לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

זבנג וגמרנו


לפעמים זה קורה לי.

רוצה שיהיה מן דבר כזה, מן זבנג וגמרנו.

מן סיום סופי מכל הסופים שיכולים להיות.

מן סוף כזה שאני לא יודעת מה יהיה אחריו.

לעבור את הסף וזהו.

להתעמת עם הסוף של כל הסופים וגמרנו.

מן עשיתי את זה.

המחשבה היא, אעבור את זה ואחר כך נראה.

מעניין, מזמן אני לא מצפה לזבנג הזה.

מזמן אני כבר יודעת מסלול אחר, היום נזכרתי בו.

אולי כשאני קוראת אחרים, כשאני שומעת אחרים זה קורה לי, יש משהו ביחס למה שהאחר חווה שגורם לי להיות שם.

התחושה הזו של אני רוצה להיות שם, של איזה כייף לו, גם אני רוצה.

אני כבר יודעת היום שזה בתחושות שלי וזה כלל לא הדבר "הנכון" שקורה, אני כבר יודעת שזה גל שעובר שאני לא חייבת להיתפס בו, כי הוא מאיים לטלטל אותי למקומות אסורים.

הראש שלי מצליח לארגן, הלב לא.

אתמול ראיתי סרט על גוגן.

אני קולטת חלק ממה שעבר עליו, כי גם אני עברתי את זה, מרגישה הזדהות.

זה הזכיר לי נשכחות.

היום אני יודעת שזו תופעה פשוטה שנובעת מחוסר קבלה טוטאלית של הסביבה שלי.

חוסר היכולת של הסביבה שלי לקבל אותי כפי שאני.

הרצון של הסביבה להפוך אותי למשהו שניתן להסתדר אתו יותר.

מן דמות כפי שמצטיירת בטלוויזיה ששם אף המכוער באדם נראה "בסדר".

דמות נסבלת שניתן לחיות אתה.

זה לא משהו שאפשר להעביר במלים, זה משהו שרואים, שמרגישים, שמריחים.

 

הפסקה שאפשרה לי לראות את מה שלא ראיתי קודם לכן, את הרגע ועוצמתו.

זה לא התאבדות.

נכתב על ידי , 1/4/2005 11:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)