לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

2006 - JUST DO


לא להאמין, עוד שנה נגמרה.

אני, מבחינתי, מתייחסת לשנים בכובד ראש, בעיקר בשנים האחרונות.

אני זוכרת הרבה הרבה יותר, מה שקורה לי, והזמן הכרונולוגי נוכח בחיי הרבה יותר מאשר כשהייתי צעירה, למרות שאני ממש לא מרגישה כאדם מבוגר.

כאילו, הנושא הזה הטריד אותי רבות במהלך החמש השנים האחרונות, כאשר היום נסגרות 5 שנים של עבודה מאומצת.

בשנת 2000 אני זוכרת בדיוק היכן הייתי ומה היו המטרות שלי.

היום, חמש שנים אחרי, אני יכולה להגיד שהשגתי רוב המטרות שחזיתי בדמיוני וכמובן, כאשר חשבתי איך זה יראה לא העליתי על דעתי בכלל, כל מה שקרה לי במהלך החמש השנים האחרונות.

יש הרבה נעלמים שהתווספו לחיי ואני מניחה שכך יהיה גם בהמשך.

נפתחתי לגמרי לחיים.

למדתי להתבונן על הדברים מנקודת מבט שונה לחלוטין.

עשיתי שינוי דרמטי בהתייחסות שלי לזמן.

עשיתי שינוי דרמטי בהתייחסות לעצמי.

הוספתי כמויות מידע שאני לא יכולה לכמת אך אני יודעת שהן כמויות אדירות.

היום דברתי עם גיסתי ושתינו הסכמנו שמידע לא עושה את השינוי.

JUST DO עושה את השינוי.

שאני לפני כמה חודשים קלטתי בצורה לגמרי בבירור, שהעתיד בידיים שלי והחלטתי לקבוע את מהלכו במהלך השנתיים הקרובות.

יש כמה נעלמים שעדיין זקוקים לבדיקה.

כבר בחודשים האחרונים, שמתי את עצמי במקום אחר לגמרי.

אני יודעת שמהלכי השינוי לא עובדים בקצב שחשבתי, הם הרבה יותר איטיים, בעיקר אם אני לוקחת בחשבון את המציאות סביבי ולא מרחפת בספרות מנותקות.

אין לי שליטה על הדברים שעשויים לקרות לי, יש לי שליטה רק ואך ורק על דבר אחד, על לשנות את ההתייחסות שלי לדברים.

זה מה שיחולל את השינוי בסביבה שלי, ההתייחסות שלי לדברים.

הגישה.

אני כבר כמה חודשים מתאמנת על כך.

חוץ מזה, אני נהנית מכל הישג ומכל שינוי שמתחולל – מכל דבר שנעשה שונה ממה שאני רגילה לעשות.

מכל שינוי בעשייה שלי.

מכל שינוי בהתייחסות שלי.

מקדמת בברכה מצבים שלא מוכרים לי.

מקדמת בברכה חורים שחורים והסרת קליפות.

זה כבר לא מאיים עלי, זה שם וזה מתגלה בקצב שלו, ואני למדתי לחוות את זה ללא מורת רוח וללא שאאבד סבלנות כלפי זה.

הראיה מתבהרת חליפות עם המקומות בהם יש ערפל.

מזג האוויר המתחלף.

הרצון שלי להיאחז ברגעי אושר כמה שיותר, מתחלפים ביכולת שלי לחיות את הכאן ועכשיו.

מצפה להפתעות, לומדת ליהנות מהאי ודאות ומחוסר הידע שלי.

נינוחה במעברים.

לומדת לחיות עם חוסר האיזון הגופני.

אני כל כך אוהבת ללמוד, מקווה שלא אפסיק לעולם.

שיהיה לכולנו המשך חיים נפלאים.

נכתב על ידי , 31/12/2005 21:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)