לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נו אז?...


זה סוג של תקופה כזאת... שלושה מכל ארבעה אנשים מסתובבים עם כתפיים שפופות, מבט מזוגג וטישו ביד וזורקים לעולם "אעאעע אני לא מרגיש טוב".

אז כן. גם אני.

אם הייתי בצבא הייתי מדלגת לי למרפאה ומנסה לסחוט כמה ימי ג' להתפנן בבית שכל מה שמפריע לי זה העובדה שאני צריכה לקנח את האף כל 3 דקות.

אבל בתור בחורה עובדת, אני לא יכולה להרשות לעצמי להבריז ככה מהעבודה.

כמה בלאגן היה כדי שמישהו יחליף אותי באמצע המשמרת ערב כדי שאני לא אשתעל על הלקוחות.

גם פתאום קלטתי כמה אדיוטית אני [ועוד הרבה כמוני] נראית עם האף הסתום. אני עומדת לי עם פה פתוח נאבקת על כל חלקיק של חמצן ונראית כמו מפגרת. אנשים ממעיטים בערך של נשימה דרך האף.

והשוטף כלים שלנו כזה בחור חמוד.. כל הזמן שואל אותי איך אני מרגישה.

היה איזה יום ששאלתי אותו מה שלומו והוא ענה לי "ברוך השם". אין לי בעיה עם זה. פשוט הוא ערבי...

רק אני לא מוצאת את ההגיון שבזה?..

בכלל שוטף כלים זו עבודה שהדרישות תפקיד שלה הן כדקלמן: נער בן 15-17 או ערבי. [זה גם יכול להיות שילוב..]

 

Anyway guys

שיהיה לילה טוב.

אני הולכת למצוץ לימון או משהו בסגנון...

 

זוז.

נכתב על ידי zuz , 28/1/2009 22:59   בקטגוריות תהיות, עבודה, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כן כן, אני עוד פה..


לא הלכתי לשומקום.. עדיין נכנסת וקוראת בבלוגים מובחרים.

הבעיה היא בלעדכן..

פוסטים שרציתי לכתוב ופשוט לא היה לי כוח:

* הייתי במילואים

* המלחמה בדרום

* מישהי חדשה בעבודה [שאנחנו שונאים]

* סתם עידכונים

* סתם מירמור

 

אני מניחה שאני אשלים פערים בקרוב..

בנתיים- אני אלך להתארגן לי לעבודה..

 

צ'או.

זוז.

נכתב על ידי zuz , 11/1/2009 15:36   בקטגוריות אופטימי, עבודה, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה עובדות.. 7 ליתר דיוק...


חזרתי עכשיו מהעבודה, וראיתי ש Fearless Eyes העביר גם אלי את השרביט במשחק שמתרוצץ עכשיו בישרא -7 עובדות.

 

אז מה הפאונטה?..

לתת קישור לבלוגר היקר שהעביר לך את שרביט המשחק.

לרשום על עצמך 7 עובדות.

להעביר את השרביט ל7 בלוגרים אחרים וכן הלאה וכן הלאה.

 

קשה לי לחשוב על דברים לספר על עצמי.. זה מה שיצא:

 

  1. אחת השנאות הכי גדולות שלי בעולם זה שקוראים לי מאמי!

 

  1. בעבר היה לי עוד בלוג. בלוג עם הרבה תיסכולים ומרמור. את הבלוג הזה פתחתי אחרי שנטשתי את הבלוג הישן בזמן הצבא, כי רציתי לפתוח דף חדש, ופתיחת הבלוג הייתה משהו סימלי לזה.

 

  1. לפעמים ממש בא לי לחזור לצבא. [תסגרו את הפיות שלכם, זה לא כזה מוזר!]. אחרי השחרור הבנתי כמה טוב היה לי שם, וכמה אני אוהבת את האנשים שביליתי איתם בשירות שלי וכמה הם משמעותיים בשבילי.

 

  1. אני שונאת פרידות. קשה לי להתנתק מאנשים, במיוחד כאלה ששמור להם מקום מאוד גדול בלב שלי.

 

  1. אני כותבת הרבה "למגירה". כל מיני סיפורים ושירים [שלפעמים מתלווה אליהם גם לחן...]

 

  1. כמעט תמיד נמצאת עם מצלמה.. מי יודע איזה רגע יהיה שווה לתעד?!

 

  1. אני נותנת שמות לחפצים שלי.. כן כן.. ומה שיותר עצוב- גורמת גם לאנשים אחרים לקרוא להם בשמות שלהם :D

 

...אז זהו.. עובדות לא מרתקות במיוחד אבל בכל זאת- עובדות

 

עכשיו- להעביר ל7 בלוגרים אחרים. קצת בעיה.. אני לא קוראת במספיק בלוגים, וחלק מהבלוגרים שאני כן קוראת אדוקה שלהם כבר קיבלו את השרביט

:ובכל זאת

 

Quinzel

פישר

ברד

שאנגול

 

.מי שרוצה- יש שלושה מקומות פנויים... תהנו

 

לילה טוב

נכתב על ידי zuz , 15/12/2008 01:02   בקטגוריות הנושא החם, כייף, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)