לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המציאות מחייכת אלי שוב


החיים ללא מלים וללא הגיון רציף

Avatarכינוי: 

בת: 69

MSN:  shoshi8588

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

מטרות מובחנות


היום אני בקטע של סדר.

יש בתוכי את הקטע הזה שאני "מזכירה" שזה מן תפקיד כזה שמצריך סדר, כדי לדעת לעשות את המעברים מדבר לדבר כדי שהדבר "הגדול" יקרה.

ומהו ה"דבר הגדול"?

המטרה לשמה באתי לעולם.

אפשר כבר להבחין בתבניות שחזרו על עצמן לאורך 30 שנותי האחרונות, שאפשר להסיק מזה איזה שהוא כיוון מסוים לאן פני מועדות.

מה שמעניין, שלפני ימים מספר זכיתי להערה מבחורה צעירה בת 17 ואז שאלתי את עצמי, איך זה יכול להיות שהיא יודעת משהו, שלי לקח 30 שנה להבין?

אני מאוד גאה בחברותי הנשים שהן הצליחו (מתחת לפני השטח) לעשות את שהיה נדרש לעשות שנים על שנים (לחנך דור יותר שפוי).

אני כמהה לראות איך דור זה יעצב את החיים שלו, יש לו בהחלט דברים שלא היו נוכחים בנעורים שלנו, אני מקווה שזה ישפיע לטובה ויעצב דור שפוי, אוהב ומלטף יותר.

כך ש................ למעשה........... אני מצליחה לעשות ולעצב את המטרה הזו יום אחר יום, בלי לקבל על כך קרדיטים. בצורה הטבעית ביותר. ללא מלים וללא החלטות גורפות.

לחזק דור חדש, להביא אותו למקום ששם יעצב את הדור הבא של החיים שלנו למקום נפלא לכולנו.

ואני כבר עושה את זה בצורה לגמרי מודעת ואני גם מתחברת לאותם אנשים שאף הם עושים את זה, בידיעה שלקבוצה יש כוח.

זה עדיין רחוק מלהיות זה – כיוון שישנם עדיין אנשים רבים מאוד שמחזיקים בהגה, שלא עובדים בשיטה הזו – אך ברגע שיהיה קטגוריה חדשה ומובחנת, היא תעשה לעצמה מקום והדברים יקבלו את הגושפנקה שלהם מעצמם, בצורה הטבעית ביותר.

הפלורליזם יחגוג ויכבד כל אדם – באשר הוא אדם ולא יקטלג אותו לקטגוריה שאין הוא בחר כלל להיות בה.

כך יהיה לאדם השליטה המלאה להשתייך לאן שהוא בחר לעשות כן. הוא גם יכיר וילמד והתאמן במשמעות המילה לבחור וכך יחלו להשתנות החוקים שיתאימו למצב החדש.

מדליק.

 

למען האמת, זה כבר קיים – אך זה עדיין מגומגם ומתנצל – זה בסדר, הזמן יעשה את שלו, כפי הנראה אנחנו ראש החץ. בדור הילדים שלנו זה יהיה נורמטיבי. מרוב התרגשות אני לא מצליחה להתארגן ולהיות בהירה.

באופן אישי: מה שנמצא בסדר העדיפויות בחיים שלי.

  1. לעסוק בדברים שמעניינים אותי ולקדם מה שאני באמת מאמינה בו – בני אדם - שקיפות רגשית – פרנסה בכבוד (ללא הבדל מין, גזע או לאום).

א.      לקדם מלים שעושות הבדל

ב.      הויזואלי שגורם לשינוי התייחסות לחיים.

ג.       חיפוש אחר משפטי מפתח.

ד.      הסרת קליפות מתמשכת.

ה.     להתבשל לפוריות שתביא לפרות להצמיח עוד ערוצים.

ו.         להיות מודעת יותר ויותר לתזוזות הקטנות של החיים.

  1. שיפור מצב בריאותי לרמה שבה אוכל לתפקד את כל השנים שידרש כדי להיות נוכחת בהתפתחות של בני הצעירים עד לבגרות מלאה.

א.      התעמלות לשיפור התיפקוד הגופני והרגשי.

ב.      תזונה לשיפור התפקוד הגופני והרגשי.

ג.       להרחיב את החוויה הגופנית שלי.

  1. לייצב את מצבי הכלכלי.
  2. לשתף כל אדם (גבר ואישה) שיכולים לקדם ולשפר את המצב בכיוון הגלובלי.
  3. להרחיב את מילון האוכל הביתי.
נכתב על ידי , 28/2/2006 10:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

18,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסעה של אישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסעה של אישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)