק מתגלגל."נו , בועז, איך הצלחתי לעבוד עליך , ענק לא ?!"

 

את החרדה שחשתי החליף בו במקום פרץ של זעם . "לא . זה ממש לא מצחיק . אתה ממש שרוט !!!. אם זה המושג שלך לגבי מתיחה מוצלחת אין לי מה לדבר אתך יותר, חתיכת מטומטם" וטרקתי את הטלפון.

 

 

 

 

אם חשבתם שבכך  הסתיים הרומן המוזר בינינו  – טעיתם.

 

 יו"ד התחנן על נפשו , הציף אותי במיילים ובטלפונים והסביר שבסך הכול רצה להדגים לי בצורה הומוריסטית  (עאלק...) משהו  מהחרדות שהוא חווה  מדי יום ,  שאני הדבר הטוב ביותר שקרה לו מאז שגילה שהוא בעצם גיי...וכו' וכו' ואני התרציתי  והמשכתי אתו את הקשר המוזר.

 

על המשך הרפתקאותינו בחיק הטבע, בצימר גלילי אחרי ביקור הזוי בקברי צדיקים  , על שפת הכנרת ועוד... אולי בפעם אחרת .

 

 

נכתב על ידי , 26/10/2007 20:13  
115 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דויד44ת"א,ביהונתן ב-5/11/2007 11:40



Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה




183,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדויד, ת"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דויד, ת"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)