לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

המשך


אני מנסה להתחבר לחוט העקבי שלי, ליצור את התמונה האולטימטיבית עבורי.

אני יודעת שבגדול אני עקבית.

אני גם יודעת, שנתתי זמן רב לאנשים לשחק בחיים שלי מתוך מחשבה שהם יודעים טוב ממני, הם שכנעו אותי שהם יודעים…… היום אני יודעת שזו ההצגה שלהם, לא בהכרח שלי.

נתתי להם את הזמן לשחק, את הקרדיט, היה לי נוח עם זה, העומס היה גדול מדי עבורי, הקצב שלי (היום) ידוע לי, אז לא ידעתי וגם הם לא.

הם שחקו בכאילו הם יודעים, כי ככה למדו אותם.

עשיתי ניסיונות ממה שידעתי על החיים, זה הוביל אותי למקומות שלא בהכרח רציתי להיות שם אך זה מה שיצא, בקטע שלהתפשר.

זרמתי עם זה, אך "פתאום" משום מקום, החלטתי למצוא את האי האולטימטיבי שבו ניתן להגיד "פוס" לא משחקים יותר.

באי, בשקט, בדקתי כל פינה של עצמי, הגעתי למסקנה שאין לי יותר את מי להאשים, אין לי תירוצים לכלום יותר, אף אחד לא אשם, אפילו לא המצב.

עכשיו זה רק עניין של החלטה. בסך הכל, זה הכל עניין של החלטה (כפי שאחי אומר).

ההחלטה נובעת מנתונים.

הנתונים יכולים להשתנות ואז ההחלטה אינה רלבנטית יותר.

האם החלטתי?

נראה לי שכן, כי התחלתי לבנות גשרים מחדש, כי לבד לי באי.

אני מכירה באי כל פינה.

עכשיו שאני יוצרת את הגשרים מחדש, יש שוב איום על האי, האם אצליח לשמר את שעשיתי? האם יש צורך לשמר? האם זה נכון? האם לא טוב יותר לתת למה שיצרתי לצאת החוצה וליצור משהו חדש? האם זה נכון להיות בשליטה על המצב? אגרוף קפוץ? האם יש דבר כזה להיות מפוקס?

היום יש לי פגישה עם המאמנת אני מרגישה איפה הקושי, האם אצליח?

נכתב על ידי , 29/6/2005 09:11  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)