לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

למצוא את הנוסחה


BEJEWELED

שחקתי במשחק הזה פעמים רבות.

מצאתי מקום חדש לשחק בו ללא תשלום.

כל פעם שאני משחקת במשחק הזה, אני חושבת לעצמי "מה מושך אותך במשחק הזה?"

תחושת הזומביוט חוגגת, אני לא תמיד חייבת לחשוב, ככל שאני חושבת פחות, המשחק הופך למעניין יותר.

הפעם מצאתי את עצמי כן חושבת, והמשחק פתאום קיבל אופי של משחק החיים.

יש בו הגיון מאוד מסוים, נוסחה, ובנוסחה יש 8 צורות שזזות מטה בהתאם לבחירות שלי.

אם אני עושה סדרה של שלוש צורות אותו הדבר ולעתים יוצא אפילו יותר, אך זה לא יוצא הרבה, הצורות שבחרתי נמחקות ואחרות תופסות את מקומן וזה חוזר חלילה. המבנה משתנה, ויש מצבים שאני מסתכלת בכיוון מסוים כשבעצם אם אני מסיטה את המבט לכיוון שני במרחק צורה אחת, אני מוצאת את התשובה, אך זה בוחן עד כמה אני מקובעת ולא מוכנה לשנות את החשיבה שלי.

ככל שאני יותר גמישה, אני מגיעה לתוצאה גבוהה יותר, קרי, מקבלת יותר נקודות.

כל כמה נקודות עוברים שלב (עוד לא הצלחתי להבין מתי זה קורה).

יכול להיות שיש למשחק מטרה, אני לא חשבתי אם יש או אין, כי עבורי המטרה היא לשחק, ולא בהכרח לנצח.

כל פעם שאני משחקת אני מנסה לחשוב אם יש הגיון במה שקורה במשחק.

יש שמונה צורות גאומטריות שונות משולש, משושה, עיגול וכאלה, צבועות בצבעים שונים כדי להבדיל ביניהן וכל שלוש זה נמחק.

אני עוקבת אחר המשחק הזה המון המון זמן, אני יודעת שיש לו נוסחה שמניעה אותו, כל המשחקים במחשב יש להם נוסחאות, אך אני גרועה במתמטיקה ואני לא יודעת מהי הנוסחה.

היום מצאתי את עצמי חושבת, כך הם בעצם החיים, למצוא את הנוסחה שמתאימה לי, זה כל הסיפור.

על זה אני הולכת, על למצוא את הנוסחה.

מה אם לנצח?

מה הן המטרות?

נכתב על ידי , 19/7/2005 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)