לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם סגולה וגם כותבת.



כינוי:  ילדה נואשת

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

רוצה להגיד לך


אני כל כך רוצה להגיד לך שאני לא מסוגלת יותר

כל כך רוצה להגיד לך שתחזור כבר

רוצה להגיד לך שנאי מחכה לשניה שתחזור, שנהיה יחד

רוצה להגיד לך שאני מתגעגעת

רוצה להגיד לך שאני חושבת על פרידה, אולי זה יהיה יותר קל

רוצה להגיד לך שאני אוהבת אותך כל כך

רוצה להגיד לך שאני מתשגעת מהמחשבה שאתה לא איתי

רוצה להגיד לך שתהיה איתי

רוצה להגיד לך כמה אתה חשוב לי

רוצה להגיד לך כמה אני צריכה אותך

רוצה להגיד לך שאני כבר לא יודעת איך מתמודדים

רוצה להגיד לך שאני כבר לא יודעת איך לחיות

רוצה להגיד לך שיש לך חברה תלותית וטיפשה

רוצה להגיד לך שאני שונאת את החברה שלך

רוצה להגיד לך שאני לא יכולה עוד

רוצה להגיד לך שאני שלך

רוצה להגיד לך כל כך הרבה

מסוגלת להגיד לך כל כך מעט

מסוגלת להיות בלעדייך כל כך מעט זמן

מסוגלת להשתגע ביום אחד

מסוגלת לבכות כל כך הרבה

מסוגלת לחיות רק בשבילך

לא מסוגלת בלעדייך

לא מסוגלת.

 

אני כל כך צריכה שתהיה איתי

אני כל כך צריכה שתחבק אותי

עוברת עליי תקופה כל כך קשה

אני מרגישה כל כך לבד

אני מרגישה כל ך לבד

אני לא מסוגלת יותר להמודד

אני פשוט לא מסוגלת

בבקשה תתיחס

בבקשה תקרא

בבקשה תחזור

שבועיים בלעדיין זה יותר מידי בשבילי

שבועיים בלעדייך אני אתחרפן

שבוע בשבילי זה ממש יסוריים

אני לא יודעת כבר מה יהיה

נכתב על ידי ילדה נואשת , 5/8/2007 00:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

4,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה נואשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה נואשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)