לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

ZEN


מהניסיון שלי קלטתי שכולם, כל העוסקים ברוח, נוגעים בנושא באותה הצורה למרות שכל אחד עושה את זה בדרך שלו.

יש מצב כזה שבעצם כולם רוצים להמציא את הגלגל, וכולם אכן ממציאים אותו, אך בעצם, זה אותו הגלגל בדיוק.

יש משהו שמבדיל בין האחד לשני, אך במהות, עמוק עמוק בפנים, זה אחד.

ולא משנה איך נקרא לזה.

 

אתמול קבלתי דף שפר הצהרה, אמרו לי לתלות במקרר וכותרתו "עצות זן לחיי היומיום"

לזה אני מתכוונת שכולם אומרים אותו הדבר וכל אחד בצורה שונה, אך התוצאה זהה.

הפוך למומחה – או הפוך לאדם – אתה כבר שלם. אבל עד שלא תעכל את הידיעה הזאת ותהפוך לבעליה האמיתיים, אין לה כוח לעזור לך. (THE KWAN UM SCHOOL OF ZEN).

אני קראתי בכל כך הרבה ספרים, מערביים ולא ובעצם כל אחד מהם אומר, במילים אחרות, את אותו הדבר והמרחק בינם לבין עשייה משמעותית נמצאת במשפט JUST DO IT.

פשוט.

זה גם לא משנה מי אמר, מה ואיך (זה הקטע של האגו, אני אמרתי ראשון, לא אני) מה שחשוב זה ה"עשייה" ושם, למרות שזה הכי פשוט בעולם, זה קשה לעשות.

לא, זה ממש לא קשה לעשות, (את/ה עושה גם בלי שתודה בכך).

קשה להודות בכך שאת/ה עושה................. זה מה שנחשב ל"לא שפוי".

מה? אני עושה את זה?

חס וחלילה -  שלא ידעו!

אולי יחשבו שאני לא שפויה?

 

מה זה?

מי קובע אם את/ה שפוי/ה או לא?

למי יש את המנדט לקבוע?

 

רוחות נשבו בלילה ואני לבד, הילדים ישנים אצל אבא שלהם ואני לבד.

קמתי באמצע הלילה, התחלתי לסגור את כל החלונות הפתוחים.

חזרתי למיטה כשאני יודעת שהשינה חלפה.

שכבתי במיטה ערה, שומעת את רחשי הרוח המפחידה, וחושבת.....................

חושבת על מה שקרה לי באותו היום.

חושבת על איך להתקדם איפה שנתקעתי.

חושבת על חברים יקרים ומה הם מנסים לעשות.

חושבת איך אני הייתי רוצה לראות את החיים שלי.

שואלת – האם מה שקורה לי כאן ועכשיו לא טוב?

 

תאמין במה שאתה עושה, אך אל תיקשר יותר מדי לדעתך. תרגיש נוח לשנות אותה בעת הצורך.

??????????????????

נכתב על ידי , 4/1/2006 09:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)