לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם סגולה וגם כותבת.



כינוי:  ילדה נואשת

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

מחכה בקוצר רוח שתחזור כבר...


אני כל כך מתגעגעת אלייך, הגעגוע הזה כבר מחרפן אותי, כל כך צריכה אותך שתחזור ותהיה איתי.

עכשיו אני חושבת על זה שבסה"כ תהיה פה שישבת ומתוך השישיבת האלו אנחנו אנחנו רק יום אחד יחד... אני כל כך צריכה אותך שתהיה איתי תאהב אותי, תחבק אותי, אני מנסה להיות חזקה בשבילך, מנסה להיותה כי מעודדת בטלפון שאתה נשבר לי אבל בתוך תוכי בא לי להשבר לאלפי חלקים - אלפי חלקים שממשיכים להשבר מידי ים כל החלקים האלו יתחברו רק שאני אראה אותך סופסוף מי יודע מתי...

לא יודעת איך הלהמשיך עם זה, אם אני אדע שאתה ממשיך וממשיך וממשיך להיות ש ם בלי לחזור הביתה אני אתחרפן...

אני יודעת שקשה לך בגלל זה אני לא מתלוננת לך אבל אני שומרת כל כך הרבה בבטן כל כך קשה לי כבר אני משתגעת מהעובדה שאני לא איתך ולא יכולה לעזור לך ולחבק אותך שצריך - כמה שזה נשמע ילדותי ככה זה.

 

אהוב שלי, כל כך מחכה לך שתחזור כבר.

מחכה, לא תשכח...

ממשיכה לחכות...

תחזור.

נכתב על ידי ילדה נואשת , 21/8/2007 20:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה נואשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה נואשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)