לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איזה חיים קלים/טובים יש לי זה פשוט מטורף


הבלוג היחידי שתכנסו אליו... ותצאו בלי להבין דבר ;)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

חזרה לבית ספר


טוב בית ספר התחיל יום שני אז יום ראשון = חלש שתוק לך

 

יום שני - בית ספר, אצל רון ובאימון

אחח היום הראשון ללימודים :) התעוררתי בערך ב4 בבוקר ולא הצלחתי להרדם.הייתי כותב שחשבתי על החברים וזה אבל אני לא פשוט ניסיתי לישון והייתה לי בחילה.

טוב אז הגיעה השעה 7:22 ולפי המסורת פורטי התקשר אלי היה מגניב . אחר כך נפגשתי עם רון ועם פורטי והוא נתן לי לסיים את הסיגריה האחורנה שלו. אני לא כותב את זה בשביל פוזה פשוט אני צריך להדגיש כמה גרועה הסיגריה הזאת זה אמור ליהיות טבק 100% אז יש לי חדשות בשבילכם טבק זה פשוט דוחה הייתי מעדי שדביבון יזיין אותי בתחת (איזה זיין מהירזה דביבון) מאשר לעשן את הגעל נפש הזה שוב. טוב אז הלכנו בדרך לבית ספר ובדרך פגשנו את יובר. הגענו לכיתה (קטע מלחמתי)  איחרנו וכל הכיתה הייתה כבר בפנים, הרגשתי בגופי את הבחילה והסחרחורת של חברי לנשק החלטתי שהפעם אתפוס פיקוד ואכנס ראשון 2.4 שניות לפני שעמדתי להיכנס נכנס חבר לכיתה. הוא היה שמן מכוער הוא היה דומה לנהג מסעית הוא היה מזרחי ועם ריח של פועל. כמעט ונהרגתי באותו רגע מהנשק המתקדם הזה. פתחתי את דלת הכיתהו...  (סיום קטע מלחמתי). טוב אז נכנסו ואז הגיע גל של צחוקים

לדוגמא:

רון: סליחה המורה?

המורה: כן רון?

רון: אני מצטער אבל אני עומד להקיא.

חחח המשכנו בשיעור ראיתי את גיא בר ואוריה והתגעגעתי אילהם רצח אבל המורה היתה נאצית אז כל מה שיכולתי לעשות זה כיף מזדין וקטן . טוב המשכנו בשיעור והינו צריכים לשחק משחק שיש דף וכל אחד רושם את השם שלו ואז אתה צריך להשלים קיור לא אכפת לי אם לא הבנתם העיקר היה שזה היה משחק קל אבל כולם היו לחוצים אש חחחח. אז לי הלך די טוב אבל פורטי הסתבך אחו שרמוטה ויצא לו כזה "שיט איזה קשה זה" כל הכיתה צחקה אז זאת הייתה הקלה. אחר כך היה משחק שכל אחד צריך להגיד את השם שלו ושלוש דברים שהוא אוהב ומי שיש לו דבר אחד במשותף שהוא גםאוהב אז הוא מצביע ואז הוא אומר. זה הלך ככה:

יעלי - דיברה שטיות שאי אפשר לדמין

גל - היה כוסון אש אז כל הבנות הצביעו *ואי אנחנו דומים אנחנו דומים*

רון - מתי שהגיעה תורו הוא לא ידע מה להגיד חוץ מגראס

אצל פיץ זה הלך ככה:

פיץ: אני אוהב מחשב

      אני אוהב כדורסל

     אני אוהב...

אני: "בננ...*אים הם כאלה מגניבים*" אני יודע חלש שתוק לך

גיא: אני אוהב ספורט, צופים ואת מימון

תודה

 

טוב יצאנו להפסקה ואותו מזרחי שדיברתי עליו קודם כן זה שדומה לנהג משאית הוא היה דווקא די נחמד  רון ירד במדרגות והילד ההוא חסם אותו אז הוא אמר לו "אה סליחה" ופינה לו את המקום. יכול ליהות שמיתר נחמדים אחרי הכל |NOT|

אה כן והדס את שמנה ומכוערת עזבי אותי.

טוב אז אחרי שסימנו בית ספר החלטנו בדרך הביתה שנעשה על האש אצל רון ואני יביא את הנרגילה שמצאתי בחדר של אח שלי. טוב חזרתי הביתה והבאתי את הנרגילה הדלקנו אותה. אני רק רוצה לומר דבר אחד: דרור מה זה הנרגילה הדוחה הזאת. היה לה טעם של עפר מעורב בשפיך כוס אמק . אחר כך אכלנו על האש אני כרגיל הפלתי שני עציצים וכמעט שלוש ושברתי כוס. בדוגרי היה כיף רצח :)

 

 

פטתי...

הינו באימון כדורסל ופורטי אמר לי להסתכל על הפוסט של גוצי כי הוא די מעצבן בכללי לא כל כך היה אכפת לי מהפוזה של הבירה אבל זה היה פשוט פטתי שהוא מחק הכל עלינו חוץ מזה שאני באופוזיציה וציטוט של פיץ. אם פיץ ישלים איתו הוא יוצא מטומטם. חוץ מזה שהוא לא מבין שגוצי חסר חברים והוא עובר למדח בשביל גופר חחחח. אה כן היום ראיתי אותו מדבר עם שים -_- (זה הרמת חוסר חברים שלו) ואני בספק אם הוא בא היום לאימון בשביל לבדוק את הקבוצה זה היה יותר בשביל להתחנן לפיץ  שיהיה חבר שלו.

בקיצור אתה רצית מלחמה קיבלתה מלחמה אם אתה חושב שאתה יכול להשאיר עלי דברים בבלוג שלך בלי שתידפק אתה טועה אם אתה חושב שלא נשכנע את פיץ לא ליהיות חבר שלך אתה טועה. אתה עשיתה הרבה טעיות איתנו אבל זאת הטעות הכי גדולה שעשיתה.

אה כן ואתה יכול לרצות להעביר את הזמן חודשים אחורה כמה שאתה חחחחח זה לא יקרה (כוס אבסנט חחחח)

נכתב על ידי , 1/9/2008 23:11  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

גיל: 30

MSN: 

תמונה




1,823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למימון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מימון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)