לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

כוחה של אישה


פגשתי אישה מדהימה היום.

אחד הדברים החזקים שקורים לי לאחרונה לאור ההחלטה שלי להתמודד עם עצמי ועם החיים - שהנסים מתחילים לקרות מחדש.

כאשר הייתי צעירה, לפני שהכרתי את האקס שלי, היו קורים לי ניסים יום יום ואני בחרתי להיתפס לדברים שיתאימו למצבי אז, לא הערכתי את הכוח של זה.

היום כשאני מודה לזה, זה מחזיר אותי למקום שאני זוכרת בוודאות מתי זה קרה.

הזיכרונות של הרגע ההוא חוזרים אלי בצורה מאוד ברורה, אני מצליחה להתחבר לעוצמה שלהם אז.

כמה כוח!!!!!!

ההעזה לחלום נטענת מכך.

הפחד לחשוב בצורה שלילית הולך ונעלם.

המפגש שלי היום עם האישה, החזיר אותי לכוח שיש לנו כנשים, וליכולת שלנו לתפקד ללא ההיגיון הקשה והנוקשה של הגברים ומבצבץ מתוך האפלה ומראה את נוכחותו. מבצבץ לו, יוצא מהחורים.

אני בן אדם פרגמאטי מיסודי, בת למנהלת חשבונות ורואה חשבון.

החיים שלי מאופיינים במאזנים.

אני יודעת בוודאות היום שלא כך מתנהלים החיים.

הפגישה שלי היום הדגימה לי את זה וחיברה אותי לאמונה שלי (שעד היום לא הצלחתי להבין הגיונית מאיפה היא נובעת).

תודה, א', על החוויה שבמפגש בינינו.

את יודעת שלפעמים אנחנו רואות אצל הילדים שאנחנו פוגשות (כל ילד, שלנו, של אחרות) את הפוטנציאל הגלום בהם, את הכוח שיש להם.

אנחנו שוכחות שאנחנו לא יכולות לראות את הכוח שיש לנו, לא בכדי אומרים, שהאדם לא יכול לראות את הדבשת של עצמו.

הייתי רוצה שיהיה לנו את היכולת, כנשים, לשמוע את מה שאחר מודה שיש לנו, לא מהמקום של הביקורת אלא מהמקום של העוצמה, ההודאה, הרוך, ללא פחד, כן, יש לנו את זה ואנחנו לא צריכות לפחד מכך.

תמצאי לך את הגבר שזה לא מאיים עליו ושהוא יוכל להודות ולתמוך במי שאת.

שילטף אותך, שיאהב אותך מאיפה שאת ומבלי שינסה להנמיך את קומתך כדי שהוא ירגיש גדול.

את גדולה, קחי אדם בגודל שלך.

הם קיימים, אל תפחדי, אל תיבהלי, הוא שם בשבילך.

אל תשכחי לרגע, את צריכה רק אחד.

נכתב על ידי , 24/8/2005 23:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)