לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם סגולה וגם כותבת.



כינוי:  ילדה נואשת

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

בחיים לא חבתי שאני כל כך ממורמרת ולבד


היום גיליתי את זה, יות נכון אתמול...

אני בנאדם מלא ברחמים עצמיים, בנאדם בודד ותלותי.

החבר בצבא, החברה הכי טובה האמיתית שלי כבר הפסיקה להיות אמיתית, החברה הכי טובה המזוייפת מסתכלת רק על עצמה, חברות חלק באילת וחלק עם החברים שלהם ידידים עם רובם הקשר שלי מסתיים בשיחה במסנג'ר וכאןן נגמר הספר טלפונים שלי בפלאפון.

עוד יומיים יש לי יום הולדת - ואם כמה שאני שונאת יום הולדת אני מבינהללמה אני שונאת אותו, כי אני מבינה כמה אני לבד בו.

מה בתכלס אין לי מה לעשותץ אני כל כך לבד שאני כל כך קרובה להשתגע, פשוט להשתגע.

אוף אני כבר לא יודעת איך לתאר את הבדידות הזאת.

אני פשוט לבד.

נכתב על ידי ילדה נואשת , 17/8/2007 21:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה נואשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה נואשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)