לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

על הבוקר - יום ראשון


הנה עוד דוגמה למה אני אוהבת במלי, היא מביאה אלי מראות וריחות מהעבר שלי, מקומות שהייתי חלק מהם.

אני היום חושבת שלא הייתי כמוהם עד הסוף, כפי הנראה לא הייתי מספיק "רעבה" ואולי כן? שכחתי.

שמחה לשתף אתכם במראות מהשכונה שלי אותה עזבתי לפני 8 שנים. אותה השכונה שאהבתי אהבת נפש...................... (ועדיין אוהבת)......................

מלי נותנת לי הזדמנות להתחבר למראות ולריחות של פעם..........................

מדרחוב נחלת בנימין ושוק הכרמל מודל ינואר 2006.

הוא מוכן לעשות הכל כדי להתפרנס, אולי סתם נעים לו לשהות במדרחוב? לא מכירה אישית, אך צריך לשאול אותו.

הכל מותר כדי לעשות טוב לאנשים וזה אכן עושה טוב לאנשים שמוכנים שיגידו להם וילטפו אותם.

 

הוא מזכיר לי את החתול שלי. אתמול שלנו היה מאוד מסכן, דידה ונפל, וכולנו למרות שלא נעים לראות את זה, ורחמנו עליו שהוא חולה, לא יכולנו להתאפק מלצחוק (זה נראה מצחיק, כמו מי שנופל מקליפות בננה)

החתול הזה בלי אוזן ובלי עין, אבל גאה (הוא חי).

תוך כדי שאני מסתכלת על התמונות ובוררת את מה שאני רוצה להראות, מצאתי את עצמי נזכרת בעבר שלי.

אני הייתי חלק ממדרחוב נחלת בנימין במהלך כמעט שנה.

אני גרתי בקרבת מקום והשתמשתי בשרותי המדרחוב ושוק הכרמל בצורה סדירה במהלך 15 שנה.

בשבילי המדרחוב והשוק הם הבית שלי.

אני לא רואה את זה בעיני אדם שמחפש להראות דברים "יפים או מעניינים" .

זה היה ההווה שלי ואני גדלתי בתוכו.

והיום, לאחר שמספר שנים הייתי רחוקה ממנו, להסתכל בתמונות עושה לי משהו פנימי עמוק.

היום שיצאתי מהמסגרת של עצמי, העולם סביבי המוכר והידוע לעולם לא יראה כפי שראיתי אותו בנעורי.

הוא אחר.

זה לא טוב.... זה גם לא רע....

זה אחרת וזה יפה גם היום.

נכתב על ידי , 8/1/2006 10:08  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)