לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

what the bleep....


היה לי היום התנסות מאירה מאין כמותה.

אני כותבת זה כבר כמה חודשים על החוויות שאני חווה לאורך חיי המתחדשים ולאור ההבנות המאירות שהגעתי אליהן בכוחות עצמי לאחר בדיקה מאוד מדוקדקת של חיי.

במהלך 30 שנה אספתי לי הוכחות אינספור שהאינטואיציה שלי מאוד, אבל מאוד בריאה, ולמדתי להקשיב לאנשים מסוימים ולאחרים ידעתי היכן הם ולכן לא הקשבתי להם.

אף אחד לא היה רע, פשוט קלטתי שהרגש מכשיל.

היום הלכתי לראות סרט שנקרא what the bleep do we (k)now

סרט כל כך חזק וכל כך חשוב, שהוא מוקרן רק בהקרנה מיוחדת, כיוון שעמנו עדיין לא מוכן להפנים את מסריו, יקח זמן רב עד אשר הוא יהיה מוכן לכך.

אני יודעת, זה מגמתי שה "עם" לא ידע…….. או שמא "קשיי שיווק?" או שמא????? יש בזה מין המניפולציה …… אין דבר, כך יהיה, זה לא לאדם אחד, זה לאנושות כולה.

איך שלא יהיה, היום אני רגועה לגמרי ואני מאמינה בכוח מה שהסרט מביא איתו כך שאין אדם שיוכל לעצור את זה.

הסרט הזה http://www.whatthebleep.com/ מדבר בדיוק, ואף יותר על מה שאני מדברת ובמשנה תוקף, כי המדברים בו הם כולם בעלי תואר מוכרים, מופיעים בסרט, מוכיחים בצורה לגמרי ברורה ונותנים את כל הארגומנטים שאני לא יודעת לתת כי אני הלכתי על תחושות.

זה מסוג הסרטים משני חיים.

תצפו בו, זה MUST לחיים.

נכתב על ידי , 13/8/2005 22:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)