לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

זיכרון תאי


מה קרה מההודעה שלי אתמול שנפרדתי מהעבר?

קבלתי ארבעה אימיילים של תמיכה מנשים בנות גילי.

אני מכירה אותן ומוקירה אותן, אלה נשים שעושות את הדרך ואני מכבדת אותן, כל הכבוד לנו.

קבלתי טלפון מחבר יקר, שהוא SOUL MATE שלי (והוא לא בן זוג שלי, והוא נשוי באושר לאשתו המקסימה והוא מאוד מתאים לי מבחינת המהות שלי), כי מאז שהכרנו, ההכרות שלנו הובילה אותי למה שקורה לי היום, ועוד לא סיימתי בצורה כזו שאני מרגישה שזה מושלם לי (התוצאות עוד לא ממש ממש פה) לכן עוד לא הודיתי לו, אך הוא זה שאמר לי אתמול, מסיבה? מה פתאום וירטואלית!!!!! מסיבה אמיתית!!!!!

אני מאוד מכבדת את דעתו, והאמת?!

למה לא?

אני בחשיבה מאוד רצינית שתהיה מסיבה אמיתית להצהרת הכוונה שלי אתמול להיפרד מהעבר.

הוא גם זה שהזהיר אותי, ובצדק, אני יודעת, שזה לא מספיק להצהיר, צריך לעשות…….

אני מאוד רצינית בהצהרה, למרות שאולי זה יכול לא להשתמע כך, ויכולים לפקפק בכוונות שלי, אני כבר שלושה חודשים ללא סיגריות בעקבות הצהרה שלי להפסיק לעשן..

אבל לא, לא מספיק להצהיר אני יודעת

אני גם עושה……

כאן ועכשיו.

כל הזמן מטרידה אותי המחשבה איך לצמצם את מהות התהליך במילה אחת, מילת קסם שלאחריה כולם יהפכו למה שאני הופכת.

עכשיו אני יודעת שאין מילה כזו.

אין זבנג וגמרנו.

וזה גם לא בהכרח כל כך קשה, התוצאה מתחילה להיות מהנה.

הרצון שכולם יהיו כאלה, תמיד קיים והשיטה מוכרת לי מאוד.

אתמול למשל בחור צעיר מאוד, שמוביל את תנועת הנוער העובד בסניף כלשהו בכפר סבא, נאם ובעיני רוחי, ראיתי את הבחור כאיש בן 100 והייתי המומה.

התמונה התחלפה לי בין המראה של הבחור הצעיר והגבר המבוגר בן ה-100 נואם בלהט סיסמאות נבובות, דעות שחוקות, האשמות ריקות, "כולה" בסיום קייטנה שבה הילדים רצו קצת ללכת לברכה.

איזה בזבוז!!!!!!!!

אני יודעת שמאפיין אותנו בזבוז משווע של אנרגיה, אני לא יכולה לשנות את העולם, אני יכולה לבחור לא להיות שם, או לחילופין, להיות שם, כי אחד מהבנים שלי בחר להשתתף במסיבת הסיום ולהופיע, להשתתף בשמחת קבלת תיק חדש (חסכו לי כסף) ולהגיד, עוד פרק בחיי בני עבר ואולי למדו מזה משהו.

אולי הם למדו שלשון על החול עם עקרבים ונחשים, זה לא כל כך נעים.

אולי שהפעילויות בקן היו משעממות.

אולי שהחברה לא תמיד קוסמת וזה יניע אותם למצוא את החברה שמתאימה להם בהמשך הדרך.

אולי שעליהם לשקול איזה סוג של קייטנה יהיו בשנה הבאה.

זהו, היום, יום אחרי, אין טעם להסיק מסקנות.

סביר להניח שהזיכרון שנצבר היום יהיה לו השלכות לבחירת בני קייטנה שנה הבאה, כאשר זו תגיע.

יום חדש, הבטחה לחיים טובים יותר.

מעניין, מאז שנכנסתי לתהליך האחרון, זה המכריע, אני מרגישה כל דקה בחיים כדקה משמעותית.

איך שזה עובר, אני שוכחת, הזיכרון נכנס למקום אחר, לא לראש, לתאים בגוף.

צריכה להמשיך לעקוב.

נכתב על ידי , 28/7/2005 08:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)